![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() Mannekes, mannekes, ik moet hier toch één en ander relativeren... Die "deftige" madam was namelijk "die van ons". Ons Jeanine (beter gekend als "Den Tram", omdat half Antwerpen er al heeft opgezeten), het verbaast mij dan ook dat het de threadstarter geheel ontgaan is dat ze weer eens zo zat als een kanon was... hij moet haar toch al eerder lang de straat hebben zien lopen/waggelen. Alhoewel, de laatste paar weken verplaatst ze zich met "diene velo" die ze zogezegd aan de kerk van Borgerhout heeft "gevonden".
mvg, Fille. P.S. Die paar schrammetjes op haar arm vallen niet eens op, vermits alle aandacht onmiddellijk naar haar blauw oog en gescheurde lip gaan die ze van mij als bonus bovenop haar verdiende loon heeft gekregen.
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens was mijn uitval geen bevestiging van wat je zei: je kan dus ook niet eens lezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Aangeslagen? Maar feremans, waar haal je het? Ik heb zo veel medelijden met je, jij arme sukkelaar. Ik weet dat je d'r zelf niet kan aandoen dat je verstandelijk gehandicapt bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
|
![]() Citaat:
Er zit nergens één inhoudelijk aspect in: het is pure frustratie gekoppeld aan rabiate vreemdelingen haat, mensenhaat, verzuring: Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 september 2006 om 10:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan enkel het oordeel van het merendeel van de forumleden dat jij een smet bent voor dit forum, onderschrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 17 september 2006 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Ik ken die buurt en weet wat daar soms rondhangt. In de Gemeenstestraat volstaat het om als Belg over straat te lopen om zonder enige reden aangevallen te worden door verwilderde migranten. Ik spreek hierbij uit ervaring. Gewoon over straat lopen en ze hebben het op je voorzien, vooral als het druk is. Het was ook trouwens niet ver daar vandaan dat bus 23 ooit eens moest stoppen voor een incident. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
Je geeft hier toch erg bloot dat je krankzinnig bent: paranoide. Deze waanbeelden die bij deze psychose horen willen voorstellen als realiteit is bij vele patienten al waargenomen. Maar blijkbaar heb jij toch nog een beetje een rationele kant. Zie je dan niet in dat dit soort opmerkingen je onmiddellijk totaal klasseert? Is het niet tijd van de pschychiater te spreken in plaats van hier fanatiek te proberen je waanbeelden te willen "verdedigen". Ik heb oprecht met je te doen. Om je "menslievendheid" en je "positieve inbreng" eens te illustreren, en je te laten inzien hoe ziek je wel bent een kleine bloemlezing van je interventies op het forum: Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 september 2006 om 14:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() What the f*ck? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
En dan nog eens lekker gaan eten in "Al Warda" aan de dageraadsplaats. Geen enkel probleem! P.S.: in Al Warda moet je lang wachten op bediening: zit stampvol telkens ![]() PPS: De straten die hij opnoemt zijn vrij van gevaarlijke figuren. Blokkers hebben mekaar zo bang gemaakt dat er alleen normale mensen rondlopen. ECHT! Laatst gewijzigd door ericferemans : 17 september 2006 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ok, met de "kerk van Borgerhout" bedoelt Fille waarschijnlijk de OLV-Ter Sneeuw kerk op het Laar. En daar in de buurt zijn heel wat café's. Dat is trouwens dichter bij Metternich; misschien weet hij iets meer? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Ik schaam er me niet voor om op te komen voor mijn volk en als ik daarom paranoia ben volgens jou ... So be it. Jij bent geen psychaiter en je kent me niet. Daarnaast heb ik nergens beweert de menslievendheid zelve te zijn. Ik speel de hypocriet niet en durf gewoon toe te geven dat er individuen zijn in deze samenleving die me ergeren. Bepaalde aanhangers van een bepaalde religie zijn volgens mij het eerder waard om afgevoerd te worden in een dwangbuis, vermits ze suïcidaal zijn en persoonlijk heb ik er niets op tegen als één of andere gek zichzelf ergens rustig in alle stilte van de wereld af helpt, maar als dat moet met een bommengordel, bomauto of zelfs een vol passagiersvliegtuig, om meerdere mensen mee het graf in te nemen, dan ben je in mijn ogen pas echt ziek. Ook ziek vind ik sujetten die deze tactieken vergoeilijken en eigen cultuur verwerpen uit schrik voor deze religieus losgeslagen terroristen. Deze zijn de echte paranoïden. Ik heb mijn trots, Feremans en de manier waarop je mij hier aanpakt, zegt genoeg over jou. Ik verdedig mijn waarden en normen en als dit niet de jouwe zijn, spijt het me. Dan zullen we het nooit akkoord geraken, maar ik verklaar jou daarom niet als geestesziek. Ik vat jou aanval hier op als de grootse overwinning. Het bewijst enkel wie hier niet tegen zijn verlies kan. Mijn bijdrage aan het forum is er voor te zorgen dat Europa nog een toekomst heeft als Europa en niet het slachtoffer wordt van bange weggeefpolitiekers, die hun eigen volk, cultuur, zelfs familie verraden voor aan de macht te blijven. Heb je nog iets te zeggen, mijn hofnar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf twee keer 's nachts overvallen waarvan één keer in de Stuivenbergwijk en één keer midden in Antwerpen-centrum onder de Boerentoren. Wat is dan de meest "veilige" Antwerpse buurt volgens jou? Ik heb trouwens altijd gewoon mijn geld afgegeven om verdere problemen en eventuele blauwe ogen te vermijden. Ik heb er wel schrik van gehad, ja. Maar geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt om daarvoor ALLE moslims/immigranten/Marokkanen verantwoordelijk te houden. In de steden is het tuig tegenwoordig nu eenmaal "allochtoon". Ik kom zelf van het platteland, daar is het tuig "blank". Ik ben toen ik jong was ook eens bijna helemaal in elkaar geslagen door een stel "Johnnies". Zonder enige aanleiding. Waarschijnlijk hadden ze pillen gepakt of zo. Maar ja, dat soort dingen passen natuurlijk niet in jouw visie op een nieuwe Derde Wereldoorlog tegen "de islam" of zo natuurlijk. ![]()
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 17 september 2006 om 23:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Toen ik hier kwam wonen, had ik geen bezwaar tegen migranten. Ondertussen hebben ze me met alle middelen en geweld uit mijn huis proberen te pesten en de Marokkaanse buren van mijn moeder zijn van hetzelfde slag. Zij wordt ook al jaren geterroriseerd door een gezin dat uit zijn voegen kweekt en een huis bij kan gebruiken. De meeste moslims in deze buurt vallen wel mee, maar je moet de pech hebben op de rotte appels te botsen en je weet meteen dat je ze niet allemaal even goed mag geloven. Voor mij is het onmogelijk om krapuul te blijven verdedigen. Ik walg als ik terugdenk aan mijn onverdraagzaam links verleden. Ik pleit ook niet alle Belgen goed. Daar zitten ook rotte appels tussen. Onder elk koren zit kaf. |
|
![]() |
![]() |