![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander van het principe eigen volk eerst ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
243 | 55,86% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
192 | 44,14% |
Aantal stemmers: 435. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En als je nog eens naar het secretariaat van het VB in Antwerpen belt om mijn e-mail teweten te komen, om mij daarna een virus op te sturen, dan gaat er iets gebeuren dat je niet graag gaat hebben. Gesnapt? En zeg het maar tegen Brigitte De Ryck ook! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k hem al een vrouw en das meer dan genoeg Vicky. ze kan het ook alleen opkrijgen
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wanneer deze Vicky gelijk heeft,waarom werpt zij hier met moddder,en waarom overtreed zij de forumreglementen ![]() Waarom legt zij dan geen officiële klacht neer ![]() Kan er hier iemand van jullie optreden aub ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Is de Peter nu niet alleen van partij verandert, maar ook nog van naam
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Er loopt al een klacht wegens doodsbedreigingen van AEL-member, dus kan ik dit er gemakkelijk aan toevoegen. Alleen ben ik de bedreigingen, de scheldpartijen, de virussen (of het proberen om ze hier binnen te krijgen) en de hatelijkheden méér dan beu. Het moet gedaan zijn. Als je je niet kunt verweren door hier te schrijven op een normale manier, dan laat je het maar! Ga water op hoopjes vegen, of lege zakken rechtzetten voor mijn part, maar stop met die zever. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() partei bedoelde ik, sorry
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Beste Vicky,ik heb mij even geïnformeerd over die valse aantijgingen die u op dit forum uit tegenover die persoon.
Ik raad u aan om klacht neer te leggen bij het F.C.C.U.wegens o.a. het ontvangen van virussen van die Birgit De Ryck. U zal van de FCCU vernemen dat de persoon die u beschuldigt op dit forum onschuldig is,en dat Mijnheer De Ryck persoonlijk ook gebaat is bij een onderzoek naar deze beschuldigingen. Deze persoon is niet uw beste vriend,maar verlaagt zich niet tot dergelijke praktijken,waar hij trouwens geen verstand van heeft. U moet wel oppassen met mensen te beschuldigen zonder dat u over bewijsmateriaal beschikt(schaad uw politieke carriëre). ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik wil mijn rekeningnummer ook geven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() En ondertussen heeft de plezante breedsmoelkikker peter derijck het weer klaar gekregen om een forum op zen kop te zetten en de hele discussie in het honderd te laten lopen.Dat doet hij nu op ieder forum en ik ben het grondig beu.Ik vind deze forums niet leuk meer als ze steeds worden afgebroken door ne debiele zeiker die er genoegen in schept de mensen te pesten .Moderators doe er aub iets aan jullie verliezen vele debaterende mensen aan zo een zeikerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tot daar voor :de volks-en landverraders! Voor de vreemdeling inwijkeling=profiteur:aanpassen of opkrassen,en niet teveel vreemd gespuis (me dunkt )toelaten,ook voor hen :wie niet horen wil moet es goe voelen!!! Wat extreme voorbeelden en ze lopen in de pas. ![]() En als het aan mij lag zou geenéén bruin smikkelke meer te zien zijn. Ieder zijn eigen land met bijhorende cultuur en geloof. Dat ist beste en houd de "spanningen" in de samenleving weg. En is al dat gezever over "racisme" gedaan.
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zeer realistisch zelfs.
GEBED VOOR HET VADERLAND: Heer,laat het prinsenvolk der oude nederlanden ,niet ondergaan in haat,in broedertwist en schande. Maak dat uit d'oude bron nieuw leven nogmaals vloeit. Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen. Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Gouverneur
|
![]() Ieder gelijk voor de wet maar voor wie , neem maar bouwvergunningen als voorbeeld tussen koningshuis en de man met klak dan weet je al genoeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() dichter bij de waarheid dan radicaal kun je niet komen.Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen.
|
![]() |
![]() |