![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() De vlamingen die hier rondlopen lijken ook in de verste verte niet op middeleeuwse figuren die hier een tijd voor onrust zorgden.
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar kunt ge dan voor of tegen zijn, maar het is wel hierover dat het gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik zou het fijn vinden moest De Witte zich wat kloeker opstellen tegenover het VB. Laatst gewijzigd door Eva123 : 7 december 2006 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens wanneer gaat de links kerk nu eens het veschil leren tussen vrije meningsuiting, en daadwerkelijke bedreigingen (zoals met stenen bekogelen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Gouverneur
|
![]() Bon. Ik vind ook dat elke racistische daad streng gestraft moet worden. Zo vind ik bijvoorbeeld ook dat Beerschot de rest van het seizoen zonder publiek zou moeten spelen. En/of zou moeten degraderen naar 4de klasse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit waren geen dreigementen maar wel een zuivere aanval van puur racistische aard op duidelijk herkenbare Joodse jongeren. Stop aub met dat knuffelen van dat gespuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het typisch gedrag van jongeren? Jammer dat ik geen typische jongere was in mijn tijd en wat meer Marrokanen heb afgerost. Dat zou volgens Eva toch geen racisme zijn maar gewoon typisch high-testosteroon jongerengedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Galliers en Klwauwaerts... Vlamingen "schild en vriend" waar is de goede oude tijd ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() groot voorpaginanieuws... verhofstadt op tv : "je ziet tot wat rechts-extremisme leiden kan..." nu is het een incidentje in plaats van een aanslag... zoals het beruchte bus"incident" in Antwerpen ! de "linkse" media is niet neutraal meer... Iemand een reactie gezien van de toekomstige burgemeester van Beringen van de SPa ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 7 december 2006 om 07:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik dacht dat eerder een nationale sport was
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik dacht dat eerder een nationale sport was in Palestina Dewitte ? zou zich beter eens bezighouden met de probleemjongeren !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 7 december 2006 om 07:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() Beringse Turken vielen ook KLJ aan
beringen - De Turkse jongeren uit Beringen-Mijn hebben het jeugdverblijfscentrum De Kompel de voorbije zomer ook al aangevallen. Toen was daar de KLJ uit het Oost-Vlaamse Nazareth op kamp. Dat zegt een van de ouders. Vorige week vielen diezelfde Turken een groep joodse schoolkinderen uit Antwerpen aan. Van 21 tot 31 juli waren in De Kompel de KLJ'ers te gast. De Turkse tieners gooiden toen ook de ruiten in met stenen. De politie kwam met twee man ter plaatse. De stenen en glasscherven kwamen terecht in de slaapkamers. Gelukkig waren de KLJ-jongeren toen niet aanwezig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals. Er is wel een verschil tussen vrije menigsuiting, en iemand bekogelen met stenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat moeten niet per se verontschuldigingen zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De jongens in Beringen wisten niet wat ze deden. Nu ze weten wat de Joden hebben meegemaakt, gaan ze dat niet weer herhalen. Dat is het verschil met de racisten van het VB. Die bouwen een cultuur van racisme op. Let wel, zij zijn daar niet mee begonnen. Dat bestond al duizenden jaren. Maar het is niet omdat dit al duizenden jaren bestond dat zij niet verantwoordelijk zouden zijn voor wat ze NU doen. Laatst gewijzigd door Eva123 : 7 december 2006 om 11:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() als die jongeren niet wisten wat ze deden, moeten ze geïnterneerd worden.
|
![]() |
![]() |