![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() ik denk eerder dat gij niet veel kent van die gastjes dat ge verdedigt.Ga er eerst eens wat rondhangen, of een tijdje wonen, in de Parijse voorsteden, vooraleer u er over uit te spreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uit schrik voor geweld deze islamitische criminelen een job geven ![]() Ik kan me zó voorstellen wat het intelectuele niveau bij de werkgroep is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan te weten dat ie hiervoor nog sympathisanten kan vinden ![]() Laatst gewijzigd door zorlac : 23 september 2006 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() En blijkbaar is zorlac nog niet de eerste de beste viespeuk die zichzelf probeert goed te praten door uit te halen naar de Werkgroep. Walgelijk !
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 september 2006 om 01:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Btw, uw reacties hier op't forum versterken mij in mijn overtuiging..da's zeker waar. En uw gratuite beschuldiging leg ik vlotjes naast mij neer......'t toont enkel uw argumentele onmacht aan.(niet dat ik iets anders van u gewoon ben hoor). Ps. Als u dit mano-�*-mano wil regelen, PM me dan ff als je wil/durft (om plaats en tijd af te spreken). Pedo-lovers als u lust ik nml. rauw. Laatst gewijzigd door zorlac : 23 september 2006 om 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 september 2006 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Wat zou het verband zijn tussen pedo's en jongerenrellen ?
![]() Voor wie geinteresseerd is in het onderwerp van deze thread, nml. de situatie van de allochtone jongeren in de achtergestelde buurten in Brussel en Parijs: http://www.indymedia.be/en/node/172 Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 september 2006 om 02:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 't Is gewoon waanzin dat u uzelf als pedo bestrijder profileert, terwijl uw oprichter er zelf één is. ![]() *Bij nader inzien....the perfect crime ahw. Ps: Waar blijft die PM? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar grappig is wel dat u enkel reageert op mijn posts tav. de werkgroep. Mijn posts mbt de potentiële rellen in FR. worden door u vermeden......wat best verdacht is. Héél verdacht... ![]() (ik weet genoeg) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar waarom begin je hierover op deze thread en publiceer je niets dat met het onderwerp te maken heeft ? Begin een thread over de Werkgroep Morkhoven en haal de mensen van de Werkgroep daar rustig door het slijk, zoveel als je maar wil. Dergelijke thread zal nogal een sukses hebben als al die pedo's erop afstormen ! ![]() Voor meer informatie in verband met de Werkgroep Morkhoven: http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heb jij in verband met potentiële rellen in Parijs al gepubliceerd ? Laat eens zien ! Het zal gene vette zijn, vrees ik. ![]() Info Werkgroep Morkhoven: http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() is niet veel om benieuwd naar te zijn, heb op geen één e-mail verzonden naar die betreffende groep atwoord gekregen. Gaat men naar hun site, wordt men niets wijzer, of ge zou lid moeten worden, dus zonder lidmaatschap kan men hier geen respons op door u gestelde vragen krijgen, of ik moet ergens iets over het hoofd hebben gezien. Dit zal ook de reden zijn dat dit miezerig ventje zich zo sterk voelt en ik heb gezien dat nog andere forum leden beschuldigd worden van pedofiel zijn. Daarom gaan we het simpel houden en ga ik ervan uit dat ik met vervloesem hier zelf heb te doen, juist met mister VERDACHT van pedo himself, dus vraag ik u nogeens breng een klacht in en zie waar het eindigd grote nul en dit zijn de laatste woorden die ik aan die pedo organisatie vuil maak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom hebt ge deze thread niet 'Jongeren in Parijs en Werkgroep Morkhoven' genoemd ? ![]() Denk je met dergelijke nonsens en desinformatie over de Werkgroep uw gezicht te redden ? http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Laat ons iets van deze thread proberen te maken...
In verband met de jongerenrellen in de Parijse voorsteden, vond ik de inleidende tekst terug van het dossier over deze zaak dat destijds in De Morgen verscheen. In deze thread probeert men de schuld van het geweld uitsluitend bij de jongeren te leggen. Dat verhaaltje blijkt echter niet te kloppen. --- Frankrijk brandt In de nacht van donderdag op vrijdag 28 oktober vinden twee jongeren die voor de politie op de loop gegaan waren, de dood door een stroomtransformator in te vluchten. Dat was de druppel voor de arme migrantenjongeren in de Parijse voorstad Clichy-sous-Bois. De rellen zijn er al snel niet meer te onderdrukken en bereiken als een lopend vuurtje ook de andere Franse buitenwijken. De beelden zijn hallucinant. In Parijs staan scholen, warenhuizen en auto's in brand. In de migrantenwijk Seine-Saint-Denis worden 1.300 ordehandhavers ingezet die niet enkel met stenen en projectielen worden belaagd, maar ook met vuurwapens. De straatgevechten breiden zich uit naar Dijon en steden in het zuiden en het westen van het land. De Franse regering incasseert een vloedgolf aan kritiek, waarop ze niet weten te reageren. President Chirac roept op tot kalmte terwijl de minister van binnenlandse zaken, Nicolas Sarkozy steeds hardere taal spreekt. Geen van beide werpen vruchten af: twee weken later is het in de wijken alles behalve kalm. Ondertussen wordt in eigen land druk gespeculeerd over het bereik van de jongeren in de achtergestelde Franse wijken. Belgische beleidsmakers en sociale werkers spiegelen zich aan de brand in Parijs. En de meningen over hoe goed ons land uit die vergelijking komt, zijn verdeeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de jarenlange berichtgeving rond de werkgroep wist ik niet wie er gelijk had. Onorthodoxe methoden zijn niet altijd slecht om iets aan het licht te brengen. Aan de andere kant stapelen de bewijzen en aanwijzigingen tegen de werkgroep en Marcel V. zich op. Het is het beste om de rechtszaak af te wachten. 'Onze werkgroep', en zijn manier van posten op dit forum, heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ze mijn sympathie geheel kwijt zijn en dat ik geneigd ben de officiële versie van justitie te volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar deze thread gaat niet over de Werkgroep Morkhoven. Open een speciale thread voor je vuilspuiterij over de Werkgroep Morkhoven. Terug naar het onderwerp: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hebt nu diverse draden gekaapt door jezelf steeds onderwerp van discussie te maken. Niet in het minst door mensen in het wilde weg te beschuldigen van amorele en strafbare feiten. Niet zeuren dus. Wie kaatst moet de bal verwachten.
|
![]() |
![]() |