![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() een heel fijne post Duveltje382. En ik hoop om je op 28-10 te kunnen ontmoeten !
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beetje vlaamser, beetje linkser, geen grote veranderingen. Maar ik heb op dit forum de afgelopen vier en half jaar wel enorm veel bijgeleerd, dat wel.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar heeft het VB ooit Vlaanderen verdedigd?? Ik hoor ze wel mekkeren over migratie en criminaliteit. Maar voor de rest zijn ze even Vlaams-nationalistisch als pakweg de MR of CDh.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb hier geleerd dat:
- er eigenlijk nauwelijks argumenten zijn pro belgië. - het enige 'links' waar ik in België nog enige vorm van respect of begrip voor kan opbrengen niet bij SP-A of Groen! gezocht moet worden. - de band tussen Vlaanderen en Nederland zonder veel problemen veel nauwer zou kunnen zijn dan ze nu is. - er hier een aantal mensen zijn van wie ik me afvraag of zij a. hun eigen leugens eigenlijk zijn gaan geloven of b. er gewoon van genieten om zoveel mogelijk te provoceren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een prachtig treffende omschrijving.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb vooral ervaren hoe diegenen die hier pleiten pro België, enkele zeldzame uitzonderingen terzijde gelaten (bv. Kim), tegelijkertijd door en door tegen Vlaanderen ageren en alle Vlaamse verzuchtingen als irrelevant, asociaal en egoïstisch klasseren. Hun afkeer heeft mijn Vlaamsgezindheid alleen maar gesterkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |