Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Adoptierecht voor homoseksuelen...
Abosluut voor 86 37,72%
Onthouding 14 6,14%
Absoluut tegen 128 56,14%
Aantal stemmers: 228. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 oktober 2002, 13:52   #121
bartje
Minister-President

Standaard

1) Tuurlijk mag je er tegen zijn, wat weeral véél aantoont

2: Ik ken daarveel van ja, volg het nieuws een beetje enzo en vind dat wel spannend ! Maar Bart, ik vind homo's niet abnormaal, maar het is niet normaal!
2) Ik volg toevallig ook dagelijks het nieuws hoor. Ik wacht nog altijd op bewijzen dat homo's niet normaal zijn.
3) Blijven voortplanten? Dus de oudere mensen die wensen te huwen, koppels die onvruchtbaar zijn, koppels die kinderloos wensen te blijven zijn dan ook niet normaal of niet soms? Toch in jullie denkwezen!
4) Jij denkt meer te weten dan mezelf???,! Als je her en der luistert, iedereen vindt de huidige euthanasiewet een goede zaak, zodat de mensen waardig kunnen sterven en niet langer zinloos moeten liggen afzien en kreunen van de pijn. Mijn grootmoeder zaliger is 4 jaar geleden overleden, wel ik wens niemand toe wat zij heeft meegemaakt. Ze heeft gewoon getierd en gekreund van de pijn. Ook wij als familie zagen daar enorm door af. Door die euthanasiewet zou ze misschien 6 maanden vroeger heengegaan zijn maar zou ze een waardige mogen gestorven zijn.
5: Ik vind het hatelijk dat mensen beginnen over leeftijd/geslacht te zeveren, ik ben 13 en ik weet wat ik denk en wat mijn mening is! Mijn mening kan nog veranderd worden, maar die van u ook! En op het moment dank ik zo! Dat ik CD&V gezind ben klopt! Maar ik ben niet met alles eens wat de CD&V zegt, ik ben nog jong, ik heb daar nog lang geen lidkaart van, ben wel lid van iets dergelijks!( een minderjarige partij in Sint-niklaas van de vrije scholen ) maar ik vind dat de CD&V te links word en teveel meespeelt met de linkse liberalen ( wat dat is de vld ) en de sp.a, spirit en klik!

Mag ik erop wijzen dat de VLD niet links is aub! De VLd is een centrumpartij, tja en ik kan het wel weten zeker! Ja je bent pas 13 en ik wil gewoon zeggen dat je nog maar aan het begin van je leven staat, ik ben er 27 en maak ook nog véél feiten mee waar ik verstomd van sta.

Je wil geen 2 vaders, wel 2 moeders dan? Als dat kind in een vredevolle, liefdevolle genegen sfeer kan opgroeien is dat toch ok! Ik zou mijn kind alles meegeven wat ik maar kan! En over de gescheiden gezinnen wordt hier weer gezwegen als vermoord met 2 vaders, 2 moeders, ... is dat dan goed misschien! Homo's zijn mensen als andere mensen, die deel nemen aan het dagelijkse leven, wel ze hebben dan toch wel dezelfde rechten soms of niet. Je reinste discriminatie noem ik dat! Een geluk dat een minderheid denkt zoals jij hoor Thomas! Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je later als vader nooit geconfronteerd wordt met holebisexualiteit van één van je kinderen!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2002, 13:57   #122
Bert &of
Vreemdeling

Bert &of's schermafbeelding

Standaard

De topics over homoseksualiteit blijven even zinloos als in het begin. Op het forum komen vooral radicale mensen die hun mening willen opleggen aan de anderen en hen ervan willen overtuigen dat ze gelijk hebben.

Hier staan zeker dingen in die mij persoonlijk diep raken maar ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan aan een paar mensen met een naar mijn mening ridicule opvatting over homoseksualiteit.

Mensen op een forum zijn niet te bekeren. Ik werk wel verder in mijn eigen omgeving en ik weet dat ongeveer iedereen positief reageert op (mijn) homoseksualiteit en dat we de goede richting in evolueren.

Ik steek m'n tijd in concrete mensen, niet in een paar naampjes op een zinloos forum ...

Gegroet! Komen wat komt
Oud 28 oktober 2002, 14:01   #123
stijnVL
Provinciaal Statenlid

stijnVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bert &of
De topics over homoseksualiteit blijven even zinloos als in het begin. Op het forum komen vooral radicale mensen die hun mening willen opleggen aan de anderen en hen ervan willen overtuigen dat ze gelijk hebben.
Ah ge weet het, fora op het net zijn even zinloos als het leven zelf. Voor je het weet is het gedaan en al wat een mens heeft verricht, is zo vergeten.

Ga je donderdag naar de fuif? Dan betaal ik je een pint!

Oud 28 oktober 2002, 14:01   #124
Thomas Hx
Minister-President

Stuur een bericht via MSN naar Thomas Hx
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
1) Tuurlijk mag je er tegen zijn, wat weeral véél aantoont

2: Ik ken daarveel van ja, volg het nieuws een beetje enzo en vind dat wel spannend ! Maar Bart, ik vind homo's niet abnormaal, maar het is niet normaal!
2) Ik volg toevallig ook dagelijks het nieuws hoor. Ik wacht nog altijd op bewijzen dat homo's niet normaal zijn.
3) Blijven voortplanten? Dus de oudere mensen die wensen te huwen, koppels die onvruchtbaar zijn, koppels die kinderloos wensen te blijven zijn dan ook niet normaal of niet soms? Toch in jullie denkwezen!
4) Jij denkt meer te weten dan mezelf???,! Als je her en der luistert, iedereen vindt de huidige euthanasiewet een goede zaak, zodat de mensen waardig kunnen sterven en niet langer zinloos moeten liggen afzien en kreunen van de pijn. Mijn grootmoeder zaliger is 4 jaar geleden overleden, wel ik wens niemand toe wat zij heeft meegemaakt. Ze heeft gewoon getierd en gekreund van de pijn. Ook wij als familie zagen daar enorm door af. Door die euthanasiewet zou ze misschien 6 maanden vroeger heengegaan zijn maar zou ze een waardige mogen gestorven zijn.
5: Ik vind het hatelijk dat mensen beginnen over leeftijd/geslacht te zeveren, ik ben 13 en ik weet wat ik denk en wat mijn mening is! Mijn mening kan nog veranderd worden, maar die van u ook! En op het moment dank ik zo! Dat ik CD&V gezind ben klopt! Maar ik ben niet met alles eens wat de CD&V zegt, ik ben nog jong, ik heb daar nog lang geen lidkaart van, ben wel lid van iets dergelijks!( een minderjarige partij in Sint-niklaas van de vrije scholen ) maar ik vind dat de CD&V te links word en teveel meespeelt met de linkse liberalen ( wat dat is de vld ) en de sp.a, spirit en klik!

Mag ik erop wijzen dat de VLD niet links is aub! De VLd is een centrumpartij, tja en ik kan het wel weten zeker! Ja je bent pas 13 en ik wil gewoon zeggen dat je nog maar aan het begin van je leven staat, ik ben er 27 en maak ook nog véél feiten mee waar ik verstomd van sta.

Je wil geen 2 vaders, wel 2 moeders dan? Als dat kind in een vredevolle, liefdevolle genegen sfeer kan opgroeien is dat toch ok! Ik zou mijn kind alles meegeven wat ik maar kan! En over de gescheiden gezinnen wordt hier weer gezwegen als vermoord met 2 vaders, 2 moeders, ... is dat dan goed misschien! Homo's zijn mensen als andere mensen, die deel nemen aan het dagelijkse leven, wel ze hebben dan toch wel dezelfde rechten soms of niet. Je reinste discriminatie noem ik dat! Een geluk dat een minderheid denkt zoals jij hoor Thomas! Ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat je later als vader nooit geconfronteerd wordt met holebisexualiteit van één van je kinderen!
- ik versta onder normaal zijn: verliefd worden, trouwen, kindjes krijgen, nu ja dit is misschien een conservatieve mening, maar ik hoor u nu al zeggen: en degene die geen kinderen willen krijgen etc, zijn die dan niet normaal? neen die zijn niet normaal voor mij, maar wie zegt dat ik normaal ben? U ziet abnormaal zijn, als een belediging, ik niet!

- Ik denk dat ik meer weet als u ja, bij mij is er zelf een rechtszaak uit gevloeid, zodus daardoor mijn mening!

-De vld een centrum partij? Nu gaan we het krijgen, wat is het verschil dan nog tussen de CD&V en de vld, hun cristen zijn? En dan hoor ik hier andere roepen: we moeten kerk en staat gescheiden houden! hm, kan niet volgen!

-Over twee vaders en twee moeders weet ge mijn mening al, die veranderd dus niet :o! Maar over gescheide gezinnen? Als cristen ben ik daar gewoon tegen! Voila! Als mijn kind later homo is, dan zou ik dat niet erg vinden! integendeel, maar ik zal die abnormaal vinden en nogmaals, ik vind dat niet erg! Ik zou het ook afkeuren indien hij kinderen wilt krijgen ( want daar gaat het om ) en huwen evenmin! Maar voor de rest mag hij doen wat hij wilt!

Thomas
Thomas Hx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2002, 14:07   #125
Bert &of
Vreemdeling

Standaard

Stijntje, ik ben fuifverantwoordelijke van &of, dus ik ga daar vrij hard heeeeeeeeeeeel de tijd (en vroeger en later dan dat ) zijn.
En ik drink alles al gratis . Maar ik zal u wel ietske trakteren. Ik hos daar rond in zo'n &of t-shirt en wschl een badge met Bert op .

CU donderdag!!
Oud 28 oktober 2002, 14:09   #126
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Stijntje, ik ben fuifverantwoordelijke van &of, dus ik ga daar vrij hard heeeeeeeeeeeel de tijd (en vroeger en later dan dat ) zijn.
En ik drink alles al gratis . Maar ik zal u wel ietske trakteren. Ik hos daar rond in zo'n &of t-shirt en wschl een badge met Bert op .

CU donderdag!!
mag ik vragen aan de moderators, om zo van die onzinnige berichten tussendoor weg te laten ( niet dat de mijn zo zinnig zijn, maar ze hebben wel iets met dit onderwerp te maken! )

Thomas
Oud 28 oktober 2002, 14:10   #127
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:

CU donderdag!!
Achzo gij zijt dat Bertje. Fijn ik kom mijn pintje dan wel ophalen, zet het maar koud. 8)
Zeg ook tegen uw inderdaad vriendjes dat ik bij deze recht heb op een pint, voor het geval zij achter den toog staan
Oud 28 oktober 2002, 14:10   #128
Bert &of
Vreemdeling

Standaard

Als jij hier tirrades over de Kerk begint af te steken ... dat heeft ook niks met het onderwerp te maken ... ik denk dat je dan de helft van de fora kan verwijderen.

Verdraaaaaaaagzaam, verdraaaaaaaaagzaam ... Djeeeeeeezes
Oud 28 oktober 2002, 14:14   #129
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas
mag ik vragen aan de moderators, om zo van die onzinnige berichten tussendoor weg te laten ( niet dat de mijn zo zinnig zijn, maar ze hebben wel iets met dit onderwerp te maken! )

Thomas
Het bestaan is onzinnig, het leven is onzinnig en vooral dit berichtje van uwentwege is onzinning Thomas.

Voelt ge u uitgesloten misschien? Kom dan zelf eens langs he, dan kan je es over je enggeestige en egocentrisch opgebouwde krititek tav de holebi's met huwelijks- en kinderwensen uit stijgen...
Oud 28 oktober 2002, 14:50   #130
manuel
Lokaal Raadslid

Standaard

Bert&of en Stijn,

als jullie Thomas uitnodigen, trakteert hem wel geen pint, want hij is nog maar 13, en ook geen cola of een ander snoepje, want wie weet wat Godfried jullie dan naar jullie hoofd slingert !

Leven en laten leven zekers ?
manuel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2002, 14:55   #131
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manuel
Bert&of en Stijn,

als jullie Thomas uitnodigen, trakteert hem wel geen pint, want hij is nog maar 13, en ook geen cola of een ander snoepje, want wie weet wat Godfried jullie dan naar jullie hoofd slingert !

Leven en laten leven zekers ?
Ik denk dat ik voor de meeste aanwezigen op die fuiven van &of spreekt als ik zeg dat we geen kinderverlokkers zijn...

