![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ze likken de reet van de establishment eno
die hun propagandamannen hebben hun immers ook nog eens wijs gemaakt dat deze hen iets geven nl werk het ware woord voor werkgever is echter winstnemer ( die moet dus de werkmens dankbaar zijn en zeer zeker niet omgekeerd ) ( met dank aan mitgard ![]() en winstgever - de werkmens is idd iemand die de winstnemer winst geeft ja iemand die te dom is om dat te beseffen bovendien iemand die winst geeft en te dom is om door te hebben dat ie eigenlijk iets geeft je zou het bijna gerechtvaardigd gaan vinden dat hij zo door jan en alleman wordt uitgemolken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 november 2006 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand die lageloonarbeid doet, maar ook belasti,ng moet betalen, heeft de troost niet van een gespijsde bankrekening. Ik weet wat dat betekent, want ik was ook in dat geval. De verleiding is dan groot een ontieglijke hekel te krijgen aan zijn die net nog iets minder hebben, maar tenminste niet moeten slaven en sleuren. Het is menselijk en begrijpelijk, maar het is ook een heel zwakke vertoning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet je eens proberen voor te stellen (let wel dit vraagt enige herseninspanning) wat er gebeurt als iedereen jou redenering volgt en 'jou ligt ziet!' niemand gaat nog werken en iedereen gaat doppen ... en wie gaat dat dan betalen ? werkloosheidsuitkeringen zijn een sollidariteitssysteem, opgezet door en voor werkenden om zich te verzekeren tegen tegenslagen. werkonwilligen die toch een uitkering krijgen maken dit systeem onbetaalbaar en brengen het onherstelbare schade toe ... zij moeten onverbiddelijk van dit systeem af en naar het OCMW ... de politiek kan dan beslissen welke middelen deze werkonwilligen krijgen via het OCMW... maar dit dient dus fundamenteel een ander circuit te zijn dan dat van de werklozensteun ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
de overdreven werkbereidheid vd vlaamse leeuwkes is in deze gigantisch schadelijk vandaar dat het noodzakelijk is deze werkbereidheid zelf in vraag te stellen is het wel heiligschennis indien iemand niet werkt dus ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoniet, plooi je dan maar dubbel. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 november 2006 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() als iedereen die nu voor 1000 euro netto in de maand werkt zou gaan doppen dan zou men die lonen gewoon moeten optrekken tot bvb 1200
vervolgens kunnen dan al die werkende armen terug die jobs aannemen en kunnen ze echt uit de armoede geraken maar dat moeten de mensen in dit ontwikkelingsgebied nog leren ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als men iedereen die nu voor 1000 x werkt ineens 1200 x geeft, dan is op een slag 1200 x nog maar 1000 x waard ... dat noemen ze een inflatie van 20% overnacht ... die dingen zijn allemaal al eens uitgeprobeert door duistere heerschappen als Hitler, Mao en Stalin ... meestal met hongersnood tot gevolg ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
ik stelde je een vraag zal ze nog eens uitspellen als iedereen bereidt was om voor eender welk bedrag te gaan werken hoeveel zou dan ons gemiddeld uurloon zijn denk je ? geen gezever aub maar graag een antwoord op deze vraag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dankzij de linken heb ik het nagerekend , er is een bijslag van ongeveer € 100. In het voorbeeld blijft a, werkend, op € 1750 staan. Beroepsdopster gaat naar € 1600. Als we vervoerskosten rekenen, gelukkig geen kinderopvang meer, lagere studiebeurs (voor de secundair onderwijs trouwens geen studiebeurs), hogere huur sociale woning, geen sociaal tarief van dit dat en hetgeen, dan nog steeds is doppen interessanter. Toch wel geweldig, hoe goed jij op de hoogte bent van ......RECHTEN en UITKERINGEN. Bovendien , als de kinderen dan uit het huis zijn, is de dopster te oud, geen ervaring, geen studie.....en blijft hangen in haar hangmat. Maar als je maar met genoeg bent en SPa stemt, dan zullen dezen het wel uit het loonzakje van Veerle kloppen. Dus nu graag een inhoudelijke reactie na deze correctie of is Veerle een geïndoctrineerde werkezelin, zoals jullie het zo mooi uitdrukken. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 7 november 2006 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
zolang werken geen directe welvaart oplevert ben je gek dat je gaat werken - zo simpel is dat - dat moet een automatische reflex van de werkmens worden werkmensen die op doppers menen te moeten afgeven zijn zieligaards ze doen dat omdat ze te laf zijn om looneisen te stellen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk dat Debby minder goed op de hoogte is dan sommige anderen, Trouwens voor die wetenschap moet je enkel google kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
het is eigenlijk pathetisch ik kan wel snappen dat een hele week op t werk je bek moeten houden frustrerend moet zijn. maar ik zou zeggen doe daar dan iets aan als je over een situatie loopt te klagen ( tegen doppers bvb ) dan verhelpt dat klagen toch niets aan die situatie he tegen ons de armen zegt men ook altijd dat we onze kop niet mogen laten hangen en dat we iets aan de situatie moeten doen wel nu ik zeg tegen jullie hetzelfde lopen klagen op doppers ( die eigenlijk nog veel erger af zijn dan jullie ) gaat niks aan jullie situatie veranderen - wat daar wel iets aan kan veranderen dat is jullie kakbroekje uitdoen en als grote flinke jongens en meisjes bij degenen die rijk wordt van jullie werk looneisen gaan stellen toe maar - jullie kunnen het wel hoor ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als represaille zal ik eerst mijn briefje laten tekenen, en als je weigert, solliciteer ik niet. Nah Laatst gewijzigd door eno2 : 7 november 2006 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het smic, zouden ze zeggen in Frankrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
je begint daar zodanig ambetant te doen bvb - ongewenste intimiteiten - vandalisme enz dat ze daar de politie op moeten bellen om nog verder te kunnen werken die komen dan en halen je buiten je PV dat je na vrijlating meekrijgt is dan je solicitatiebewijs ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 november 2006 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |