Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Welk vinden jullie de grootste bijdrage van de islam?
De wetenschap 11 15,71%
De literatuur 3 4,29%
De beeldende kunst 1 1,43%
De tolerantie 3 4,29%
De sociale emancipatie 2 2,86%
Het rechtsysteem 0 0%
De boodschap van het eeuwig ware woord van God geopenbaard aan de profeet (vrede zij met hem) 0 0%
De vroomheid van de gelovigen 1 1,43%
De demografie 3 4,29%
De terreur 46 65,71%
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2006, 17:47   #121
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reza Bekijk bericht
Al uw dubbelnick zijn hete met je eens!

you got his number
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2

Laatst gewijzigd door bruut geweld : 11 september 2006 om 17:48.
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 17:53   #122
Kim_F
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Dat u over onvoldoende gezond verstand beschikt om feiten van fictie te onderscheiden is uw probleem. Innige deelneming. Probeer er iets aan te doen.
Ik denk dat eerder u degene bent met een probleem. Waarom moet u mensen altijd persoonlijk aanvallen als ze u mening niet delen?

Misschien moet je ook eens open staan om naar andere mensen te luisteren, zonder vooroordelen naar documentaires te kijken. (nog niet zo gek lang geleden nog een zeer interessante geweest trouwens, die alles wetenschappelijk verklaard!)
Nu moet jij me dan toch eens wetenschappelijk uitleggen hoe een vliegtuig helemaal tot stof kan vergaan door de hitte door in het Pentagon te vliegen, maar dat wel alle lichamen zijn gëidentificeerd?
Een mensenlichaam zou dan meer hitte kunnen verdragen?
Kim_F is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 17:57   #123
Kim_F
Burger

Standaard

Ooit al overeenkomsten gezocht met onze 'bijbel'?
daar staan alleen maar waarheden en goede zaken in zeker?
Oud 11 september 2006, 17:59   #124
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim_F Bekijk bericht
Misschien moet je ook eens open staan om naar andere mensen te luisteren, zonder vooroordelen naar documentaires te kijken. (nog niet zo gek lang geleden nog een zeer interessante geweest trouwens, die alles wetenschappelijk verklaart!)
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 18:00   #125
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Ooit al overeenkomsten gezocht met onze 'bijbel'?
daar staan alleen maar waarheden en goede zaken in zeker?
Welke argumentatie! Geweldig! Niet te weerleggen! En zulk een enorm gamma aan bronnen!
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 11 september 2006 om 18:00.
Oud 11 september 2006, 18:00   #126
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Ik denk dat eerder u degene bent met een probleem. Waarom moet u mensen altijd persoonlijk aanvallen als ze u mening niet delen?

Misschien moet je ook eens open staan om naar andere mensen te luisteren, zonder vooroordelen naar documentaires te kijken. (nog niet zo gek lang geleden nog een zeer interessante geweest trouwens, die alles wetenschappelijk verklaard!)
Nu moet jij me dan toch eens wetenschappelijk uitleggen hoe een vliegtuig helemaal tot stof kan vergaan door de hitte door in het Pentagon te vliegen, maar dat wel alle lichamen zijn gëidentificeerd?
Een mensenlichaam zou dan meer hitte kunnen verdragen?
Ik ben eerlijk met de mensen waarmee ik discussieer. Als u daar niet tegen kunt is dat jammer voor u.
Dat u fabeltjes gelooft van samenzweringstheoretici is ook jammer. Maar ja, gezond verstand is een schaars goed.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 18:08   #127
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Niemand is verplicht om nu juist deze bijdrage als de grootste aan te duiden he. Kan ik er toch ook ni aan doen dat de moslims terreurgeniën zijn. Of denkte gij da ge da van 9/11 beter kon doen soms?

De Joden zijn keigoe in Nobelprijzen en de moslims zijn keigoe in terreur. Als ze iets goe doen mag da toch ook gezegd worden he?
en mensen doden is dus een bijdrage volgens jou
gij zijt zelf een genie gij
Oud 11 september 2006, 18:11   #128
nubian

nubian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.... niets van aantrekken van de heer Ostyn, ben er al ondertussen imuum tegen

Laatst gewijzigd door nubian : 11 september 2006 om 18:12.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2006, 18:15   #129
Kim_F
Burger

Standaard

Citaat:
Ik ben eerlijk met de mensen waarmee ik discussieer. Als u daar niet tegen kunt is dat jammer voor u.
Dat u fabeltjes gelooft van samenzweringstheoretici is ook jammer. Maar ja, gezond verstand is een schaars goed.
En dat u gelooft in de associatie islam-terrorisme, en de goede daden die Bush stelt, vind ik dan jammer voor u.
U moet eens uitrekenen, globaal gezien hebben Belgen geen hoge dunk over de Amerikanen, men vind hen dom. Nu ja, meer dan de helft van de Amerikanen trekt het hele 9/11 in twijfel en verdenkt zelf hun regering van louche praktijken en samenzwering.
U gelooft steevast in Bush en zijn onschuld. Wat maakt dat dan van u?
Een slimme Belg zeker
Oud 11 september 2006, 18:16   #130
Kim_F
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
.... niets van aantrekken van de heer Ostyn, ben er al ondertussen imuum tegen
Bedankt. Maar ik begin het wel beu te worden dat mensen hier oogkleppen op hebben, niemand mag hier een andere mening hebben! Het is duidelijk dat hier zeer veel VB'ers aanwezig zijn.

Nog zoiets dat bewezen is, de meeste VB"ers beseffen zelfs niet waarop ze stemmen en waartegen ze eigenlijk stemmen
Oud 11 september 2006, 18:17   #131
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
En dat u gelooft in de associatie islam-terrorisme, en de goede daden die Bush stelt, vind ik dan jammer voor u.
U moet eens uitrekenen, globaal gezien hebben Belgen geen hoge dunk over de Amerikanen, men vind hen dom. Nu ja, meer dan de helft van de Amerikanen trekt het hele 9/11 in twijfel en verdenkt zelf hun regering van louche praktijken en samenzwering.
U gelooft steevast in Bush en zijn onschuld. Wat maakt dat dan van u?
Een slimme Belg zeker
Die Amerikanen zijn zo dom dat zij de sterkste economische, politieke, militaire, wetenschappelijk en culturele mogendheid zijn.
Oud 11 september 2006, 18:17   #132
Kim_F
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Welke argumentatie! Geweldig! Niet te weerleggen! En zulk een enorm gamma aan bronnen!
De vraag was dus wel of u de Bijbel ooit al hebt gelezen? Of u enige kennis van zaken hebt, alvorens u hier hoog van de toren komt blazen dat alle moslims 'slecht' zijn?
Oud 11 september 2006, 18:19   #133
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Bedankt. Maar ik begin het wel beu te worden dat mensen hier oogkleppen op hebben, niemand mag hier een andere mening hebben! Het is duidelijk dat hier zeer veel VB'ers aanwezig zijn.

Nog zoiets dat bewezen is, de meeste VB"ers beseffen zelfs niet waarop ze stemmen en waartegen ze eigenlijk stemmen
Een typisch voorbeeld van het ophebben van oogkleppen is iederen die het niet met je eens is als een VBer bestempelen.
Oud 11 september 2006, 18:19   #134
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
De vraag was dus wel of u de Bijbel ooit al hebt gelezen? Of u enige kennis van zaken hebt, alvorens u hier hoog van de toren komt blazen dat alle moslims 'slecht' zijn?
U hebt blijkbaar de koran toch nog niet volledig gelezen.
Oud 11 september 2006, 18:21   #135
Kim_F
Burger

Standaard

Citaat:
Die Amerikanen zijn zo dom dat zij de sterkste economische, politieke, militaire, wetenschappelijk en culturele mogendheid zijn.
Heb niet beweerd dat de Amerikanen dom zijn. Zoals u zelf aangeeft, ze hebben genoeg verstandsvermogen. Wel nu, als meer dan de helft van de Amerikaanse bevolking enorm twijfelt aan zijn regering en aan 9/11, en u klakkeloos gelooft wat de officiële instanties vermelden, wat maakt dat dan van u?
Oud 11 september 2006, 18:22   #136
van Maerlant

Standaard

Citaat:
De vraag was dus wel of u de Bijbel ooit al hebt gelezen?
Meermaals.
Citaat:
Of u enige kennis van zaken hebt, alvorens u hier hoog van de toren komt blazen dat alle moslims 'slecht' zijn?
Graag een quote waar ik dat gezegd heb. Als u er geen kunt aanbrengen, bent u dus een ordinaire leugenaar

Oud 11 september 2006, 18:22   #137
Kim_F
Burger

Standaard

Citaat:
Een typisch voorbeeld van het ophebben van oogkleppen is iederen die het niet met je eens is als een VBer bestempelen.
Men kan dat ook mensenkennis noemen. Of gaat u beweren dat u geen VBer bent? Bent u dan gewoon een rassenhater?
Oud 11 september 2006, 18:22   #138
Kim_F
Burger

Standaard

Citaat:
U hebt blijkbaar de koran toch nog niet volledig gelezen.
Welk stukje heb ik volgens u gemist?
Oud 11 september 2006, 18:22   #139
van Maerlant

Standaard

Jozef Ostyn een VB'er???
Oud 11 september 2006, 18:22   #140
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Heb niet beweerd dat de Amerikanen dom zijn. Zoals u zelf aangeeft, ze hebben genoeg verstandsvermogen. Wel nu, als meer dan de helft van de Amerikaanse bevolking enorm twijfelt aan zijn regering en aan 9/11, en u klakkeloos gelooft wat de officiële instanties vermelden, wat maakt dat dan van u?
U moet wat meer bronnen raadplegen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be