Trouwens wie sprak er van pinten of snoepjes aan Thomas (den ongelovige) te trakteren? Meer dan eens rondkijken aan den ingang zal er zeker niet bij zijn, want een 13jarige hoort niet thuis op een fuif, holebi noch hetero...
Nuja een scouts- of chirofuif kan nog net door de beugel
Oud 28 oktober 2002, 15:31   #132
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Hier staan zeker dingen in die mij persoonlijk diep raken maar ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan aan een paar mensen met een naar mijn mening ridicule opvatting over homoseksualiteit.

Mensen op een forum zijn niet te bekeren. Ik werk wel verder in mijn eigen omgeving en ik weet dat ongeveer iedereen positief reageert op (mijn) homoseksualiteit en dat we de goede richting in evolueren.

Ik steek m'n tijd in concrete mensen, niet in een paar naampjes op een zinloos forum ...

Gegroet! Komen wat komt
In feite heb je wel gelijk hoor Bert. Het zijn tenslotte maar lettertjes van mensen die je totaal niet kent! Maar het feit dat sommigen hier zo kwetsend doen over homo's dat raakt me enorm. Ik probeer er voor iedereen het goed van te maken en me in te zetten voor iedereen. Maar wat Bert zegt, dat we in een goede richting evolueren is zeker waar, maar er is toch nog véél werk aan de winkel. Daarvoor wil ik me verder blijven inzetten.

En Thomas, je opmerkingen worden echt gortiger met de topic, waaarom zouden er hier nu topics moeten gewist worden volgens u van Bert, Stijn, Manuel??? Ze druisen totaal niet in tegen geen enkel principe!
Oud 28 oktober 2002, 16:03   #133
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Citaat:

Gegroet! Komen wat komt
In feite heb je wel gelijk hoor Bert. Het zijn tenslotte maar lettertjes van mensen die je totaal niet kent! Maar het feit dat sommigen hier zo kwetsend doen over homo's dat raakt me enorm. Ik probeer er voor iedereen het goed van te maken en me in te zetten voor iedereen. Maar wat Bert zegt, dat we in een goede richting evolueren is zeker waar, maar er is toch nog véél werk aan de winkel. Daarvoor wil ik me verder blijven inzetten.

En Thomas, je opmerkingen worden echt gortiger met de topic, waaarom zouden er hier nu topics moeten gewist worden volgens u van Bert, Stijn, Manuel??? Ze druisen totaal niet in tegen geen enkel principe!
1: Bart, Kwetsend? Ik zeg gewoon hoe ik erover denk en ik vind die gewoon abnormaal, maar ik vind mijzelf ook abnormaal, alleen al het feit dat ik met jullie in discussie ga!

2:Gortiger? Waarom die weg moeten? Over die fuif, of wat het ook was, had niks te maken met dit topic, daarom moet dit weg! Indien ik zoiets plaats mag je mij er op terecht wijzen, je wijkt hier af van u principes Bartje!

3: Nu zal ik eens zeggen wat ik kwetsend vind:
politics is een jongerensite dus ik wens helemaal niet gekeurd te
worden op mijn leeftijd! En ik zal een mail sturen naar de jvd en ik
hoop dat dit bericht van mij ook gedelete word door de moderators tesamen met die andere, want het heeft niks met dit topic temaken!

Thomas
Oud 28 oktober 2002, 16:20   #134
bartje
Minister-President

Standaard

Awel als de moderators dat zouden doen hé, is dat censuur! Het zijn berichten die tegen niets indruisen, helemaals niets. En als je zo tewerk zou gaan dan moeten hier héél wat berichten gewisten worden hoor.
Oud 28 oktober 2002, 16:21   #135
Thomas Hx
Minister-President

Standaard

Citaat:
Awel als de moderators dat zouden doen hé, is dat censuur! Het zijn berichten die tegen niets indruisen, helemaals niets. En als je zo tewerk zou gaan dan moeten hier héél wat berichten gewisten worden hoor.
Gaan we terug naar het onderwerp of niet?

