![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Burger
|
![]() Citaat:
het is niet omdat "gierig" of "lui met betrekking tot een gemeenschap, volk of groep een negatieve bijklank hebben, dat zij daarom ook een racistische input hebben. dit is gewoon een vaststelling getoetst aan de realiteit. Veralgemenen van typische kenmerken van een volk of groep door een ander volk gebeurt met de regelmaat van de klok. Iedereen - ongeacht ras, geslacht bezondigt zich hieraan. Of nog: het is niet omdat men zich kritisch uitlaat t.o.v een bepaalde groep van mensen dat men per defenitie ook racistisch is. Laatst gewijzigd door Dalai Lama : 21 oktober 2006 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De clash der beschavingen ![]() En excuse me maar volgens mij is de burka uitgevonden voor zo'n wijf van 150kg met een sponsen broekske. Forumgek? Haha dat moeten we horen van de spast met het 0% intelligentie in 100% van zijn posts? ![]()
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister
|
![]() Tuurlijk slaag ik de nagel op de kop! Of dacht ge nu echt dat ge 6 miljard mensen kunt bekeren tot de vlaamse sekte. Vlamingen sterven zowiezo uit en er valt niets maar dan ook niets tegen te doen. Dat is wat men noemt evolutie. The lesser species will be consumed!
#127 |
Banneling
|
![]() Yep, en de elite zit 24/24, 7/7, 365/365 te lummelen op een internetforum, de eigen overbodigheid aan te tonen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 oktober 2006 om 19:18. |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wereldwijd zijn regeringen hun migratie aan het aanpassen tegen de vlaamse gekte. Good thinking, dumbo.
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() De mijnwerkers van deze tijd, alleen beseft 'm het nog niet.
Echt iets om fier over te zijn...uw brood verdienen op tinternet ohalalalalala ...uw bomma zal wel fier zijn zeker? ik hoop dat ge van tijd tot tijd een pizza kunt kopen met uw "geld" soit, ge begint me te vervelen. Ik ga een stap in de wereld zitten en wie weet kom ik nog eens met je dollen. ooit. Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 oktober 2006 om 19:38. |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Filip DeWinter controleert dus vanuit Brasschaat de gebeurtenissen op het wereldtoneel. En ondertussen De Klucht zo fier als een gieter omdat 'm de verkiezingen in Berlare wint. Het nummerke van Verhofstadt bij Bush op de sofa komt me spontaan weer voor de ogen. Den dwaas (Verhofstadt). Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 oktober 2006 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Man, waar zit je kop? Bush en VB hebben evenveel gemeen als materie en antimaterie. Bush is VOOR migratie, VB is TEGEN migratie. Does that compute?
|
![]() |
![]() |
#134 |
Burgemeester
|
![]() ah bush is voor migratie, daarom dat em ne muur laat bouwen aan de grens met Mexico
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Aan uw ontevredenheid met het huidige beleid is duidelijk te merken dat bij u ne pizza pijn in de portomonee betekend ![]()
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees je ooit iets over buitenlandse politiek of ga je gewoon af op wat "de mensen" zeggen? |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat het VB iets heeft tegen hollanders die naar hier komen terwijl ik toch liefst ne muur tussen holland en belgie zou willen zien ![]()
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WTF had wat ik zeg met VB of hollanders te maken? Gij vangt serieus.
|
![]() |