![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je dacht toch niet dat wij voor waar gaan aannemen wat zo'n vetzak jou kreeg wijsgemaakt?
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=9480
Hier Lincoln. Een stekje waar je je ei van Mo in vele handen kwijt zult kunnen. Ik vrees dat dit hier, buiten in een Ibekesbedje en een UhHuhholletje, niet zal lukken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor u heb ik nog een eitje te pellen. ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 november 2006 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Ik denk dat je zich geprovoceerd voelt ??
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt dat wij hier alleen maar kritiekloos op jouw 'aanbod' mogen ingaan?
![]() |
#127 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Er is nog een andere thread over Mohammed waar zijn volgelingen zijn verdediging een voor een hebben opgegeven. Het laatste bericht daar is: Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Ik weet niet waar uw verstand vandaan haalt blijkbaar krijg je andere zinnetjes te lezen bij het lezen van mij citaat, UFO naast je of is dat satan die de heel de tijd je laat influisteren van allerlei insinuaties ??
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 november 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Jawel, Lincoln. Jullie hebben het opgegeven. Het is al té gemakkelijk van nu te beweren dat de discussie "nutteloos" is, terwijl de echte reden van jullie opgeven is dat jullie geen tegenargumenten kunnen aanvoeren tegen de onweerlegbare bewijzen tegen de figuur Mohammed.
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mijn verstand ben ik geboren Lincoln, en noch Allah, God, de duivel of hun profeten hebben vat op mij.
![]() |
#134 |
Schepen
|
![]() Grappig echt waar
Ik heb net gegeten en ik kan mijn eten na het lezen van jullie reacties moeilijk binnenhouden, you guys make me sick RESPECTLOZE WEZENS ZIJN JULLIE DIE HUN STRAF IN HET HIERNAMAALS ZULLEN VERDIEND HEBBEN ONDERGAAN ZULLEN JULLIE DOEN, ééN VOOR EEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ocharme toch....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan jij me dan even verduidelijken waarom ik respect moet hebben voor een pedofiele moordenaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar volkske dat 'sick' wordt van hetgeen het grappig beweert te vinden.
![]() De hoofdletters spreken al een heel andere taal. Vermits het hiernamaals slechts een zoethoudertje is voor... ahum.....'gelovigen' maak ik me alvast niet te ongerust over dit soort na-de-doodse bedreigingen. Wat er tijdens ons.... ahum....heidense leven nog kan gebeuren dankzij de gevoelige teentjes van de Mo-vereerders beangstigt me veel meer. Maar dat heet 'islamfobie' en is strafbaar door het Centrum de Witte zeker? (Oef, is een verwijzing naar de witte kleur ook niet racistisch? ![]() Wat dat respect betreft. Zouden de Joden hetzelfde respect mogen opeisen voor hun roergangers? En hoe zou het zitten met de aanhangers van de paus? Bush? Hitler? Sadam? Mao? Lenin? Stalin? FDW? Franco? Castro? LeopoldII? Bin Laden? Eerlijk gezegd voel ikzelf geen enkele behoefte om me voor één van deze kerels respect te laten afdwingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Parlementslid
|
![]() Samrah, Lincoln: De felle reakties die je hier krijgt zijn diezelfde die ook getuigen van jehova krijgen als ze hun godsdienst proberen op te dringen aan anderen. Lincoln bedoelt het misschien goed, in zijn ogen is hij ons misschien zelfs aan het helpen, maar het wordt door "ons" als heel brutaal en aggressief aanzien.
En of jij zelf in het paradijs geraakt hangt ook van verschillende factoren af: 1. Bestaat die plaats wel? Als het al bestaat is het erg ver weg want onze telescopen hebben nog niets gevonden. 2. Zit je wel in de juiste godsdienst? Wie weet was Mohammed gewoon iemand die aan epilepsie leed en de bijhorende visioenen kreeg (da's een gekend verschijnsel nu waarvoor medicatie bestaat, maar toen uiteraard nog niet). Misschien was je beter boedhist? 3. Zit je wel in de juiste sekte? Misschien ben je soenniet maar moest je eigenlijk sjiieten of madhhabiet of ibadist of soefist of ... zucht, jullie komen ook niet bepaald overeen he. ![]() 4. Ben je echt 100% zeker dat je godsdienst in de loop der eeuwen nog steeds dezelfde is, misschien zit Allah daarboven wel gefrustreerd naar jullie te kijken en denkt hij "ik geef het op, niemand komt nog binnen". Voor ons atheïsten is het eenvoudiger, je krijgt 1 kans, 1 leven, dus dat leven wordt des te waardevoller. Als ik zie hoe kwistig gelovigen van alle slag met dat waardevolle leven omspringen (vooral dat van een ander dan), dan maakt mij dat wel razend. Als ik mensen dan bezig hoor dat ze voor de goede zaak gestorven zijn, ben ik helemaal vertrokken. Ps.: die onzekerheid over dat hiernamaals hebben andere godsdiensten ook hoor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Kom kom circe niet te hard van stapel gaan eh, je kunt even goed een moordenares en een pedofiel zijn a la feminent ! Het is alleen hoe je dat je het bekijkt !