Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 september 2006, 02:09   #121
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Mannekes, mannekes, ik moet hier toch één en ander relativeren... Die "deftige" madam was namelijk "die van ons". Ons Jeanine (beter gekend als "Den Tram", omdat half Antwerpen er al heeft opgezeten), het verbaast mij dan ook dat het de threadstarter geheel ontgaan is dat ze weer eens zo zat als een kanon was... hij moet haar toch al eerder lang de straat hebben zien lopen/waggelen. Alhoewel, de laatste paar weken verplaatst ze zich met "diene velo" die ze zogezegd aan de kerk van Borgerhout heeft "gevonden".

mvg,
Fille.

P.S. Die paar schrammetjes op haar arm vallen niet eens op, vermits alle aandacht onmiddellijk naar haar blauw oog en gescheurde lip gaan die ze van mij als bonus bovenop haar verdiende loon heeft gekregen.
Oud 17 september 2006, 07:51   #122
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Mannekes, mannekes, ik moet hier toch één en ander relativeren... Die "deftige" madam was namelijk "die van ons". Ons Jeanine (beter gekend als "Den Tram", omdat half Antwerpen er al heeft opgezeten), het verbaast mij dan ook dat het de threadstarter geheel ontgaan is dat ze weer eens zo zat als een kanon was... hij moet haar toch al eerder lang de straat hebben zien lopen/waggelen. Alhoewel, de laatste paar weken verplaatst ze zich met "diene velo" die ze zogezegd aan de kerk van Borgerhout heeft "gevonden".

mvg,
Fille.

P.S. Die paar schrammetjes op haar arm vallen niet eens op, vermits alle aandacht onmiddellijk naar haar blauw oog en gescheurde lip gaan die ze van mij als bonus bovenop haar verdiende loon heeft gekregen.
Verklaar u nader. Wij luisteren.
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 08:40   #123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Hoepel op gefrustreerde: de waarheid onder ogen zien, namelijk dat je behoort tot een bende gefrustreerden, die enkel sociaal zwakke mensen kan aanvallen in de rug op zijn best wordt gesymboliseerd door een verzuurde knar die jongeren geen lol gunt is onmogelijk he? Looooser!
Ik zie dat je nog steeds ontoerekeningvatbaarheid pleit Feremans.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 08:46   #124
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Ik zie dat je nog steeds ontoerekeningvatbaarheid pleit Feremans.
Door dit soort opmerkingen na mijn reactie merkt iedereen dat je aangeslagen bent. En dat is terecht. En dat je dit verdient.
Overigens was mijn uitval geen bevestiging van wat je zei: je kan dus ook niet eens lezen.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 08:53   #125
Banneling

Standaard

Citaat:
Door dit soort opmerkingen na mijn reactie merkt iedereen dat je aangeslagen bent. En dat is terecht. En dat je dit verdient.
Overigens was mijn uitval geen bevestiging van wat je zei: je kan dus ook niet eens lezen.
Aangeslagen? Maar feremans, waar haal je het? Ik heb zo veel medelijden met je, jij arme sukkelaar. Ik weet dat je d'r zelf niet kan aandoen dat je verstandelijk gehandicapt bent.
Oud 17 september 2006, 10:19   #126
ericferemans

Standaard

Citaat:
Aangeslagen? Maar feremans, waar haal je het? Ik heb zo veel medelijden met je, jij arme sukkelaar. Ik weet dat je d'r zelf niet kan aandoen dat je verstandelijk gehandicapt bent.
Ik heb hier, totaal "at random" een aantal interventies van u verzameld.
Er zit nergens één inhoudelijk aspect in: het is pure frustratie gekoppeld aan rabiate vreemdelingen haat, mensenhaat, verzuring:
Citaat:
Wat bedoel je met positieve actie van de regering? Het justitiebeleid van Onckelinck? Inderdaad, een zeer positieve actie vooral voor allochtone criminelen (en hun fans).

Woont Caroline Gennez echt in Mechelen ?

