![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Mag het Vlaams Belang andere middelen gebruiken om het cordon te doorbreken ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 38,10% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
26 | 61,90% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Voil�* maar blijkbaar denkt het VB daar een patent op te hebben; voor mij: Vlaanderen: ja maar Vlaanderen met het VB: NEEN!
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() geweld moet altijd deel uitmaken van de in te zetten middelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Het VB kan zich alleen aanvaardbaar maken door een copie van de NVA te worden en dat is onaanvaardbaar.Ik zou liever iets anders dan partijpolitiek doen zodra iets anders tot succes kan leiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Statenlid
|
![]()
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() A tiger doesn't change... Ma de VB natuurlijk wel zelf allemaal in één keer! De purificatie van het VB... Mij maakte daar niks mee wijs hoor... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Tegenover homo's bv; ook de reportage van FDW juist na de verkiezingen tja...; ook hun taal tegenover de Walen mja alhoewel ik ook een Vlaming ben in hart en nieren maar die Walen zijn ook mensen hé zeg en geen beesten!
![]() |
#134 |
Staatssecretaris
|
![]() ik wacht op een citaat want volgens mij was dat geen hatende taal..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Pluche ![]() Meer nog als de VB-kiezers hun ogen niet rap openen, die dichtgeslagen zijn door Dewinter wordt Vlaanderen NOOIT onafhankelijk en dan komen we als Vlamingen ook in het recordboek. Zolang jij daarmee lacht zul je nog lang kunnen klagen en zagen. En ga nu maar naar het partijsecretariaat met Dewinter een pint drinken en nog wat samen met Dewinter klagen, en bejubel hem nog wat, dan zit je misschien in 2007 in de buurt van Dewinter in het parlement, maar dan niet komen zagen dat je het centrum Leman tegen je krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() Of vind je het citaat van superhomohater en krapuul Bart Laeremans geen hatende taal misschien bij de goedkeuring van het homohuwelijk begin 2003: " we zullen er alles aan doen om dit af te schaffen en als dit gebeurd zullen de gevolgen ons probleem niet zijn.."
![]() |
#137 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bart Laeremans, Kamer van Volksvertegenwoordigers (n.a.v. openstelling huwelijk), 20 januari 2003 nogmaals ik zie geen hatende taal, het is niet omdat de regering het homohuwelijk ineens invoert, dat daar een vraag naar is door een meerderheid van de bevolking, zoals reeds eerder gezegd is het homohuwelijk in slechts een handvol landen toegestaan, waarom dat persé bij ons moet zijn weet ik ook niet dat is dankzij de regering, ik zou wel is willen weten wat de vlamingen daarvan vinden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En kom nu niet af al zou de top vd andere partijen hun mandatarissen een verbod opleggen want het VB zelf is de partij met het meest gecentraliseerd bestuur waar mandatarissen nagenoeg geen enkele bewegingsvrijheid heeft.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Staatssecretaris
|
![]() [FONT=Tahoma]Eén op de drie Vlamingen vindt homohuwelijk een slechte zaak
(Bron: De Morgen 14 oktober 2004)[/FONT] [FONT=Tahoma][/FONT] [FONT=Tahoma]Meer uitgesproken meningen hebben de onderzoekers genoteerd toen het homohuwelijk aan bod kwam. Bijna één op de drie Vlamingen vindt het een goede tot zeer goede ontwikkeling. Daarnaast staat een evengrote groep die het homohuwelijk een slecht tot zeer slechte zaak vindt. Opvallend is dat mannen meer gekant zijn tegen homohuwelijken dan vrouwen. Ook de leeftijd speelt een rol. Hoe ouder de Vlaming, hoe meer hij het homohuwelijk afkeurt. [/FONT] [FONT=Tahoma][SIZE=-1]Mannen, oudere mensen en katholieken vinden tevens meer dan andere Vlamingen dat kinderen een vader én een moeder nodig hebben om gelukkig te zijn. Alleenstaande moeders ziet de gemiddelde Vlaming wel beter zitten dan een alleenstaande vader. Slechts een op de drie vindt dat een alleenstaande vader even goed kan opvoeden als een moeder én vader samen. Twee ouders van hetzelfde geslacht kunnen van een op de drie Vlamingen evenmin op goedkeuring rekenen.[/SIZE][/FONT] [FONT=Tahoma][/FONT] [FONT=Tahoma]alléz het is 1/3de dat er tegen is, goed. [/FONT] |
![]() |
![]() |