Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 9 oktober 2006, 00:48   #121
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
De uitdrukking van FDW stelde onherroepelijk dat de vooruitgang in Borgerhout en Antwerpen-Stad er expliciet kwam dankzij die mensen. Qoute die netjes door de journaliste werd herhaald.
Die dus ook volgens jou geen leugen is.
er is geen uitspraak over te doen... dat is wat ik zeg
dus bij definitie ook geen leugen .. daar het mogelijk is

Citaat:
Waartegen ook PJ niet ageerde door te stellen "tis de grootste onzin daar het een miniscuul deel betreft"
natuurlijk... waarom zou ie zich druk maken over de zoveelste zever van pdw
Citaat:
Zijn weerwerk hoorde eerder thuis in de categorie "schoorvoetend gelijk geven"
en dat is wat jij er dus van maakt

Citaat:
Bedankt Praha, ik wist dat je me gelijk zou geven als we lang genoeg wakker bleven.
nog gekker ..dan ik al vermoeden kon

we zijn er weer hé : de roze olifant

journalist vraagt aan pj: 'en vliegt er nu een roze olifant rond pluto zoals pdw claimt ?'
PJ : 'ik kan je alleen maar stellen dat wij ons niet bezighouden met zulke hypothesen... hij blijkbaar wel'
Jij :'zie je wel... hij ontwijkt niet , negeert niet en beschuldigt pdw niet van een leugen... ik wist het wel !... er moet iets van aan zijn'
ik :'neem die uitspraak van PJ misschien gewoon voor wat ze is'
etc...
etc..
praha is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:52   #122
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
pardon?
je hebt het hier over Frankrijk, mijn beste

in veronderstelling dat dit dan wel over Belgi¨zou handelen
vertel me eens hoe je dat apart zien dan ziet... kort concreet en duidelijk...gene zever dus

mijn beleid alvast niet hé... zeveraar
en ten tweede kan daar alleen maar sprake van zijn als jij er in zou slagen dat haarfijn uit te leggen

airwickske ?

? gesteld dat er een aparte behandeling is/was ( want dat ging jij haarfijn uitleggen )
schiet ik, noch pj op de onvrede hier... wel op de aparte behandeling die het 't vb er duidelijk op nahield en blijft op nahouden
dit laatste is dan weer wel bewezen en geen hersenspinsel... want als dat niet zou zijn hoeft er nergens éénmaal een 'link' gelegd te worden in de folderkes van 't vb... en dat doen ze wel
en dat doen ze duidelijk wel
Kijk Prahske, je hebt weer gelijk.

Ik woon in Tielt. Kleine stad, weinig vreemdelingen. En diegenen die er wonen, wonen allemaal aan de stadsrand, waar ook de Lidl gevestigd is, in lelijke sociale woningen zonder iets van groen. Ik passeer er dagelijks, en erger me dagelijks aan de toestand die, ja, jouw beleid, heeft gevoerd.

Zelfs in Tielt bestaat het, een mini-getto. Er bestaat geen VB-afdeling in Tielt op gemeentelijk vlak. De deportatie van die allochtonen komt dus, zoals overal elders natuurlijk op het conto van de meerderheidspartijen, en in Tielt zijn dat CD&V/NVA, VLD en Spa. Netjes aan de rand, onzichtbaar voor de progressieve meerderheidsstemmer. O ja, er leven aan die stadsrand ook nog wel wat vereenzaamde en gemarginaliseerde verzuurde Vlamingen.

Vanaf morgen ga ik me niet meer ergeren. Want jij Praha, hebt het me doen inzien. Er is geen apartheid. Da's een uitvindsel van het Belang.
Hou je dus maar verder bezig met het Belang te bashen.
Hou je ze lekker in hun getto's, narcist!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)

Laatst gewijzigd door Nierika : 9 oktober 2006 om 00:58.
Nierika is offline  
Oud 9 oktober 2006, 00:58   #123
Nierika
Europees Commissaris