Zeker als blijkt dat het politiek personeel ter linkerzijde van de 1ste tot de laatste potdoof en stekeblind zijn en moedwillig blijven.

Doodsfatwa's uitroepen behoort idd enkel tot de islamitische gewoonten. Het is de islamitische manier van debatvoeren.

Fabels, fabels, fabels ..
Allemaal praatjes rondgestrooid ter linkerzijde om hun schaamte te camoufleren voor de gevolgen van een migratiebeleid dat ze nooit hebben durven uitwerken.Allemaal fabeltjes om de bestaande samenlevingsproblemen tot nihil te minimaliseren en er bijgevolg niets aan te doen. Allemaal verzinsels om hun onvermogen te verdoezelen.

Ik ook. Mijn schoonbroer niet : die heeft al bijna zoveel roofovervallen in zijn zaak kunnen meemaken als jij vingers aan je hand hebt. En raadt eens door wie?

Het is niet omdat jij effe geluk hebt gehad, dat je oogkleppen moet opzetten voor het overlastgedrag waar talrijke burgers dagelijks het slachtoffer van worden.

Da's gemakkelijk gezegd.
Punt is dat als je iemand verdedigt die door moslims aangevallen wordt, je binnen de korste keren een ganse meute op je dak krijgt. Met de GSM roepen ze elkaar op, om weeral in bendes, amok te maken.
Probeer je maar eens te verdedigen tegen 50 of meer wilden.

Kan je ook eens uitleggen hoe ze worden aangevallen en bedreigd, want dat lijken me meer dan overdreven beschuldigingen.
Mag ik ook zeggen dat ik aangevallen en bedreigd wordt als de overheid me vraagt niet in bikini naar school te gaan.

Heeft allah dat in jouw oren gefluisterd? Vraag hem eens wat cijfermateriaal

LOL.
Ontkenning heet dat.
Tja Uh-Huh is dan ook moslim en kan niet anders dan instemmen met de bevelen van haar profeet, inclusief de moordcommando's op ongelovigen en afvalligen. Als zij daar niet braafjes mee instemt, is ze zelf een afvallige en dan weet ze hoe haar tolerante godsdienst daar tegenover staat.

Zou hij opzettelijk geen leestekens gebruiken? (Misschien zijn die te 'Westers'. No offence Khalid, grapetje)

Het valt inderdaad op dat de goeroe's van het anti-racisme (de feremansen, edina's, droso's, ...) verdacht stil blijven als het Arabisch racisme weer eens uit de pan swingt.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 september 2006 om 10:20.
Oud 17 september 2006, 11:29   #127
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb hier, totaal "at random" een aantal interventies van u verzameld.
Er zit nergens één inhoudelijk aspect in: het is pure frustratie gekoppeld aan rabiate vreemdelingen haat, mensenhaat, verzuring:
Kan je me even zeggen waar de vreemdelingenhaat en verzuring zit? Ik maak gewoon enkele vaststellingen. Het is mijn schuld niet dat jouw beperkte geestje steeds in het niveau van idiotie blijft hangen.
Ik kan enkel het oordeel van het merendeel van de forumleden dat jij een smet bent voor dit forum, onderschrijven.
Oud 17 september 2006, 11:40   #128
ericferemans

Standaard

Citaat:
Kan je me even zeggen waar de vreemdelingenhaat en verzuring zit? Ik maak gewoon enkele vaststellingen. Het is mijn schuld niet dat jouw beperkte geestje steeds in het niveau van idiotie blijft hangen.
Ik kan enkel het oordeel van het merendeel van de forumleden dat jij een smet bent voor dit forum, onderschrijven.
Mensen zullen wel zelf beslissen hoe fraai JIJ bent.
Oud 17 september 2006, 12:45   #129
rookie
Staatssecretaris

