Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Bekijk resultaten enquête: Mag het Vlaams Belang andere middelen gebruiken om het cordon te doorbreken ?
ja 16 38,10%
neen 26 61,90%
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2006, 13:45   #121
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pluche Bekijk bericht
Meer nog als de VB-kiezers hun ogen niet rap openen, die dichtgeslagen zijn door Dewinter wordt Vlaanderen NOOIT onafhankelijk en dan komen we als Vlamingen ook in het recordboek.
Voil�* maar blijkbaar denkt het VB daar een patent op te hebben; voor mij: Vlaanderen: ja maar Vlaanderen met het VB: NEEN!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 14:30   #122
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Ik vind dat we vreedzaam zouden moeten in opstand komen. Trouwens, zolang de media de bevolking kan bestoken en hersenspoelen met hun politiek correcte leugens, zal geweld de zaak alleen maar schaden, denk ik.
geweld moet altijd deel uitmaken van de in te zetten middelen.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 14:33   #123
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat gevaarlijk individu Dewinter via teveel reclame, het de mensen door de strot wil rammen, en dan lukt het hem zelfs nog niet, de meerderheid te halen van de bevolking of de Antwerpenaars, Coca Cola moest eens dezelfde Engelstalige propaganda gebruiken, heel het VB stond op straat.

FDW zal direct een cordon eisen rond Coca Cola dan. Trouwens FDW haalde de meerderheid niet omdat ze bij de roden nog een betere reclameman hebben, en een betere als Dewinter, bekijk de uitslag van 8 oktober eens, 'ex'beroeps-reclameman PJ haalde het met glans van FDW, de amateur-reclameman.
Dus VB mensen die het zogezegd goed menen met Vlaanderen, geef die FDF rap een stamp onder zijn kl...., of Belgie blijft Belgie
FDW is een van de betere VB ers .Het gaat erom bepaalde radikale ideeen te verkondigen waarvan de onafhankelijkheid er een is maar zeker niet degene die electoraal het meest scoort.
Oud 22 december 2006, 14:38   #124
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Denk je nu echt dat er na het spijtige oppakken van Thomas Boutens geen enkele andere volksnationalist meer in het Belgisch leger zit. Vlaams Belang moet in de toekomst proberen zijn grip op de soldaten en de legerleiding te laten toenemen.

Overigens hebben we nog tal van Vlaamsgezinde verenigingen en actiegroepen die de partij zullen helpen. Ook kunnen we het VMO opnieuw oprichten, maar dan liefst onder een andere naam, bijvoorbeeld Dietsche Militie.
Effectief moet vooral het leger door nationalisten geinfiltreerd worden.Nationalisten moeten als ze dat kunnen officier of onderofficier worden.
Oud 22 december 2006, 14:52   #125
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Waarom wachten? Doe het dan gewoon nu, of zijt ge echt zo debiel te geleoven dat er ook maar een waterkansje inzit in 2009? Ik zal u zeggen waarom niet, omdat ge amper over 100 man beschikt. Uw bendeke zal nog geen 5 minuten nadat ze uitgerukt zijn al in de boeien geslagen zijn als ze niet ondertussen al gelyncht zijn.

Maar ik ben wel blij dat je nogmaals bevestigd dat het niet de richting van mekka is waar we naar moeten kijken als we terroristische aanslagen op ons grondgebied moeten verwachten.
Radikale nationalisten zullen doen hetgeen nodig is en de partijpoitieke weg is niet de enige.Niet alle radikalen zijn toogzitters.
Oud 22 december 2006, 14:55   #126
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Het VB weigert al jaren botweg water bij zijn wijn te doen, wat zit je dan te kankeren dat iedereen hen botweg afwijst.

