Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 september 2006, 23:07   #121
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Spuw eens niet zo, allé, ge hebt gelijk, er was geen aanleiding, die mensen doen dat zomaar om de zoveel tijd. Ge schijnt me wel vrij goed te kennen he, trouwens. Ga maar goed van veel dingen uit, da siert u, past bij uw denkwijzen.
ik denk eerder dat gij niet veel kent van die gastjes dat ge verdedigt.Ga er eerst eens wat rondhangen, of een tijdje wonen, in de Parijse voorsteden, vooraleer u er over uit te spreken.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 september 2006, 23:11   #122
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
dikke zever verkoopt gij hier vriendje: de RER bedient de héle "banlieu".Zelfs de meest ongure wijken.Bussen rijden ook overal rond.En in die "verschrikkellijke" banlieus word enorm veel moeite gedaan door de gemeentes om het daar wat leefbaar te maken. Veel groen, parken, stadiums, gymnase's enz.
Maar voor de bende spitsboeven die ge op tv auto's ziet afbranden telt maar één ding: dat ze in hun wijk(en) ongestoord hun oneerlijke handeltjes kunnen voortzetten.Daar gaat het over: territoriale belangen van bandietenbendes.
De bekommernis van kriskras om onbestaande verbindingen met Parijs-stad is wel erg belachelijk. Zelfs een RER-net hebben die gastjes niet nodig. Autootje pikken, en die lieverdjes geraken ook op de Champs-Elysées.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 00:27   #123
zorlac
Parlementsvoorzitter

zorlac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
Ik ben alleen maar een sympathisant.
Sympathisant van de praktijken van Vervloesem....of hoe moet ik dat zien?
zorlac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 00:52   #124
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Die kwestie in Parijs is gemakkelijk op te lossen. Geef ze (niet allemaal natuurlijk) een job bij de politie en het worden misschien de beste en de meest hulpvaardige politieagenten die ge u kunt voorstellen.
Ja natuurlijk....da's de oplossing.
Uit schrik voor geweld deze islamitische criminelen een job geven . En dan nog bij de politie.

Ik kan me zó voorstellen wat het intelectuele niveau bij de werkgroep is
Oud 23 september 2006, 00:59   #125
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Die kwestie in Parijs is gemakkelijk op te lossen. Geef ze (niet allemaal natuurlijk) een job bij de politie en het worden misschien de beste en de meest hulpvaardige politieagenten die ge u kunt voorstellen.
Naar het voorbeeld van Vervloesem ofzo.......... Pedofiel zijnde een groepje oprichten dat zogezegd pedo-netwerken opspoort.

En dan te weten dat ie hiervoor nog sympathisanten kan vinden .

Laatst gewijzigd door zorlac : 23 september 2006 om 01:00.
Oud 23 september 2006, 01:35   #126
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorlac Bekijk bericht
Sympathisant van de praktijken van Vervloesem....of hoe moet ik dat zien?
Zucht. Wéér een pedofiel die de Werkgroep Morkhoven niet apprecieert en niks te zeggen heeft dat verband houdt met deze thread.
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 01:36   #127
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Naar het voorbeeld van Vervloesem ofzo.......... Pedofiel zijnde een groepje oprichten dat zogezegd pedo-netwerken opspoort.

En dan te weten dat ie hiervoor nog sympathisanten kan vinden .
En blijkbaar is zorlac nog niet de eerste de beste viespeuk die zichzelf probeert goed te praten door uit te halen naar de Werkgroep. Walgelijk !

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 september 2006 om 01:49.
Oud 23 september 2006, 01:48   #128
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Zucht. Wéér een pedofiel die de Werkgroep Morkhoven niet apprecieert en niks te zeggen heeft dat verband houdt met deze thread.
Ik appreciëer de werkgroep idd niet, aangezien hun topman zelf een pedo is.
Btw, uw reacties hier op't forum versterken mij in mijn overtuiging..da's zeker waar.

En uw gratuite beschuldiging leg ik vlotjes naast mij neer......'t toont enkel uw argumentele onmacht aan.(niet dat ik iets anders van u gewoon ben hoor).

Ps. Als u dit mano-�*-mano wil regelen, PM me dan ff als je wil/durft (om plaats en tijd af te spreken). Pedo-lovers als u lust ik nml. rauw.

Laatst gewijzigd door zorlac : 23 september 2006 om 01:49.
Oud 23 september 2006, 01:52   #129
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik appreciëer de werkgroep idd niet, aangezien hun topman zelf een pedo is.
Btw, uw reacties hier op't forum versterken mij in mijn overtuiging..da's zeker waar.

En uw gratuite beschuldiging leg ik vlotjes naast mij neer......'t toont enkel uw argumentele onmacht aan.(niet dat ik iets anders van u gewoon ben hoor).