Thomas
Oud 28 oktober 2002, 16:29   #136
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Het spijt me beste vrienden, ik heb bijna een boek geschreven over Homo's op dit forum.
Iedereen weet hoe ik er over denk, en tot vreugde van misschien velen, meld ik je om alles wat met homoseksualiteit te maken heeft, voor een tijdje te laten rusten.
Er wordt wat teveel gezeverd op den duur.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2002, 13:28   #137
Matje
Vreemdeling

Stuur een bericht via ICQ naar Matje Stuur een bericht via MSN naar Matje
Standaard

Eerst en vooral: een welgemeende en diepe *zugd*
Ten tweede: Ik ga hier geen berichten verwijderen zolang die niet indruisen tegen de regels (extreem racistische uitlatingen enz. die niet door de beugel kunnen)
Ten derde: het kan al eens gebeuren dat er off-topic gegaan wordt. Dat gebeurt in het dagelijkse leven ook zunne, dat je al eens afwijkt waarover je eigenlijk bezig was. Wat doe je dan? Op een of andere manier geraak je terug op het onderwerp waarover je bezig was en praat je verder, ofwel laat je het onderwerp vallen en ga je over iets anders verder. Hier op het forum zou ik het wel appreciëren moest je dat in een andere thread doen zodat anderen nog kunnen volgen

M.a.w.: Er verandert niks, behalve dan dat ik hoop dat ik jullie bekeerd heb

Om het goede voorbeeld te geven: On-Topic:

Ik vind dat anderen het recht niet hebben om homo-koppels het recht op kinderen te ontzeggen. Anders ga je van die toestanden krijgen dat holebi's tegen hun aard in gaan trouwen gewoon om de kinderwens te vervullen, na 5 jaar raken ze het beu, krijgen ruzie, en de kinderen komen dan pas in een ontwrichte situatie terecht. Als je daarentegen ze de toelating geeft om kinderen te hebben binnen hun homoseksuele relatie twijfel ik er niet aan dat dat kind liefdevol opgevoed wordt. En ik vind dat heteroseksuele mensen eerst eens binnen "hun eigen kringen" moeten gaan kijken naar wat voor situaties sommige kinderen zich in bevinden als mensen uit elkaar gaan, trouwen met een ander, ... Dat is allemaal veel meer emotioneel belastend voor kinderen als liefdevol opgevoed worden door twee ouders van hetzelfde geslacht als je het mij vraagt.

P.S. Ik ben 100% hetero...

--
Licht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.
Matje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2002, 13:47   #138
Godfried
Gouverneur

Godfried's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matje
"Zucht" zeggen ze in het Nederlands.

Citaat:
Ik vind dat anderen het recht niet hebben om homo-koppels het recht op kinderen te ontzeggen.
En dat beweert dan de "liefde" te kennen. Ge "gunt uzelf" het "recht" op kinderen! Ooit al een moment bedacht dat kinderen geen gebruiksvoorwerp zijn waar iemand al dan niet "recht" op heeft, zoals hij recht heeft op een terugbetaling door de verzekering van stormschade? Kinderen zijn een geschenk van God, het product van de eenwording in liefde tussen man en vrouw binnen de huwelijksband. Daar heb je NOOIT "recht" op - daar moet je dankbaar voor zijn.

Citaat:
Anders ga je van die toestanden krijgen dat holebi's tegen hun aard in gaan trouwen gewoon om de kinderwens te vervullen, na 5 jaar raken ze het beu, krijgen ruzie, en de kinderen komen dan pas in een ontwrichte situatie terecht.
Wie homo is, kan alleen maar celibatair te blijven - ik leg dat niet op: er is gewoon geen andere keuze. Ik verplicht een blinde toch ook niet om blind te zijn? Dat is gewoon zo... Elke andere samenlevingsvorm voor homo's (huwelijk bv.), ontwricht onze samenleving. Wat men eigenlijk vraagt is dus het recht om de samenleving te ontwrichten. Da's dus heel anders dan het wollige "recht op liefde" waar ze ons voortdurend proberen van de overtuigen. Ze willen onze gezinnen kapot, het egoïsme moet heersen, de gemeenschap is van geen tel.
Oud 29 oktober 2002, 14:03   #139
Matje
Vreemdeling

