![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn wel werkmannen binnen geweest, maar die mochten enkel binnen wanneer er GEEN werking was van Moeders voor Moeders. Informeer U terdege voor U probeert van MvM onderuit te halen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet op de deur van MvM een grote spandoek : verboden voor allochtonen.
En het probleem is opgelost. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien neem ik aan dat ze best vijf mannelijke vrijwilligers kunnen gebruiken om vb. met de pakken kleding en voedsel te sleuren, deze op te stapelen in het magazijn enzovoort.
Maar waarschijnlijk heeft watje nog nooit zijn handen eens uitgestoken en zeker niet om de minderbedeelden ook eens te gaan helpen. Misschien een tip voor Watje: geef je aan als vrijwillige medewerker! Dan doe je nog iets positief in plaats van je reinste onzin te zitten verkopen. Misschien kan je je aanmelden bij de AEL moslimamoedertjes die zullen alle hulp wel kunnen gebruiken hoor watje!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen problemen meer. Ze mogen hoofddoeken dragen, schoenen uittrekken, burka's over hun vet gooien, maakt allemaal niets uit. En tegelijk laten ze ons met rust. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Burger
|
![]() In de Congo moesten de autochtone dames een bh aantrekken voor ze een katholiek ziekenhuis of school binnenmochten, in Blokville moeten moslimdames hun hoofddoek afleggen vooraleer ze van de katholieke "liefdadigheid" mogen "genieten".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En inSaoudi Arabia kan je op je kin kloppen als je niet in een zwart laken rondloopt!
Alhoewel? zou je als westerse arme drommel zelfs maar iets kunnen KRIJGEN bij een islamitische organizatie? Bestaat die wel? Voor zover ik weet geven die vooral geld voor moskeeen, en als ze het al aan de armen geven, dan ZEKER NIET AAN DE NIET-MOSLIMS! Of heb jij al het tegendeel kunnen ontdekken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Persoonlijk ben ik geen voorstander van liefdadigheid, maar eerder een voorstander van structurele veranderingen die generatie-kansarmen (o.a.)uit het situatie van hulpbehoevendheid halen. Moeders voor Moeders gelooft daar niet in (zie bovenstaande quote, als 't niet teveel gevraagd is). Is de voorbestemdheid tot kansarmoede genetisch bepaald? Kan je dat afleiden uit de vorm van de schedel? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Monique heeft nergens gezegd dat het voorbestemd is om in de armoede te blijven, ze stelt enkel vast dat het momenteel zo is! Nergens spreekt ze over genetische voorbestemming. Hou op met die valse beschuldigingen te spuien, want dat zijn uw beweringen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een goed en schitterend initiatief Watje! Structurele veranderingen gaan aanbrengen en zo zorgen dat er geen generaties na mekaar terug in de armoedeval terechtkomen!
Proficiat! wat een blijk van superintelligentie! En ondertussenlaten we de kinderen maar effekes in hun blootje rondlopen! prioriteiten zijn prioriteiten nietwaar! Eerst de structurele veranderingen en die wieg of die melk kunnen ze dan binnen vijf jaar zelf gaan kopen! Bravo voor zo'n doorzicht! Maar in elk geval kan men dus al beginnen bij die structurele aanpassingen binnen de migrantengemeenschap. De hoofddoekjejs krijgen voorrang voorhet WATJEPLAN! Gelukkig nu?