Ps. Als u dit mano-�*-mano wil regelen, PM me dan ff als je wil/durft (om plaats en tijd af te spreken). Pedo-lovers als u lust ik nml. rauw.
Wij hebben last gehad van pedo's die zich zoals jij opstelden. Ze hebben de mond vol over pedo's maar als je ze vraagt of ze zelf geen pedo zijn, worden ze zo woedend dat ze in staat zijn iemand te vernietigen.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 september 2006 om 01:54.
Oud 23 september 2006, 01:58   #130
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Wat zou het verband zijn tussen pedo's en jongerenrellen ?

Voor wie geinteresseerd is in het onderwerp van deze thread, nml. de situatie van de allochtone jongeren in de achtergestelde buurten in Brussel en Parijs:
http://www.indymedia.be/en/node/172

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 23 september 2006 om 02:02.
Oud 23 september 2006, 02:05   #131
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wij hebben last gehad van pedo's die zich zoals jij opstelden. Ze hebben de mond vol over pedo's maar als je ze vraagt of ze zelf geen pedo zijn, worden ze zo woedend dat ze in staat zijn iemand te vernietigen.
Hoe kan u nu last hebben gehad van pedo's? Deed uw baas wat moeilijk ofzo?

't Is gewoon waanzin dat u uzelf als pedo bestrijder profileert, terwijl uw oprichter er zelf één is. Ge moet maar durven...denk ik dan.

*Bij nader inzien....the perfect crime ahw.

Ps: Waar blijft die PM?
Oud 23 september 2006, 02:15   #132
zorlac
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Wat zou het verband zijn tussen pedo's en jongerenrellen ?
Ik weet het niet.

Maar grappig is wel dat u enkel reageert op mijn posts tav. de werkgroep. Mijn posts mbt de potentiële rellen in FR. worden door u vermeden......wat best verdacht is.

Héél verdacht...

(ik weet genoeg)
Oud 23 september 2006, 09:07   #133
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe kan u nu last hebben gehad van pedo's? Deed uw baas wat moeilijk ofzo?

't Is gewoon waanzin dat u uzelf als pedo bestrijder profileert, terwijl uw oprichter er zelf één is. Ge moet maar durven...denk ik dan.

*Bij nader inzien....the perfect crime ahw.

Ps: Waar blijft die PM?
Het is typisch voor pedo's dat ze de Werkgroep Morkhoven als een 'pedofielengroep' afschilderen.

Maar waarom begin je hierover op deze thread en publiceer je niets dat met het onderwerp te maken heeft ?

Begin een thread over de Werkgroep Morkhoven en haal de mensen van de Werkgroep daar rustig door het slijk, zoveel als je maar wil. Dergelijke thread zal nogal een sukses hebben als al die pedo's erop afstormen !

Voor meer informatie in verband met de Werkgroep Morkhoven:
http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven
Oud 23 september 2006, 09:12   #134
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet het niet.

Maar grappig is wel dat u enkel reageert op mijn posts tav. de werkgroep. Mijn posts mbt de potentiële rellen in FR. worden door u vermeden......wat best verdacht is.

Héél verdacht...

(ik weet genoeg)
Het is eerder verdacht dat jij over pedo's en over de Werkgroep Morkhoven als zogenaamde pedogroep begint terwijl dit niets met het onderwerp heeft te maken.

Wat heb jij in verband met potentiële rellen in Parijs al gepubliceerd ? Laat eens zien ! Het zal gene vette zijn, vrees ik.

Info Werkgroep Morkhoven:
Oud 23 september 2006, 09:48   #135
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Maak je de uitkomst openbaar op dit forum? Ik ben benieuwd.
is niet veel om benieuwd naar te zijn, heb op geen één e-mail verzonden naar die betreffende groep atwoord gekregen. Gaat men naar hun site, wordt men niets wijzer, of ge zou lid moeten worden, dus zonder lidmaatschap kan men hier geen respons op door u gestelde vragen krijgen, of ik moet ergens iets over het hoofd hebben gezien. Dit zal ook de reden zijn dat dit miezerig ventje zich zo sterk voelt en ik heb gezien dat nog andere forum leden beschuldigd worden van pedofiel zijn. Daarom gaan we het simpel houden en ga ik ervan uit dat ik met vervloesem hier zelf heb te doen, juist met mister VERDACHT van pedo himself, dus vraag ik u nogeens breng een klacht in en zie waar het eindigd grote nul en dit zijn de laatste woorden die ik aan die pedo organisatie vuil maak.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 09:54   #136
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
is niet veel om benieuwd naar te zijn, heb op geen één e-mail verzonden naar die betreffende groep atwoord gekregen. Gaat men naar hun site, wordt men niets wijzer, of ge zou lid moeten worden, dus zonder lidmaatschap kan men hier geen respons op door u gestelde vragen krijgen, of ik moet ergens iets over het hoofd hebben gezien. Dit zal ook de reden zijn dat dit miezerig ventje zich zo sterk voelt en ik heb gezien dat nog andere forum leden beschuldigd worden van pedofiel zijn. Daarom gaan we het simpel houden en ga ik ervan uit dat ik met vervloesem hier zelf heb te doen, juist met mister VERDACHT van pedo himself, dus vraag ik u nogeens breng een klacht in en zie waar het eindigd grote nul en dit zijn de laatste woorden die ik aan die pedo organisatie vuil maak.
Allez, weer eens over de Werkgroep.