Stuur een bericht via ICQ naar Matje Stuur een bericht via MSN naar Matje
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Citaat:
"Zucht" zeggen ze in het Nederlands.
Wie zegt dat ik Nederlands aan het spreken was?
Citaat:
En dat beweert dan de "liefde" te kennen. Ge "gunt uzelf" het "recht" op kinderen! Ooit al een moment bedacht dat kinderen geen gebruiksvoorwerp zijn waar iemand al dan niet "recht" op heeft, zoals hij recht heeft op een terugbetaling door de verzekering van stormschade? Kinderen zijn een geschenk van God, het product van de eenwording in liefde tussen man en vrouw binnen de huwelijksband. Daar heb je NOOIT "recht" op - daar moet je dankbaar voor zijn.
Heb ik dan ergens beweerd dat ik de "liefde" zou kennen? Ik hoop dat ik ze ken, want anders zie ik het nut van mijn huidige relatie niet in. En ik beschouw kinderen niet als gebruiksvoorwerpen. Ik vind dat jij recht hebt op een goede relatie, ik vind ook dat jij recht hebt op kinderen (of als je dat liever hoort: het geluk van kinderen te hebben) en bovenal vind ik dat jij het recht hebt op een leven. Je moet mijn woorden hier niet uit hun context rukken die je zelf volgens mij duidelijk genoeg begrijpt, gewoon om een reden te hebben mij tegen te spreken. En kinderen zijn idd een geschenk (al dan niet van God, noem het zoals je wilt), maar wat met die kinderen zonder ouders? Zijn die dan een geschenkje dat nooit opengedaan mag worden? Waar ligt het probleem in het toekennen van dat geschenk aan iemand die het met respect en liefde zal behandelen? Dat is toch in ieder geval beter als het te laten wegrotten onder de kerstboom...

Citaat:
Wie homo is, kan alleen maar celibatair te blijven - ik leg dat niet op: er is gewoon geen andere keuze. Ik verplicht een blinde toch ook niet om blind te zijn?
Maar als je hem kon genezen, zou je het hem dan niet gunnen?

Citaat:
Dat is gewoon zo... Elke andere samenlevingsvorm voor homo's (huwelijk bv.), ontwricht onze samenleving. Wat men eigenlijk vraagt is dus het recht om de samenleving te ontwrichten. Da's dus heel anders dan het wollige "recht op liefde" waar ze ons voortdurend proberen van de overtuigen. Ze willen onze gezinnen kapot, het egoïsme moet heersen, de gemeenschap is van geen tel.
Die mensen willen zelf ook gewoon gelukkig zijn. Het zijn reacties als deze die de samenleving juist stuk maken. Ik zie echt niet in wat er mis is met twee mensen van hetzelfde geslacht die een kind dat anders misschien toch in de rand van de samenleving terecht komt willen opvoeden.

--
Licht is sneller dan geluid. Daarom zien mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.
Matje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2002, 14:05   #140
stijnVL
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Godfried
Wie homo is, kan alleen maar celibatair te blijven - ik leg dat niet op: er is gewoon geen andere keuze. Ik verplicht een blinde toch ook niet om blind te zijn? Dat is gewoon zo... Elke andere samenlevingsvorm voor homo's (huwelijk bv.), ontwricht onze samenleving. Wat men eigenlijk vraagt is dus het recht om de samenleving te ontwrichten. Da's dus heel anders dan het wollige "recht op liefde" waar ze ons voortdurend proberen van de overtuigen. Ze willen onze gezinnen kapot, het egoïsme moet heersen, de gemeenschap is van geen tel.
Als er iemand de maatschappij ontwricht zijn het ethisch-rechtse zakken zoals jij.

Vlaanderen had al veel verder gestaan op de ontvoogdingslijn wanneer bepaalde sujetten het Vlaams nationalisme niet hadden gelinkt aan enggeestig conservatief gedachtengoed.

Homohuwelijken en adoptie doen geen afbreuk aan de waarde van het gezin als hoeksteen van de maatschappij. Wel aan de genoegzame zelfbevestiging die jouw soort vindt in de huidige administratieve organisatie van een samenleving die op het punt staat een spong vooruit te maken naar de verdere emancipatie.

Wees gerust, tenzij je terug Zyklon-B gaat gebruiken om alle afwijkende burgers ervantussen te jagen, krijg je ons niet meer terug in de kast. En wij worden hierin gesteund door de meerderheid, draai het of keer het zoals je wil...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be