![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hun slaafjes die ze geparachuteerd hebben als topmannen binnen de spoorwegen, VRT, De Post, direkteurs generaal bij alle ministeries, alle rechters, goeverneurs, enz...en dan heb ik het nog geeneens over alle sleutelpostjes om hun zaakjes te "regelen"...en dit alles zo dicht aangeschurkt bij het grote kapitaal dat vegeteert op de Belgische constructie dat ze van het ene op het andere ogenblik hun idealen hebben verwisseld voor een Belgiscistische hoed...laat mij niet lachen zeg...of eigenlijk niet echt...es geht mir zum kotzen...
![]() |
#122 | |
|
![]() Citaat:
Zij doen er niets maar ik heb ze nog nooit een frank, een euro of één sou weten refuseren. En dat om NIETS te doen. Het zijn in jouw redenering dus NOG grotere profiteurs. Je hebt gelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met onzin zoals DIT kan je echter beter niet bij Knuppel afkomen want daar leg je je hele 'progressieve' winkel mee in de etalage. Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Dat Dehaene van mening veranderd is, kan ik enkel toejuichen. Maar ja, het is inderdaad gemakkelijker om als burgemeester van Vilvoorde tegen kernwapens op Belgische bodem te zijn, dan als premier. Toen moest hij immers rekening houden met de gevoeligheden van de Amerikanen, en we weten hoe rap die dreigen met het weghalen van het Navo-hoofdkwartier. Maar goed, laten we de late bekering van Dehaene maar met de mantel der liefde bedekken.
De 4 genoemde partijen hadden in 2003 echt ook meer stemmen, niet enkel meer zetels. Dat CD&V/NVA strikt genomen een kartel is van twee partijen, klopt wel natuurlijk. Maar het valt niet uit te maken of CD&V zonder NVA ook nog altijd groter zou zijn dan het VB,ongeveer even groot, of iets kleiner.Als je de zetels per partij (en niet per fractie) in het Vlaams parlement bekijkt, dan is het VB de grootste partij. Dit kan echter ook veroorzaakt zijn door een te genereuze (voor NVA) lijstopstelling bij het kartel. Er is geen enkel reden om de "officiële versie " per definitie niet te geloven. Twijfel jij ook aan het feit dat de WTC-torens door Al qaeda is aangevallen, enkel en alleen omdat dit de officiele versie van het verhaal is?
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |