Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

 
 
Discussietools
Oud 9 oktober 2006, 08:26   #121
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door humble Bekijk bericht
33,5% van de stemmen in Antwerpen ( zelfs na manipulatie).
Een significante groei overal in Vlaanderen.
Na de hetze op de TV
Na de boycot door de media
Na de migratie van de Vlamingen uit de getto's en criminele wijken van Antwerpen en Borgerhout.
Na de recuperatie en nationalisering van de illegalen.
Na de marketing trucks van patje.
Na de steun van de loterij aan de onverdraagzamen.
Na de juridische heksen jacht.
Na de constante verspreiding van van leugens door de verzuurden.

Dan nog op die score komen, proficiat.
Proficiat dat jullie de rode SP a stopte in Vlaanderen
Proficiat dat jullie groen! vernietigden.
Proficiat voor uw geweldige overwinning!
en Proficiat dat jullie de VLD in zijn hemd zette.

Met dank voor uw constante inzet.
ziende aan de reactie gisteren dat dewinter er anders over, ach ja het is nooit leuk achteruit te gaan.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:33   #122
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenzo Bekijk bericht
pff
wat een onzin spuien sommigen hier nu toch...

1. Gemeenteraad is helemaal anders dan Vlaamse of federale verkiezingen.
2. VLD verliest deze verkiezingen wat Somers ook mag beweren...
3. Janssens wint overduidelijk in Antwerpen.
4. Voor het eerst lijkt in Antwerpen (en dus niet in heel Vlaanderen) het VB te stagneren of maar een kleine winstmarge te kennen. Of dit een eenmalig feit is of een indicatie zal binnen een half jaar duidelijk worden. Het is iets om rekening mee te houden, maar dit is geen verlies van het VB
5. 2012... Heb je het verschil al gezien met 2000 in de partijen die opkomen?? Stel dat 2007 Janssens zegt... Ik wil liever minister worden... Denk je dan in 2012 SPa weer dit resultaat zal geven??
6. Ik vraag me af hoe die peilingen zo verkeerd kunnen zijn... vooral voor de SPa.
waar belgen/vlamingen wonen is het VB omhoog gegaan.
waar vreemdelingen wonen is het VB achteruit gegaan.

conclusie : wil men het VB vernietigen, dan moeten er meer vreemdelingen komen dan autochtonen.! Wat nu al de trend is in sommige gemeenten.

Ik weet niet wat sommigen hun probleem hier is, maar velen willen onze steden zien veranderen in marokkaanse wijken. Wel mensen die je verplicht en dit niet willen zullen domme dingen doen en daarvoor moeten het zelfs geen snotapen zijn.

Doordat VB niet meer macht heeft gekregen in antw zal ze meer islamiseren, ipv van deze te doen stagneren en ze onder controle te houden.
Maar misschien wil de antwerpenaar dit wel en dit is hun volste recht zeker. Alvast succes met jullie maghreb wijken, ik vind het moedig van sommige autochtonen dat ze daar kunnen&willen blijven wonen.

Patrick z'n werk was ook de prostitutie onder controle krijgen en daar is hij goed in gelukt. Een gedoogzone met controle en al de overlast elders wegdoen. Dat was fantastisch werk, want dat milieu brengt ook verloedering & problemen mee in de straten en de locale bewoners hadden er ook last van.
Misschien moet hij dit ook toepassen op bepaalde wijken!

Laatst gewijzigd door colargo : 9 oktober 2006 om 08:40.
colargo is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:39   #123
kenzo
Lokaal Raadslid
 
kenzo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 362
Standaard

Ik blijf bij mijn overtuiging dat enkel CD&V en VB deze verkiezingen gewonnen hebben...
En idd Antwerpen stad stagneert, de rest duidelijk niet... En of dit eenmalig is of een indicatie gaan we in mei zien...
Maar waar jullie het halen dan het VB verloren heeft???
kenzo is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:43   #124
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kenzo Bekijk bericht
Ik blijf bij mijn overtuiging dat enkel CD&V en VB deze verkiezingen gewonnen hebben...
En idd Antwerpen stad stagneert, de rest duidelijk niet... En of dit eenmalig is of een indicatie gaan we in mei zien...
Maar waar jullie het halen dan het VB verloren heeft???
wel ze redeneren zo, 13 maal winst geboekt en nu blijven hangen!!!

blijven hangen is verlies voor hen.

Tom boonen winde ook altijd, en als hij een paar keer verloor of niet indrukwekkend uit de hoek kwam.
Deed het al de ronde van hij is niet meer zo goed, hij pakt z'n epospul niet meer .
colargo is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:49   #125
kenzo
Lokaal Raadslid
 
kenzo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 juni 2004
Berichten: 362
Standaard

ik weet dat ze zo denken, maar ik begrijp het niet...
Oké de stagnatie is opmerkelijk en vereist aandacht in het kader van 2007, maar kom zeg... met 33,5% kan je toch niet echt verwachten dat er nog eens X % bijkomt...
Moest een andere partij een schandaal meemaken zoals ze VB HVT hebben aangewreven, ze gingen van de politieke kaart geveegd zijn.
kenzo is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:50   #126
Kaal
Minister-President
 
Geregistreerd: 20 november 2003
Berichten: 4.367
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Enkel Antwerpen is belangrijk of wil dacht ge dat er iemand geintresseerd is in het geklaag van de boerkes?
De boerkes zeggen dat jij de pot op mag.
Kaal is offline  
Oud 9 oktober 2006, 08:54   #127
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
ach ja het is nooit leuk achteruit te gaan
'06 '00
33,5 33,0 +0,5

Allez, t'is maar wat je achteruit noemt.

Een ruwe schatting van 370.000 stemgerechtigden waarvan 8.000 'nieuwe' kiezers, waarvan slechts een heel klein percentage VB stemt? Da's meer als twee procent, eh? T'is niet voor niks dat het VB enkel status quo blijft daar waar voor het vreemdelingenstemrecht electionair een rol voorspelt was (Brussel, Gent, Antwerpen).

En na het voorval Van Temsche, 0110 concerten en zoals traditioneel een ware media hetze vanuit rode hoek.

Al bij al zijn het de coalitiepartners van 'Patrick' die zich in de haren mogen wrijven. Zij zijn de dupe, niet het VB. Tja, en van die 51 over 35 naar toch 'maar' 33.5%: beter te hoge ambities dan geen ambities.

Wie doet nu eigenlijk aan zelfbedrog vraag ik me soms af...
genehunter is offline  
Oud 9 oktober 2006, 09:04   #128
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
wie zijn 'we' dan wel ?
daar Antwerpen al volledig geïslamiseerd is ..net zoals Gent, Brugge etc
Brugge is vooral 'getoerimiseerd' door alle nationaliteiten die daar hun geld komen verteren.
Waarom in dergelijke welvarende stad het Vlaams Belang stijgt is mij een raadsel....... Ze hebben geld, horen alle talen van de wereld, leven van de bloeiende handel en het toerisme, men ziet er praktisch geen islamieten en toch gaan sommigen daar aan het klagen. 't Zal wel van de weelde zijn.....
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.
labyrinth is offline  
Oud 9 oktober 2006, 09:10   #129
Marlboro
Banneling
 
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 4.544
Standaard

Het vb heeft helemaal geen nederlaag geleden.
1)Ze zaten zoals goeie gewoonte weer te lachen,enorm te lachen toen we op -5% stonden.Dan opeens was het -1%.
Maar dan opeens wint het vb toch weer wat en iedere stem erbij is een overwinning.
2)Als je ziet hoeveel we verliezen in borgerhout en nog op een aantal andere dat zegt genoeg en bewijst genoeg;de vlamingen zijn er (weer)massaal weggetrokken,je hebt de snelbelgwet en dan ook nog eens het vreemdelingenstemrecht;als je ondanks dat alles toch nog een lichte winst kan maken in antwerpen dan zeg ik:dikke proficiat,je moet het toch maar doen om tegen zo'n meute op te boksen.
3)Ik heb toch gezegd dat het nieuwe kiespubliek van sp-a deels bestaat uit al die zaken zoals snelbelgwet,vreemdelingenstemrecht en het massaal vertrekken van vele vlamingen.En laat ons toch maar eens onderstrepen dat groen en vld gewoonweg in de zak zijn gezet door patje janssens,dom,dommer,domst.
Als dit de manier is,proficiat.
4)Weer dezelfde miserie voor de mensen in antwerpen,zoveel is zeker.De criminaliteit en dergelijke meer,daar zal weer niets of nauwelijks iets aangedaan worden,dat weet je op voorhand al.
5)Dat vld en groen dommerikken zijn hebben we gisteren kunnen zien dat als je het leuk vind dat je zelf een afgang hebt en de rooie er alleen maar goed van zijn geworden,lol.
Als je dit alleen maar doet om het vb proberen tegen te houden dan vraag ik mij af waarom je dan zoals vld en groen dan opkomt bij de verkiezingen?En die van campenhout,lol.
6)Gemeenteraadsverkiezingen is nog altijd iets helemaal anders dan federale verkiezingen en de kans zit er wel in dat daar patje jansses al van z'n pluimen moet laten.
7)Filip dewinter heeft mooi de naakte waarheid aangetoond waarom sp-a zo omhoog schoot als een kanon en daar heeft hij groot gelijk in en de bewijzen liggen gewoon voor een mens zijn neus.
8)Men spreekt over gent;het verlies is zeer beperkt vind ik en niet vergeten dat ze er speciaal den 2 tad zijn weesten bijhalen,in gent zitten ze nu eenmaal met enorme stemkanonnen en tja,als je zelfs ziet hoeveel die domme koe van een freya behaald dat zegt meer dan genoeg.
Hoe meer je blundert hoe meer stemmen je krijgt.
9)Laat ons toch ook maar de media niet vergeten die een enorm grote rol heeft gespeeld want men heeft heel die tijd zowel janssens als bv een frank beke zitten ophemelen.
Janssens kwam voortdurend op tv en men toonde telkens dat 1-2 dingetjes die patja janssens heeft gerealiseerd en ze bleven telkens dezelfde beelden herhalen,tja,mensen brainwashen noem ik dat.
10)Het vb heeft helemaal geen nederlaag geleden want we zijn zo goed als overal goed gestegen en dat kan tellen voor volgend jaar,iets dat veel belangrijker is dan de lokale verkiezingen.
11)En we zien nog wat er aan het gebeuren is;yep,die pvda begint meer en meer op te komen maarja,links of extreem links=moslims eerst,vlamingen laatst.
12)Ik ben eens benieuwd voor in schoten?Wat gaan ze doen?De pvda er bij laten?
13)Leuk om te zien hoe iedereen bij de andere partijen en met name patje janssens zo zit te glunderen en te triomferen.Laat ze maar lekker zweven nu,het is nog helemaal niet gedaan.
14)Er is meer dan alleen maar antwerpen.
Denk maar aan vilvoorde,brugge,st-niklaas en nog vele andere gemeenten.
15)Kocak heeft minder behaald en hoe komt dat denk je;juist,hij had gezegd dat hij meer voor de vlamingen zou doen en daarvoor is hij afgerekend door z'n eigen mensen dus dat zegt genoeg;die zijn tegen onze westerse maatschappij en ze stemmen alleen maar voor hun eigen maar dat wist ik al langer dan vandaag.

Laatst gewijzigd door Marlboro : 9 oktober 2006 om 09:10.
Marlboro is offline  
Oud 9 oktober 2006, 09:16   #130
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter
 
labyrinth's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2004
Locatie: SchoonPlaneet
Berichten: 9.907
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
'06 '00
33,5 33,0 +0,5

Allez, t'is maar wat je achteruit noemt.

Een ruwe schatting van 370.000 stemgerechtigden waarvan 8.000 'nieuwe' kiezers, waarvan slechts een heel klein percentage VB stemt? Da's meer als twee procent, eh? T'is niet voor niks dat het VB enkel status quo blijft daar waar voor het vreemdelingenstemrecht electionair een rol voorspelt was (Brussel, Gent, Antwerpen).

En na het voorval Van Temsche, 0110 concerten en zoals traditioneel een ware media hetze vanuit rode hoek.

Al bij al zijn het de coalitiepartners van 'Patrick' die zich in de haren mogen wrijven. Zij zijn de dupe, niet het VB. Tja, en van die 51 over 35 naar toch 'maar' 33.5%: beter te hoge ambities dan geen ambities.

Wie doet nu eigenlijk aan zelfbedrog vraag ik me soms af...
Ja, spijtig dat Antwerpen nu al die burgerwachten en hun nultolerantie, die razzia's naar illegalen en anderen, die wapenhandel om jezelf te verdedigen moet missen. In een barstend België en in een land van aanpassen of opkrassen kan je maar beter psychologisch gewapend zijn tegen je medemens die er dergelijke idealen op nahoudt.
U bent toch mooi de tweede geworden in A. En alle winst op het platteland kan dat verlies niet goed maken. Het cordon is gebroken in Antwerpen, maar dan wel in goede positieve zin, het bestaat niet meer.......
__________________
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen
Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één .
Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel.