Nierika's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
er is geen uitspraak over te doen... dat is wat ik zeg
dus bij definitie ook geen leugen .. daar het mogelijk is

natuurlijk... waarom zou ie zich druk maken over de zoveelste zever van pdw

en dat is wat jij er dus van maakt

nog gekker ..dan ik al vermoeden kon

we zijn er weer hé : de roze olifant

journalist vraagt aan pj: 'en vliegt er nu een roze olifant rond pluto zoals pdw claimt ?'
PJ : 'ik kan je alleen maar stellen dat wij ons niet bezighouden met zulke hypothesen... hij blijkbaar wel'
Jij :'zie je wel... hij ontwijkt niet , negeert niet en beschuldigt pdw niet van een leugen... ik wist het wel !... er moet iets van aan zijn'
ik :'neem die uitspraak van PJ misschien gewoon voor wat ze is'
etc...
etc..
Infantiel geneuzel over roze olifanten en een heuse afgekeurde planeet kunnen je schrijnend gebrek aan argumenten niet camoufleren.
Je mag het laatste woord Praha. Ik ga gaan slapen. Zou je ook moeten doen, je niveau bereikte een duizelingwekkende laagte.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline  
Oud 9 oktober 2006, 01:06   #124
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk Prahske, je hebt weer gelijk.
allee... doet me deugd dat je dat ook kan toegeven, al meen je d'r natuurlijk niets van

Citaat:
Ik woon in Tielt. Kleine stad, weinig vreemdelingen. En diegenen die er wonen, wonen allemaal aan de stadsrand, waar ook de Lidl gevestigd is, in lelijke sociale woningen zonder iets van groen. Ik passeer er dagelijks, en erger me dagelijks aan de toestand die, ja, jouw beleid, heeft gevoerd.
tot zover je bloemrijke beschrijving van je eigen kleine ervaringswereldje...
ik neem aan dat dat perfect klopt met de realiteit alginds :
waar zit het apartsheidbeleid nu precies in ?

Citaat:
Zelfs in Tielt bestaat het, een mini-getto. Er bestaat geen VB-afdeling in Tielt op gemeentelijk vlak. De deportatie van die allochtonen komt dus, zoals overal elders natuurlijk op het conto van de meerderheidspartijen, en in Tielt zijn dat CD&V/NVA, VLD en Spa. Netjes aan de rand, onzichtbaar voor de progressieve meerderheidsstemmer. O ja, er leven aan die stadsrand ook nog wel wat vereenzaamde en gemarginaliseerde verzuurde Vlamingen.
dus er is ook deportatie ( ) van Vlamingen, verzuurde nog wel
waar zit het apartheidsbeleid ?

Citaat:
Vanaf morgen ga ik me niet meer ergeren. Want jij Praha, hebt het me doen inzien. Er is geen apartheid. Da's een uitvindsel van het Belang.
dat zeg ik niet... ik vroeg je dat
wat ik wel zei is dat het vb er eentje op nahoudt... dat getuigt het eenvoudig openslaan van een folderke

Citaat:
Hou je dus maar verder bezig met het Belang te bashen.
zeveraar.... uitgerekend jij bent het die met bashen begonnen is ... of was je dat al vergeten ?
praha is offline  
Oud 9 oktober 2006, 01:10   #125
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Infantiel geneuzel over roze olifanten en een heuse afgekeurde planeet kunnen je schrijnend gebrek aan argumenten niet camoufleren.
waarom ben je er dan in eerste instantie over begonnen ?
jij haalt een doga als 'waarheid' uit de kast en vervolgens ben je verbaast dat mensen er niet op ingaan

btw heb je dat al eens uitgerekend wat dat zou betekenen indien pdw het inderdaad bij het rechte eind zou hebben ?

Citaat:
Je mag het laatste woord Praha. Ik ga gaan slapen.
doe dat... slaap er eens een nachtje over...misschien hou je 't een volgende keer eindelijk eens bij feiten

Citaat:
Zou je ook moeten doen, je niveau bereikte een duizelingwekkende laagte.
dan moet ik beslist wat verder forum-men

in ieder geval, ondanks ons klein dispuut hier... wens ik je alvast een aangename nachtrust toe Nierika
slaapwel

Praha,

Laatst gewijzigd door praha : 9 oktober 2006 om 01:12.
praha is offline  
Oud 9 oktober 2006, 05:06   #126
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
de feiten
Wacht liever tot al de verschillende studies die nog gaan volgen samengebracht zijn.
Uw feiten zijn niet ter datum, en zijn hoofdzakelijk peilingen. Laat het dus nuchter liggen en hou je anus nog wat in tot er binnenkort enkele vormgevende studieresultaten verschijnen.
D.Nibelung is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be