rookie's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar rookie
Standaard

Citaat:
Dat was een gefrustreerde: die viel jonge mensen van één meter zestig aan en begon die te wurgen.
Een ware Vlaamsche Held.
Dé Martelaar voor het blok: een verzuurde oude zak die kinderen wurgt omdat ze lol maken, en die geen het minste kinderen kan verdragen omdat ze een ander kleurtje hebben. Een dikke looser.
M'n ericferemans (ik vergeet "beste" met opzet). Niet alleen ben je de dorpsidioot van SPIRIT. Het is voor jou nog niet voldoende. Lees even al je absurtiteiten en je weet dat in ieder gemiddeld gekkenhuis er betere vastzitten. Mocht je ooit je verstand krijgen (wat ik ten zeerste betwijfel) zal dat een lap geven dat ze het horen tot in China. Doe verder en vind jezelf hééél intressant (want je bent de enige op deze aardkloot). De dag dat je een inhoudelijke post plaatst zal ik deemoedig aan uw voeten vallen (mijn levensverwachtingen zijn statistisch nog +/- 40 jaar) dus voor jou wordt het spannen. Aub ga terug naar uw spirittuin (als je nog binnen mag ) en speel voort met de autootjes

Laatst gewijzigd door rookie : 17 september 2006 om 12:46.
rookie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 12:54   #130
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Meer nog, je weet niet eens hoe het is begonnen of waarover het hier ging, maar toch vind je het blijkbaar de moeite om er een aparte thread over te beginnen (nadat hetzelfde verhaaltje in een andere thread niet genoeg reactie uitlokte naar je goesting). Als iedereen hier over elke vechtpartij of schermutseling, die ze zien een thread gaat openen, gaat het het hier bijzonder oninteressant worden.
Het zijn dit soort feiten die de links gecensureerde media hier in dit land niet meer halen. Daarom is het aan de burger om de wandaden van aggressieve allochtonen kenbaar te maken.

Ik ken die buurt en weet wat daar soms rondhangt. In de Gemeenstestraat volstaat het om als Belg over straat te lopen om zonder enige reden aangevallen te worden door verwilderde migranten. Ik spreek hierbij uit ervaring. Gewoon over straat lopen en ze hebben het op je voorzien, vooral als het druk is.

Het was ook trouwens niet ver daar vandaan dat bus 23 ooit eens moest stoppen voor een incident.
Oud 17 september 2006, 14:14   #131
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht

Ik ken die buurt en weet wat daar soms rondhangt. In de Gemeenstestraat volstaat het om als Belg over straat te lopen om zonder enige reden aangevallen te worden door verwilderde migranten. Ik spreek hierbij uit ervaring. Gewoon over straat lopen en ze hebben het op je voorzien, vooral als het druk is.
Hoe kan je nu zo'n prietpraat verkopen.
Je geeft hier toch erg bloot dat je krankzinnig bent: paranoide.
Deze waanbeelden die bij deze psychose horen willen voorstellen als realiteit is bij vele patienten al waargenomen. Maar blijkbaar heb jij toch nog een beetje een rationele kant.
Zie je dan niet in dat dit soort opmerkingen je onmiddellijk totaal klasseert?
Is het niet tijd van de pschychiater te spreken in plaats van hier fanatiek te proberen je waanbeelden te willen "verdedigen".
Ik heb oprecht met je te doen.

Om je "menslievendheid" en je "positieve inbreng" eens te illustreren, en je te laten inzien hoe ziek je wel bent een kleine bloemlezing van je interventies op het forum:
Citaat:
Wanneer gaat de eeste moskee in de fik? En waar?

Heu, Nonkel Bin Laden en zijn satellieten Al Zawahiri en heel den andere nanneksnest doen blijkbaar niets anders dan continu voor kruistochten tegen het Westen op te roepen.
Jammer genoeg vinden vele kontlekkers van een geschifte pedofiel dat nog geloofwaardig ook.

Mij verwonderd heel deze heisa niet. Ik zie onze landsverraderlijke regering nog zover gaan dat allochtoon zijn nog een garantie wordt voor het krijgen van een hoger diploma, terwijl de "racistische" autochtone jongeren er zeer hard voor zullen moeten studeren en veel konten voor zullen moeten likken.