Laatst gewijzigd door labyrinth : 9 oktober 2006 om 09:26.
labyrinth is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:15   #131
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
'06 '00
33,5 33,0 +0,5

Allez, t'is maar wat je achteruit noemt.
Met VLOTT erbij die zo'n 15 000 voorkeurstemmen kregen in antwerpen stad . 15000 is meer dan 0,5% van de stemmen. En dat zijn enkel voorkeurstemmen niet lijststemmen.
Citaat:

Een ruwe schatting van 370.000 stemgerechtigden waarvan 8.000 'nieuwe' kiezers, waarvan slechts een heel klein percentage VB stemt? Da's meer als twee procent, eh? T'is niet voor niks dat het VB enkel status quo blijft daar waar voor het vreemdelingenstemrecht electionair een rol voorspelt was (Brussel, Gent, Antwerpen).
Onzin, migrantenstemrecht is goed voor 1500 kiezers op 250 000 in antwerpen stad, of 0,6%, als ze allemaal komen en als ze allemaal niet VB stemmen.
Citaat:
En na het voorval Van Temsche, 0110 concerten en zoals traditioneel een ware media hetze vanuit rode hoek.
Tja Van temsche is dan natuurlijk deels hun schuld he?0110 is een prive concert niks mis mee, media hetze? niet veel van gemerkt , VB kwam overal volop in beeld en mocht zijn zegje doen.
Citaat:
Tja, en van die 51 over 35 naar toch 'maar' 33.5%: beter te hoge ambities dan geen ambities.
De reacties uit antwerpen stad gisteren van het VB zelf spraken boekdelen.
Citaat:
Wie doet nu eigenlijk aan zelfbedrog vraag ik me soms af...
Zoals steeds bijna alle politici
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:19   #132
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
U bent toch mooi de tweede geworden in A.
Voor alle duidelijkheid, ik heb NIET VB gestemd, en al helemaal niet in Antwerpen. Maar je kunt moeilijk ontkennen dat een half procent vooruit gezien de omstandigheden geen verlies genoemd kan worden? Allez, je mag nog zo progressief zijn als je wilt, je eigen coalitie leegzuigen terwijl de oppositie even sterk blijft noem ik voor een beleidspartij geen bevestiging. Ofwel ben je in Antwerpen voor VB ofwel ben je ertegen, en dan stem je strategisch goed bekeken op de SPA natuurlijk.

Citaat:
Het cordon is gebroken in Antwerpen, maar dan wel in goede positieve zin, het bestaat niet meer.
Nee, daar ruilen ze de zwarte pest voor de bloedrode cholera. Eens zien hoelang het duurt voor het financiele puddinghuisje ineen blubbert nu de stadsvlucht van de belastingbetaler is ingezet.
genehunter is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:22   #133
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Citaat:
Onzin, migrantenstemrecht is goed voor 1500 kiezers op 250 000 in antwerpen stad, of 0,6%, als ze allemaal komen en als ze allemaal niet VB stemmen.
Zijn we de 'snel belg wet' een beetje vergeten?

Citaat:
Tja Van temsche is dan natuurlijk deels hun schuld he?0110 is een prive concert niks mis mee, media hetze? niet veel van gemerkt , VB kwam overal volop in beeld en mocht zijn zegje doen.
Zalig de armen van geest...
genehunter is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:28   #134
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 10.637
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door genehunter Bekijk bericht
Zijn we de 'snel belg wet' een beetje
http://www.allrights.be/effectsnelbelgwet.html Leer eens wat voor de verandering ipv dezelfde onzin te blijven zeggen 8000 per jaar gemiddeld voor heel belgie over antwerpen spreek je dus van een 6000 op 1,2miljoen inwoners, oftwel een verwaarloosbaar getal.
Citaat:
Zalig de armen van geest...
Kijk eens in de spiegel, of nee nog beter denk eens na voor je nog zo'n onzin/VB propaganda uitkraamt
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich

Laatst gewijzigd door k9 : 9 oktober 2006 om 10:32.
k9 is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:48   #135
genehunter
Gouverneur
 
genehunter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2005
Berichten: 1.088
Standaard

Over een objectieve site gesproken...
Trouwens, het ging over Antwerpen stad en over het aantal stemgerechtigden. Ik weet niet waar jij die 6000 vandaan haalt, op de site waar je naar refereert kun je dat op het eerste zicht toch niet afleiden.

Citaat:
Kijk eens in de spiegel, of nee nog beter denk eens na voor je nog zo'n onzin/VB propaganda uitkraamt
Ik zie een rationeel mens staan met twee mooie diploma's op zak, en jij? Naar mijn weten heb ik nog steeds het recht op vrije meningsuiting, en jij bent wel de laatste die me erop moet wijzen twee keer na te denken.

En voor de tweede keer, ik mag me dan wel om gegronde redenen niet progressief noemen in de politieke zin van het woord, ik heb helemaal niet VB gestemd, ik ben in sé zelfs niet voor VB, maar ben wel van mening dat je de uitslagen in Antwerpen correct moet kaderen.
genehunter is offline  
Oud 9 oktober 2006, 10:57   #136
bartje
Minister-President
 
Geregistreerd: 1 augustus 2002
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 5.765
Standaard

Ik vind het wel eens tof om nu die VBertjes zo bezig te zien, totaal onder de indruk van de mindere sterke stijging van hun partij.....om nog maar te zwijgen van het gezicht van FDW gisterenavond en zijn slaafjes Vandermeersch en Verstrepen die toch maar een grijns op hun gezicht zetten, maar het gezond verstand heeft gelukkig kunnen zegevieren, het VB haalt NERGENS een volstrekte meerderheid en zal normaal gezien terug OVERAL in de oppositie zitten; en daar enkel horen zij thuis!!!
bartje is offline  
Oud 9 oktober 2006, 11:38   #137
Dave
Vreemdeling
 
Dave's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: kempen
Berichten: 89
Standaard Lille

De verwachte 35 % hebben we inderdaad niet gehaald, dat klopt en heeft een wrange na smaak.Maar toch even een bedenking, ik woon in Lille( kempen ) daar is het belang 9% gestegen, en hoe komt dat? In Lille zijn er geen problemen zoals in Antwerpen en Mechelen.
Van 2000 tot 2006 zijn er ongeveer 1600 nieuwe burgers in Lille zich komen vestigen, waarvan een ongeveer 1000 tal uit Antwerpen, dit komt oa door de mensen die in de kempen werken en dichter bij hun werk willen wonen, maar de grootste oorzaak is dat ze gewoon weg willen uit Antwerpen, doordat er buurten zijn die niet meer leefbaar zijn.
Dit is de tendens trouwens in veel Kempische gemeente's die tegen Antwerpen leunen.
Dus de kans is idd groot dat in Antwerpen het belang aan zijn plafond zit, maar aangezien de leegloop naar de kempen is dit niet abnormaal.
Als je dan ziet dat in de Provincieraad het belang nog altijd de grootste partij is, dan is de provincie Antwerpen nog zeker niet van het Belang verlost, in tegendeel.
Dus ongerust ben ik niet, waakzaam wel, en we zullen binnen 6 maand zien of de spa nog echt de groote winnaar is, en wij de zogezegde verliezers
__________________
Helden en getal zijn woorden die niet paren.
Leeuwen lopen in geen benden.Veel kan zo weinig zijn.Macht van getal is zo vaak waan van macht.... Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed, en één kan dan een leger zijn.

Laatst gewijzigd door Dave : 9 oktober 2006 om 11:40.
Dave is offline  
Oud 9 oktober 2006, 11:38   #138
Djiezes
Europees Commissaris
 
Djiezes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 september 2005
Locatie: Kapellen
Berichten: 7.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Ik vind het wel eens tof om nu die VBertjes zo bezig te zien, totaal onder de indruk van de mindere sterke stijging van hun partij.....om nog maar te zwijgen van het gezicht van FDW gisterenavond en zijn slaafjes Vandermeersch en Verstrepen die toch maar een grijns op hun gezicht zetten, maar het gezond verstand heeft gelukkig kunnen zegevieren, het VB haalt NERGENS een volstrekte meerderheid en zal normaal gezien terug OVERAL in de oppositie zitten; en daar enkel horen zij thuis!!!
Ik vond de groenlachende Vanhecke nog het grappigst...
Djiezes is offline  
Oud 9 oktober 2006, 11:48   #139
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde
 
DenDane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 augustus 2006
Berichten: 876
Standaard

De enige echte verliezers zijn de oorspronkelijke Antwerpenaren...
DenDane is offline  
Oud 9 oktober 2006, 11:48   #140
picka mater
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 oktober 2006
Berichten: 47
Standaard

Proficiat Dewinter: De sossen zijn je voorbij gestoken!
picka mater is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be