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Omdat iemand moeder Theresa als voorbeeld heeft zijn het direct Christelijke fundamentalisten of wat ? Ik heb er geen woorden voor, voor wat ik al gezien heb in deze topic. Alles verdraaien onze links-geinspireerde medemensen tegenwoordig. Altijd zijn de allochtonen het slachtoffer. Altijd zijn de autochtonen de agressors . Altijd moeten wij verdraagzaam zijn. Altijd moeten wij ons aanpassen . Het wordt eens tijd dat er een signaal komt van de allochtonen in dit land. En dan wel een positief signaal, geen rellen in Borgerhout of overname van een stad zoals in Mechelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Gouverneur
|
![]() Watje schreef,
Alle mensen die een klein beetje geïnformeerd zijn over internationale politiek weten dat in Saoedi-Arabië de godsdienst wordt misbruikt om de mensen onder de knoet te houden. Ze worden daarbij gesteund door de VS: koehandeltje waar de bevolking de dupe is. Volgens jou logica is het feit dat er in Saoudi-Arabië geen godsdienstvrijheid is, een argument om ook hier de godsdienstvrijheid weer af te schaffen. ---------------------------------------------------------------- Alle mensen Watje die een beetje van politiek kennen weten dat er géén enkel democratisch moslimland is. De Islam is nog wat anders als 'moslim' zijn hoor. Het wordt voor de moslims hoog tijd dat ze door een soort van 'verlichting' gaan. Enneeuuhh Watje beperk u aub niet enkel tot S.A hoor, noem mij eens één moslimland waar er echte Godsdienstvrijheid is. Ik wacht in spanning!!! Voor de Islam als Godsdient heb ik respect, niet voor die moslims die hun volk, en dan zeker hun vrouwen, onder de knoet houden, ze aframmelen en ze zelfs laten stenigen. In Europa zijn we eindelijk van die achterlijke praktijken vanaf, denk maar aan de verbranding van zgn heksen, en dus zou het dom zijn om ze nu, in ons modernistisch tijdvak, terug binnen te halen. Iedere moslim heeft wat mij betreft de volledige vrijheid om zijn/haar Godsdienst te beleven, maar de wetten van onze seculiere staat gaan boven alles, inclusief welke Godsdienst dan ook!!!
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ten eerste heb ik groot respect voor mensen die vrijwillig zich bezig houden met kansarmen.
ten tweede als ik naar een naturistencamping ga dan moet ik mij daar ook gedragen naar de plaatselijke kledingcode, als ge bedoelt wat ik begrijp niewaar ten derde bestaan er eigenlijk naturistenstranden in moslimlanden ? Ok wat dat laatste er mee te maken heeft weet ik ook nie echt, maar het schoot zo door mijn gedachten. Er er is hier al ergere zever verkocht dus waarom zou ik dat dan nie mogen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De discussie over Saoudie-Arabië kunnen we misschien verderzetten onder de rubriek "buitenland"? Een aantal mensen gebruikt hier al twee jaar dezelfde twee �* drie argumenten, aangevuld met scheldpartijen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Watje, wat dacht je van een mankement in de begeleiding van kansarmen ? De zogenaamde "generatie-kansarmen" zijn immers mensen die niet goed begeleid zijn geweest om hun weg te vinden in de samenleving, het is logisch dat die bestaan omdat onze samenleving niet perfect is. Het ontkennen van het bestaan van die mensen of het ontkrachten van argumenten terzake is dus onzin.
Wat Moeders Voor Moeders en de Moslima's betreft: elke vzw heeft het recht een reeks "huisregels" op te stellen, ik geloof zelfs dat het verplicht is volgens de vzw-wetgeving. Gewoonlijk gaan enkele van die huisregels over sociaal aanvaardbaar gedrag. Als zo'n huisregel zegt dat men zich binnen dient te ontdoen van buitenkleding (jassen, hoeden en sjaals) zodat er een ongedwongen en zo open mogelijk contact mogelijk is en mensen op hun gemak kunnen gesteld worden dan heeft die organisatie het recht om aan bezoekers te vragen zich ernaar te schikken. Dat die twee vrouwen weigeren om zich te schikken naar die regels is hun eigen persoonlijke probleem maar ze hebben het recht niet om hun eigen regels op te leggen aan een organisatie van vrijwilligers waar men vrijwillig naartoe gaat. Ik zal ook eens een Moskee binnengaan en eisen dat iedereen zijn/haar schoenen aanhoudt omdat er anders zo'n geur van zweetvoeten hangt of in een Sikh-cultureel centrum eisen dat de mannen hun haar afknippen omdat in een tulband opgerold lang haar zo vies lijkt. Het is hetzelfde argument en even stompzinnig en beledigend voor de mensen die zo'n instelling beheren. Eventjes ter verduidelijking: het afleggen van buitenkleding is een belangrijke plaatselijke gewoonte in dit land en hier reeds eeuwenlang een teken van welkom, eerbied en huiselijkheid als de gastheer/vrouw dit aanbiedt aan zijn/haar gasten. Als bepaalde vrouwen zich niet niet eens kunnen aanpassen aan een eenvoudige beleefdheidsregel...