Mijn ervaring in het hoger onderwijs is dat diploma's ook stilaan op politieke benoemingen beginnen te lijken. Kunnen ze je niet hebben, dan mag je het schudden. Heel ons landje is corrupt.

Je weet als moslima toch dat er whisky in de cocktailsaus kan zitten?

Het Belgische nieuws: steeds voorspelbaar

Waar zijn we mee bezig? Als de brave burger zich onder invloed van bloedhond Dewitte mag laten afslachten door vreemd crapuul en dan besmeurd wordt, om van daders heiligen te maken, is het dan niet logische dat er gefrustreerde jongeren uit eigen rangen opkomen?

Heu, neen, maar als mensen met hoofddoek culturele wetten hebben, die toestaan dat ze elkaar zonder eerlijk proces kunnen afslachten, ligt dat niet aan onze samenleving.

Tja, wat doen we met een anti-blank en dus (volgens het CGKR politiek correct) racisme te maken hebben. Een minderheid kan volgens vuile hetero Dewitte geen meerderheid discrimineren of vernederen. Wat als er nu zo eens een allochtone gek is, die wat verder gaat en blanke slachtoffers gaat afschieten? Moet die dan een medaille krijgen voor het bestrijden van het racisme?

Het segregatieprobleem in onze samenleving is ontstaan vanuit de allochtone jongerengemeenschap zelf, die wil teren op waar hun (groot)ouders hier als gastarbeiders hebben verwezenlijkt, maar zelf niets meer willen presteren.
Kijk maar naar Frankrijk, waar ze autofikken als nieuwe nationale sport hebben uitgevonden om hun ongenoegen te uiten. Moeten ze er dan van schrikken dat ze mensen de kast op jagen.

Moraal van het verhaal: wij, de brave burgers zijn de beste stuurlui aan wal en de incompetenten zitten in de regering. Het VB heeft bewezen een partij zoals de anderen te zijn en nog maken de verdraagzamen ze zwart, terwijl ze juist hun kar trekt.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 september 2006 om 14:25.
Oud 17 september 2006, 14:29   #132
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze waanbeelden die bij deze psychose horen willen voorstellen als realiteit is bij vele patienten al waargenomen. Maar blijkbaar heb jij toch nog een beetje een rationele kant.
Is het niet tijd van de pschychiater te spreken in plaats van hier fanatiek te proberen je waanbeelden te willen "verdedigen".
Begeef je bij valavond vanaf het Centraal Station te voet naar het Sportpaleis en neem volgende straten:
  • Van Wesenbekestraat
  • De Copninckplein
  • Muizenstraat
  • St. Elisabethstraat
  • Lange Zavelstraat
  • Handelsstraat
  • Onderwijsstraat
  • Schijnpoortweg
Als je aan het Sportpaleis arriveert zonder dat je minstens één keer bent lastiggevallen heb je héél veel geluk gehad! Doen!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 14:34   #133
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht

mvg,
Fille.

What the f*ck?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 14:52   #134
Ploertendoder
Banneling