Ik zie totaal geen verschil tussen u een Osama Bin Laden op dat verschil na dat Osama Bin Laden over een pak volgelingen beschikt.
Het VB kan zich alleen aanvaardbaar maken door een copie van de NVA te worden en dat is onaanvaardbaar.Ik zou liever iets anders dan partijpolitiek doen zodra iets anders tot succes kan leiden.
Oud 22 december 2006, 14:57   #127
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Meer nog als de VB-kiezers hun ogen niet rap openen, die dichtgeslagen zijn door Dewinter wordt Vlaanderen NOOIT onafhankelijk en dan komen we als Vlamingen ook in het recordboek.
lachwekkend
Oud 22 december 2006, 14:59   #128
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Mja moesten ze een beetje meer gematigd zijn en er geen zo'n hatende taal op nahouden dan misschien wel maar als er niemand is die met je wil samenwerken... tja...vroeger was ik nog enorm gematigd tegenover het VB maar langerzaam hebben ze mijn ogen geopend en heb ik ontdekt dat het een partij is die met niets of niemand rekening houdt of het is met zichzelf, o.a. hier op het forum heb ik dit ook geleerd.
het gaat om bepaalde ideeen en daarvan is de onafhankelijkheid er een.
Oud 22 december 2006, 16:38   #129
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
geweld moet altijd deel uitmaken van de in te zetten middelen.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 18:02   #130
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja moesten ze een beetje meer gematigd zijn en er geen zo'n hatende taal op nahouden dan misschien wel maar als er niemand is die met je wil samenwerken... tja...vroeger was ik nog enorm gematigd tegenover het VB maar langerzaam hebben ze mijn ogen geopend en heb ik ontdekt dat het een partij is die met niets of niemand rekening houdt of het is met zichzelf, o.a. hier op het forum heb ik dit ook geleerd.
geef is zo'n voorbeel van "hatende taal" dat ze de laatste tijd gebruikt hebben aub
Oud 22 december 2006, 18:04   #131
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wijze woorden. En het is 5 voor 12.
Tis 4 na 6

Tina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 18:12   #132
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
geef is zo'n voorbeel van "hatende taal" dat ze de laatste tijd gebruikt hebben aub
U weet het dus heel goed maar u zwijgt er liever over zoals iedereen...
A tiger doesn't change... Ma de VB natuurlijk wel zelf allemaal in één keer! De purificatie van het VB... Mij maakte daar niks mee wijs hoor...
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 18:15   #133
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tegenover homo's bv; ook de reportage van FDW juist na de verkiezingen tja...; ook hun taal tegenover de Walen mja alhoewel ik ook een Vlaming ben in hart en nieren maar die Walen zijn ook mensen hé zeg en geen beesten!

Oud 22 december 2006, 18:15   #134
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegenover homo's bv; ook de reportage van FDW juist na de verkiezingen tja...; ook hun taal tegenover de Walen mja alhoewel ik ook een Vlaming ben in hart en nieren maar die Walen zijn ook mensen hé zeg en geen beesten!
ik wacht op een citaat want volgens mij was dat geen hatende taal..
Oud 22 december 2006, 18:21   #135
Pluche
Staatssecretaris

Pluche's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Pluche
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
lachwekkend
Zolang jij daarmee lacht zul je nog lang kunnen klagen en zagen.
En ga nu maar naar het partijsecretariaat met Dewinter een pint drinken en nog wat samen met Dewinter klagen, en bejubel hem nog wat, dan zit je misschien in 2007 in de buurt van Dewinter in het parlement, maar dan niet komen zagen dat je het centrum Leman tegen je krijgt.

Pluche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 18:23   #136
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik wacht op een citaat want volgens mij was dat geen hatende taal..
Of vind je het citaat van superhomohater en krapuul Bart Laeremans geen hatende taal misschien bij de goedkeuring van het homohuwelijk begin 2003: " we zullen er alles aan doen om dit af te schaffen en als dit gebeurd zullen de gevolgen ons probleem niet zijn.."