Waarom hebt ge deze thread niet 'Jongeren in Parijs en Werkgroep Morkhoven' genoemd ?

Denk je met dergelijke nonsens en desinformatie over de Werkgroep uw gezicht te redden ?

Oud 23 september 2006, 10:05   #137
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Laat ons iets van deze thread proberen te maken...

In verband met de jongerenrellen in de Parijse voorsteden, vond ik de inleidende tekst terug van het dossier over deze zaak dat destijds in De Morgen verscheen.

In deze thread probeert men de schuld van het geweld uitsluitend bij de jongeren te leggen. Dat verhaaltje blijkt echter niet te kloppen.

---

Frankrijk brandt

In de nacht van donderdag op vrijdag 28 oktober vinden twee jongeren die voor de politie op de loop gegaan waren, de dood door een stroomtransformator in te vluchten. Dat was de druppel voor de arme migrantenjongeren in de Parijse voorstad Clichy-sous-Bois. De rellen zijn er al snel niet meer te onderdrukken en bereiken als een lopend vuurtje ook de andere Franse buitenwijken.

De beelden zijn hallucinant. In Parijs staan scholen, warenhuizen en auto's in brand. In de migrantenwijk Seine-Saint-Denis worden 1.300 ordehandhavers ingezet die niet enkel met stenen en projectielen worden belaagd, maar ook met vuurwapens. De straatgevechten breiden zich uit naar Dijon en steden in het zuiden en het westen van het land.

De Franse regering incasseert een vloedgolf aan kritiek, waarop ze niet weten te reageren. President Chirac roept op tot kalmte terwijl de minister van binnenlandse zaken, Nicolas Sarkozy steeds hardere taal spreekt. Geen van beide werpen vruchten af: twee weken later is het in de wijken alles behalve kalm.

Ondertussen wordt in eigen land druk gespeculeerd over het bereik van de jongeren in de achtergestelde Franse wijken. Belgische beleidsmakers en sociale werkers spiegelen zich aan de brand in Parijs. En de meningen over hoe goed ons land uit die vergelijking komt, zijn verdeeld.
Oud 23 september 2006, 14:20   #138
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Vervloesem zélf kan het niet zijn. Als ik het goed heb begrepen is afgelopen woensdag de rechtszitting hervat. Het is dus Jan Boeijkens of een vrijwilliger.

In de jarenlange berichtgeving rond de werkgroep wist ik niet wie er gelijk had. Onorthodoxe methoden zijn niet altijd slecht om iets aan het licht te brengen. Aan de andere kant stapelen de bewijzen en aanwijzigingen tegen de werkgroep en Marcel V. zich op. Het is het beste om de rechtszaak af te wachten. 'Onze werkgroep', en zijn manier van posten op dit forum, heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ze mijn sympathie geheel kwijt zijn en dat ik geneigd ben de officiële versie van justitie te volgen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 september 2006, 15:26   #139
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Vervloesem zélf kan het niet zijn. Als ik het goed heb begrepen is afgelopen woensdag de rechtszitting hervat. Het is dus Jan Boeijkens of een vrijwilliger.

In de jarenlange berichtgeving rond de werkgroep wist ik niet wie er gelijk had. Onorthodoxe methoden zijn niet altijd slecht om iets aan het licht te brengen. Aan de andere kant stapelen de bewijzen en aanwijzigingen tegen de werkgroep en Marcel V. zich op. Het is het beste om de rechtszaak af te wachten. 'Onze werkgroep', en zijn manier van posten op dit forum, heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ze mijn sympathie geheel kwijt zijn en dat ik geneigd ben de officiële versie van justitie te volgen.
Ik weet dat je door de Werkgroep Morkhoven geöbsedeerd bent omdat dit deel uitmaakt van je werk, Van Gelre.

Maar deze thread gaat niet over de Werkgroep Morkhoven.

Open een speciale thread voor je vuilspuiterij over de Werkgroep Morkhoven.

Terug naar het onderwerp:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=137
Oud 23 september 2006, 15:46   #140
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet dat je door de Werkgroep Morkhoven geöbsedeerd bent omdat dit deel uitmaakt van je werk, Van Gelre.

Maar deze thread gaat niet over de Werkgroep Morkhoven.

Open een speciale thread voor je vuilspuiterij over de Werkgroep Morkhoven.
Je hebt nu diverse draden gekaapt door jezelf steeds onderwerp van discussie te maken. Niet in het minst door mensen in het wilde weg te beschuldigen van amorele en strafbare feiten. Niet zeuren dus. Wie kaatst moet de bal verwachten.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be