Ploertendoder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht

What the f*ck?
Ik wacht ook nog altijd op meer uitleg. Kende gij die ook soms, "den tram" die Fille beweert de dame op de fiets te zijn?
Ploertendoder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 14:55   #135
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Begeef je bij valavond vanaf het Centraal Station te voet naar het Sportpaleis en neem volgende straten:
  • Van Wesenbekestraat
  • De Copninckplein
  • Muizenstraat
  • St. Elisabethstraat
  • Lange Zavelstraat
  • Handelsstraat
  • Onderwijsstraat
  • Schijnpoortweg
Als je aan het Sportpaleis arriveert zonder dat je minstens één keer bent lastiggevallen heb je héél veel geluk gehad! Doen!
Er lopen daar veel mensen rond. Goede bibliotheken, toffe winkels, veel couleur locale.
En dan nog eens lekker gaan eten in "Al Warda" aan de dageraadsplaats.
Geen enkel probleem!
P.S.: in Al Warda moet je lang wachten op bediening: zit stampvol telkens
PPS: De straten die hij opnoemt zijn vrij van gevaarlijke figuren. Blokkers hebben mekaar zo bang gemaakt dat er alleen normale mensen rondlopen.
ECHT!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 september 2006 om 14:56.
Oud 17 september 2006, 15:16   #136
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ploertendoder Bekijk bericht
Ik wacht ook nog altijd op meer uitleg. Kende gij die ook soms, "den tram" die Fille beweert de dame op de fiets te zijn?
Waarschijnlijk is Fille maar aan het grappen en ik ken niet alle "trammen" in Antwerpen eh.

Maar ok, met de "kerk van Borgerhout" bedoelt Fille waarschijnlijk de OLV-Ter Sneeuw kerk op het Laar. En daar in de buurt zijn heel wat café's. Dat is trouwens dichter bij Metternich; misschien weet hij iets meer?
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 22:54   #137
Boadicea

Standaard

Citaat:

Om je "menslievendheid" en je "positieve inbreng" eens te illustreren, en je te laten inzien hoe ziek je wel bent een kleine bloemlezing van je interventies op het forum:
Moet ik jou eens gaan citeren? Ik heb je echt geraakt hé, want je kan niets anders meer dan hier alles wat ik schrijf uit zijn context rukken omdat ik je nergens gelijk kan geven.
Ik schaam er me niet voor om op te komen voor mijn volk en als ik daarom paranoia ben volgens jou ... So be it. Jij bent geen psychaiter en je kent me niet.

Daarnaast heb ik nergens beweert de menslievendheid zelve te zijn. Ik speel de hypocriet niet en durf gewoon toe te geven dat er individuen zijn in deze samenleving die me ergeren.

Bepaalde aanhangers van een bepaalde religie zijn volgens mij het eerder waard om afgevoerd te worden in een dwangbuis, vermits ze suïcidaal zijn en persoonlijk heb ik er niets op tegen als één of andere gek zichzelf ergens rustig in alle stilte van de wereld af helpt, maar als dat moet met een bommengordel, bomauto of zelfs een vol passagiersvliegtuig, om meerdere mensen mee het graf in te nemen, dan ben je in mijn ogen pas echt ziek.

Ook ziek vind ik sujetten die deze tactieken vergoeilijken en eigen cultuur verwerpen uit schrik voor deze religieus losgeslagen terroristen. Deze zijn de echte paranoïden.

Ik heb mijn trots, Feremans en de manier waarop je mij hier aanpakt, zegt genoeg over jou. Ik verdedig mijn waarden en normen en als dit niet de jouwe zijn, spijt het me. Dan zullen we het nooit akkoord geraken, maar ik verklaar jou daarom niet als geestesziek. Ik vat jou aanval hier op als de grootse overwinning. Het bewijst enkel wie hier niet tegen zijn verlies kan.

Mijn bijdrage aan het forum is er voor te zorgen dat Europa nog een toekomst heeft als Europa en niet het slachtoffer wordt van bange weggeefpolitiekers, die hun eigen volk, cultuur, zelfs familie verraden voor aan de macht te blijven.

Heb je nog iets te zeggen, mijn hofnar?
Oud 17 september 2006, 22:58   #138
Boadicea

Standaard

Citaat:
Er lopen daar veel mensen rond. Goede bibliotheken, toffe winkels, veel couleur locale.
En dan nog eens lekker gaan eten in "Al Warda" aan de dageraadsplaats.
Geen enkel probleem!
P.S.: in Al Warda moet je lang wachten op bediening: zit stampvol telkens
PPS: De straten die hij opnoemt zijn vrij van gevaarlijke figuren. Blokkers hebben mekaar zo bang gemaakt dat er alleen normale mensen rondlopen.
ECHT!
Tiens Feremans, ik loop toch regelmatig in die straten rond en ben niet bang.
Oud 17 september 2006, 23:07   #139
Mamaloe
Schepen

Mamaloe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
  • Van Wesenbekestraat
  • De Copninckplein
  • Muizenstraat
  • St. Elisabethstraat
  • Lange Zavelstraat
  • Handelsstraat
  • Onderwijsstraat
  • Schijnpoortweg
Sorry, maar ik woon in die buurt, en ik word daar doorgaans (ik zeg wel "doorgaans") NIET lastig gevallen.