Oud 22 december 2006, 18:31   #137
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of vind je het citaat van superhomohater en krapuul Bart Laeremans geen hatende taal misschien bij de goedkeuring van het homohuwelijk begin 2003: " we zullen er alles aan doen om dit af te schaffen en als dit gebeurd zullen de gevolgen ons probleem niet zijn.."
“Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen. Ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokoppels van de regeling gebruik zullen hebben gemaakt (…). Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht (…).”
Bart Laeremans, Kamer van Volksvertegenwoordigers (n.a.v. openstelling huwelijk), 20 januari 2003

nogmaals ik zie geen hatende taal, het is niet omdat de regering het homohuwelijk ineens invoert, dat daar een vraag naar is door een meerderheid van de bevolking, zoals reeds eerder gezegd is het homohuwelijk in slechts een handvol landen toegestaan, waarom dat persé bij ons moet zijn weet ik ook niet dat is dankzij de regering, ik zou wel is willen weten wat de vlamingen daarvan vinden...
Oud 22 december 2006, 18:32   #138
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
vindt u het normaal dat een partij die verkiezing op verkiezing wint en nu reeds de grootste partij van vlaanderen is dat die telkens in de oppositie zit? geef mij is de naam van 1 DEMOCRATISCH land waar dat ook zo is?..
Een partij heeft nog altijd de vrijheid om al dan niet met een andere partij samen te werken. Het VB moet zich misschien eens bezinnen over de vraag waarom niemand met hen wenst samen te werken.
En kom nu niet af al zou de top vd andere partijen hun mandatarissen een verbod opleggen want het VB zelf is de partij met het meest gecentraliseerd bestuur waar mandatarissen nagenoeg geen enkele bewegingsvrijheid heeft.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 18:34   #139
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
“Wij zullen hard ons best doen om deze wet af te schaffen. Ik geloof ook dat er een dag zal komen dat we daarin zullen slagen. Natuurlijk zal men op dat moment komen aandraven met het goedkope argument dat er intussen enkele tientallen of honderden homokoppels van de regeling gebruik zullen hebben gemaakt (…). Dat is dan niet onze verantwoordelijkheid. U bent verantwoordelijk voor de ontsporing die er vandaag wordt aangericht (…).”
Bart Laeremans, Kamer van Volksvertegenwoordigers (n.a.v. openstelling huwelijk), 20 januari 2003

nogmaals ik zie geen hatende taal, het is niet omdat de regering het homohuwelijk ineens invoert, dat daar een vraag naar is door een meerderheid van de bevolking, zoals reeds eerder gezegd is het homohuwelijk in slechts een handvol landen toegestaan, waarom dat persé bij ons moet zijn weet ik ook niet dat is dankzij de regering, ik zou wel is willen weten wat de vlamingen daarvan vinden...
Het homo-huwelijk werd goedgekeurd door het Parlement.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2006, 18:37   #140
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Het homo-huwelijk werd goedgekeurd door het Parlement.
[FONT=Tahoma]Eén op de drie Vlamingen vindt homohuwelijk een slechte zaak
(Bron: De Morgen 14 oktober 2004)[/FONT]
[FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=Tahoma]Meer uitgesproken meningen hebben de onderzoekers genoteerd toen het homohuwelijk aan bod kwam. Bijna één op de drie Vlamingen vindt het een goede tot zeer goede ontwikkeling. Daarnaast staat een evengrote groep die het homohuwelijk een slecht tot zeer slechte zaak vindt.
Opvallend is dat mannen meer gekant zijn tegen homohuwelijken dan vrouwen. Ook de leeftijd speelt een rol. Hoe ouder de Vlaming, hoe meer hij het homohuwelijk afkeurt. [/FONT]
[FONT=Tahoma][SIZE=-1]Mannen, oudere mensen en katholieken vinden tevens meer dan andere Vlamingen dat kinderen een vader én een moeder nodig hebben om gelukkig te zijn. Alleenstaande moeders ziet de gemiddelde Vlaming wel beter zitten dan een alleenstaande vader. Slechts een op de drie vindt dat een alleenstaande vader even goed kan opvoeden als een moeder én vader samen. Twee ouders van hetzelfde geslacht kunnen van een op de drie Vlamingen evenmin op goedkeuring rekenen.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=Tahoma]alléz het is 1/3de dat er tegen is, goed. [/FONT]
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be