![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus bij definitie ook geen leugen .. daar het mogelijk is Citaat:
Citaat:
Citaat:
we zijn er weer hé : de roze olifant journalist vraagt aan pj: 'en vliegt er nu een roze olifant rond pluto zoals pdw claimt ?' PJ : 'ik kan je alleen maar stellen dat wij ons niet bezighouden met zulke hypothesen... hij blijkbaar wel' Jij :'zie je wel... hij ontwijkt niet , negeert niet en beschuldigt pdw niet van een leugen... ik wist het wel !... er moet iets van aan zijn' ik :'neem die uitspraak van PJ misschien gewoon voor wat ze is' etc... etc.. |
||||
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik woon in Tielt. Kleine stad, weinig vreemdelingen. En diegenen die er wonen, wonen allemaal aan de stadsrand, waar ook de Lidl gevestigd is, in lelijke sociale woningen zonder iets van groen. Ik passeer er dagelijks, en erger me dagelijks aan de toestand die, ja, jouw beleid, heeft gevoerd. Zelfs in Tielt bestaat het, een mini-getto. Er bestaat geen VB-afdeling in Tielt op gemeentelijk vlak. De deportatie van die allochtonen komt dus, zoals overal elders natuurlijk op het conto van de meerderheidspartijen, en in Tielt zijn dat CD&V/NVA, VLD en Spa. Netjes aan de rand, onzichtbaar voor de progressieve meerderheidsstemmer. O ja, er leven aan die stadsrand ook nog wel wat vereenzaamde en gemarginaliseerde verzuurde Vlamingen. Vanaf morgen ga ik me niet meer ergeren. Want jij Praha, hebt het me doen inzien. Er is geen apartheid. Da's een uitvindsel van het Belang. Hou je dus maar verder bezig met het Belang te bashen. Hou je ze lekker in hun getto's, narcist!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 9 oktober 2006 om 00:58. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je mag het laatste woord Praha. Ik ga gaan slapen. Zou je ook moeten doen, je niveau bereikte een duizelingwekkende laagte.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allee... doet me deugd dat je dat ook kan toegeven, al meen je d'r natuurlijk niets van
![]() Citaat:
ik neem aan dat dat perfect klopt met de realiteit alginds : waar zit het apartsheidbeleid nu precies in ? Citaat:
![]() waar zit het apartheidsbeleid ? Citaat:
wat ik wel zei is dat het vb er eentje op nahoudt... dat getuigt het eenvoudig openslaan van een folderke Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#125 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jij haalt een doga als 'waarheid' uit de kast en vervolgens ben je verbaast dat mensen er niet op ingaan btw heb je dat al eens uitgerekend wat dat zou betekenen indien pdw het inderdaad bij het rechte eind zou hebben ? Citaat:
Citaat:
![]() in ieder geval, ondanks ons klein dispuut hier... wens ik je alvast een aangename nachtrust toe Nierika slaapwel Praha, Laatst gewijzigd door praha : 9 oktober 2006 om 01:12. |
|||
![]() |
![]() |
#126 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wacht liever tot al de verschillende studies die nog gaan volgen samengebracht zijn.
Uw feiten zijn niet ter datum, en zijn hoofdzakelijk peilingen. Laat het dus nuchter liggen en hou je anus nog wat in tot er binnenkort enkele vormgevende studieresultaten verschijnen. |
![]() |