Ik ben zelf twee keer 's nachts overvallen waarvan één keer in de Stuivenbergwijk en één keer midden in Antwerpen-centrum onder de Boerentoren. Wat is dan de meest "veilige" Antwerpse buurt volgens jou?

Ik heb trouwens altijd gewoon mijn geld afgegeven om verdere problemen en eventuele blauwe ogen te vermijden. Ik heb er wel schrik van gehad, ja. Maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om daarvoor ALLE moslims/immigranten/Marokkanen verantwoordelijk te houden. In de steden is het tuig tegenwoordig nu eenmaal "allochtoon". Ik kom zelf van het platteland, daar is het tuig "blank".

Ik ben toen ik jong was ook eens bijna helemaal in elkaar geslagen door een stel "Johnnies". Zonder enige aanleiding. Waarschijnlijk hadden ze pillen gepakt of zo.

Maar ja, dat soort dingen passen natuurlijk niet in jouw visie op een nieuwe Derde Wereldoorlog tegen "de islam" of zo natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Mamaloe : 17 september 2006 om 23:07.
Mamaloe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2006, 23:21   #140
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mamaloe Bekijk bericht
Sorry, maar ik woon in die buurt, en ik word daar doorgaans (ik zeg wel "doorgaans") NIET lastig gevallen.

Ik ben zelf twee keer 's nachts overvallen waarvan één keer in de Stuivenbergwijk en één keer midden in Antwerpen-centrum onder de Boerentoren. Wat is dan de meest "veilige" Antwerpse buurt volgens jou?

Ik heb trouwens altijd gewoon mijn geld afgegeven om verdere problemen en eventuele blauwe ogen te vermijden. Ik heb er wel schrik van gehad, ja. Maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om daarvoor ALLE moslims/immigranten/Marokkanen verantwoordelijk te houden. In de steden is het tuig tegenwoordig nu eenmaal "allochtoon". Ik kom zelf van het platteland, daar is het tuig "blank".

Ik ben toen ik jong was ook eens bijna helemaal in elkaar geslagen door een stel "Johnnies". Zonder enige aanleiding. Waarschijnlijk hadden ze pillen gepakt of zo.

Maar ja, dat soort dingen passen natuurlijk niet in jouw visie op een nieuwe Derde Wereldoorlog tegen "de islam" of zo natuurlijk.
Ik woon ook in die buurt en mijn ervaringen zijn lichtelijk anders. Vroeger was ik extreem links, maar ben door alles wat ik hier van bepaalde groepjes allochtonen heb moeten slikken, toch van kamp gekeerd.
Toen ik hier kwam wonen, had ik geen bezwaar tegen migranten. Ondertussen hebben ze me met alle middelen en geweld uit mijn huis proberen te pesten en de Marokkaanse buren van mijn moeder zijn van hetzelfde slag. Zij wordt ook al jaren geterroriseerd door een gezin dat uit zijn voegen kweekt en een huis bij kan gebruiken.
De meeste moslims in deze buurt vallen wel mee, maar je moet de pech hebben op de rotte appels te botsen en je weet meteen dat je ze niet allemaal even goed mag geloven.
Voor mij is het onmogelijk om krapuul te blijven verdedigen. Ik walg als ik terugdenk aan mijn onverdraagzaam links verleden.

Ik pleit ook niet alle Belgen goed. Daar zitten ook rotte appels tussen. Onder elk koren zit kaf.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be