![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder nog een prettige avond gewenst (en veel discussieplezier) maar ik ga andere oorden opzoeken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U bent echt een heel zware bleiter
![]() Waarom zegt u dat het zever is? Moest ik het nu zelf geschreven hebben "ok" maar iemand voor wie ik niet de minste sympathie heb... Ik zocht hem op voor jou! Het is mooi geschreven en hoogste werkelijkheid! U kan het als "zever" catalogiseren maar u kan het ook eens overwegen en een GEPAST antwoord geven! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=231 |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Ik zie het sluitende verband tussen die twee evoluties niet. Waarom zou separatisme per definitie Vlaanderen democratischer maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
1) ik stel nergens dat het jou schuld o verantwoordelijkheid is, enkel dat het een fenomeen blijkt te zijn binnen de belgicistische beweging, die dus best eens orde op zaken zou mogen stellen. Mocht een LSP'er hier opmerken dat Buisseret best mag worden neergeschoten, dan zal ik onmiddellijk door de andere LSPers ferm op de vingers worden getikt. 2) nog zwakker is dat je tracht een verdediging op te bouwen met "maar wat de anderen doen is erger". Waar, maar naast de kwestie.
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom beweer je dan dat er geen meerderheid is?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 17 december 2006 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu zullen we dat probleem van Noorwegen wel nooit hebben want wij zitten binnen de EU, dus ze kunnen al van een stukje verder komen als het nodig is. (Als de grenzen eindelijk opengaan toch). Noorwegen is geen lidstaat dus ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met mensen als u voer ik geen discussie en daar blijf ik bij. Een discussie kan enkel gevoerd worden tussen mensen die elkaar als mens en in hun standpunten respecteren. Dat doet u blijkbaar niet. Voor woorden als "bleiter" is er wat mij betreft geen plaats in een politiek debat. Een goede avond nog, Lomeanor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat je me vergelijkt met een uil vat ik niet als een belediging op. De uil wordt beschouwd als een zeer intelligente vogel, ik weet alleen niet of ik hem nu in de rangorde boven of onder de apen moet klasseren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Partijlid
|
![]() Hm, ik heb ze nooit erg vertrouwd, die Noren. In de middeleeuwen waren ze in Europa al op strooptocht en nu komen ze klagen dat ze ter plaatste te weinig potentieel personeel hebben. Zo kan ik het ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
U bent echt een bleiter lomeanor. Uw reactie betekent: 1. U verstaat het woord niet 2. U bent bent lichtgeraakt 3. U wilt geen discussie hebben over wat ik poneer Nu I don't blame you! Ook een goeden avond largo_w |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() We hadden 2 Duitslanden : een federalistisch en een unitair. bij de hereniging kozen ze voor het federalistische model. Kritici in duitsland willen dat systeem van tijd "hervormen" erop toeziend dat er grotere deelstaten komen die min of meer zelfbedruipend zijn ie. zodat het aantal "behoeftige, noodruftige deelstaten"zou verminderen. Steeds zonder resultaat : het lijkt wel alsof de deficitaire deelstaten de rijkere op onbeschaamde wijze willen blijven uitpersen ! Ik vermoed dat het hier om redenen gaat in de trant van de reden dat Brasschaat zich ook niet onafhankelijk wil verklaren en Baarle Nassau en Baarle hertog 2 uiterst aparte gebieden wensen te blijven
(vroeger was dat laatste aan de maten van de pinten bier, jenever en boter te wijten...). Vroeger waren Nederlandstalige Belgen eerder Koningsgezind en tegen separatisme en nu hebben de franstalige Belgen die rflexen - binnen 15 jaar draait dat op een of andere manier weer eens om.. Ook in andere federale staten of zelfs unitaire staten eerspiegelen de locale politieke voorkeuren niet het nationale gemiddelde... EN DAN ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() In de jaren dat ik al op dit forum zit wordt dit de eerste keer dat ik iemand op mijn negeerlijst zet. U heeft de eer, waarde Largo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() Het zijn niet de belgicisten zoals de BUB-ers en B-plussers zoals Kim die het probleem zijn voor Vlaamse onafhankelijkheid of Vlaamse eisen erdoor te krijgen, het is de Vlaamse elite die 'collaboreert' met Belgie en zo de Vlaamse eisen van de 'gewone' Vlamingen negeren en zo haalt het VB stemmen zonder iets te moeten doen, door deze Vlaamse elite wordt het VB slapend rijk omdat dan die 'gewone' vlamingen in Dewinter een wolf zien die voor hun opkomt, alleen Dewinter is geen wolf maar een weerwolf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() U kiest dus duidelijk voor optie 2... Hehe ik zit op iemand's negeerlijst, joy! Hoe grappig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |