Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2006, 00:36   #121
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

[quote=Flippend Rund;2272389]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht

ja en het is waar, want diezelfde veiligheidsdiensten zeggen het
bah neeje... da's zoals dat poeier tegen roze olifanten
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 00:39   #122
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
dat een aantal geschiedkundige feiten mogen herzien worden kan wel zijn. cheops heeft ook niet de grote piramide gebouwd dat weten we ook ondertussen maar dat is niet meer relevant hier.

dat u wil geloven in geheime organisaties en plannen dat is uw zaak. maar u moet niet dingen gaan fantaseren om uw sprookje te doen gaan kloppen en om uw organisaties proberen reeël te maken want dat gaat niet. u verliest spijtig genoeg de realiteit uit het oog.
het is niet omdat u rook ziet dat er daarom ook brand moet zijn. en u moet leren om sommige feiten niet te negeren als die niet in uw theorie passen.
Beste slegie, ieder zijn/haar analyse. Ik heb me serieus (SERIEUS) verdiept in de materie.

Ik ben aan het inside 9-11 verhaal begonnen omdat ik voor een aantal vrienden wou bewijzen dat hun complot theorie niet klopte. Ik ben gaan graven en kwam steeds meer factoren tegen die de officiële theorie tegen spraken of zelfs volledig met de grond gelijk maakten.

Ik ben ingenieur, heb enige wetenschappelijke basis en een aanzienlijke hoeveelheid logisch en gezond verstand.

Ik neem het niemand kwalijk wanneer hij/zij niet gelooft in de complottheorie, maar iedereen die zich terdege informeert aangaande 9-11 en vervolgens komt aandraven dat AQ en OBL de aanslagen op eigen houtje hebben beraamd én uitgevoerd verklaar ik dom, koppig of angstig.

Aan U de keuze natuurlijk
Oud 27 december 2006, 00:41   #123
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Leg uw hand op uw hoofd en kijk wie er onder staat Parcifal, jij gelooft de verhaaltjes die door de main stream media worden geserveerd en je verorbert het zonder enige kritische analyse.
Niet waar, mijn beste.
Je noemt mij dus dom en kritiekloos omdat ik bewijzen vraag alvorens ik suggestieve verhalen wens te aanvaarden als waarheid?

In de NWO-threads zijn meer dan een jaarlang zowat ALLE suggesties, verdachtmakingen en leugens van jou, Exodus et. al. weerlegt, ontkracht en blootgelegt door kritische posters, aka de 'disbelievers', ook wel 'lemmingen' volgens sommige conspiracy theorists.

Heb dus aub het lef niet om mij kritiekloos te noemen.
U verwijt mij een splinter in het oog te hebben maar u merkt zelf de mamoettanker niet in uw eigen oog.

Als je uit die threads echt niets geleerd hebt, wat was dan de zin van die threads?

Citaat:
Tijd brengt raad cfr PH, JFK, ...
PH is meer genuanceerd dan jouw onnozele suggestie en je weet het.
Ivm JFK zijn er veel THEORIEN, o.a. dankzij Oliver Stone maar Lee Harvey Oswald is nog steeds de officiële (en algemeen aanvaarde) verdachte.

Ik heb trouwens niet echt zin in een discussie over dergelijke 'cold cases'.

Laatst gewijzigd door parcifal : 27 december 2006 om 00:42.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 00:43   #124
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Als het toch allemaal zo makkelijk volgens u is waarom hebben de democraten dan daar niet van kunnen profiteren? Aja want de bewijzen liggen voor het rapen en democraten willen niest lievers als bush hoofd zien hangen!
Beste baseballpolitieker,

U moet zich dringend wat bijschaven op het gebied van de Amerikaanse politieke situatie.

Indien een persoon het in Amerika kan schoppen tot presidentskandidaat behoort diezelfde persoon tot een klein select kliekje. De politieke stempel is van ondergeschikt belang. Er wordt ons een rad voor het ogen gedraaid dat er zo iets als democratie bestaat maar niets is minder waar.
Oud 27 december 2006, 00:43   #125
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Twee berichten die net het omgekeerde zeggen u geraakt in de war denk ik!
Wat is daar tegenstrijdig aan?
Oud 27 december 2006, 00:45   #126
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zelfs u zou met een simpele korte opleiding een vliegtuig kunnen besturen opstijgen en landen dat is het moeilijke aan vliegen de rest kan een klein kind bijna.

dus niet veel onlogisch aan dit feit maar helaas realistisch dat tot de dood leidde van duizenden mensen
Duizenden?

Honderduizenden!

De doden in Irak en Afghanistan vergeten die ten gevolge van 9-11 zijn gevallen?
Oud 27 december 2006, 00:46   #127
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Wat is daar tegenstrijdig aan?
De ene keer zeg je dat men naar de main stream moet kijken en dat je dan wel snel zal zien dat het een groot complot is! Maar 5min later zeg je dat je niet naar de main stream moet kijken want die zeggen toch maar leugens! Tja dat is tegenstrijdig!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 00:52   #128
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niet waar, mijn beste.
Je noemt mij dus dom en kritiekloos omdat ik bewijzen vraag alvorens ik suggestieve verhalen wens te aanvaarden als waarheid?
Ja
Citaat:
In de NWO-threads zijn meer dan een jaarlang zowat ALLE suggesties, verdachtmakingen en leugens van jou, Exodus et. al. weerlegt, ontkracht en blootgelegt door kritische posters, aka de 'disbelievers', ook wel 'lemmingen' volgens sommige conspiracy theorists.
Weerlegd door?
En opnieuw bevestigd door!
Citaat:
Heb dus aub het lef niet om mij kritiekloos te noemen.
Ik heb wel het lef jou kritiekloos te noemen want dat ben je Parcifal. Ik had in den beginne toen ik hier rond wandelde veel respect voor jou omwille van uw technische en wetenschappelijke kijk op de gebeurtenissen. Na een aantal maand is me echter duidelijk geworden dat jij niet wetenschappelijk objectief bent. Voor bepaalde zaken ga je correct en selectief te werk, andere zaken slik je als zoete koek.

Jij bent spijtig genoeg kritiekloos
Citaat:
U verwijt mij een splinter in het oog te hebben.
Haal die splinter er dan maar snel uit
Citaat:
Ivm JFK zijn er veel THEORIEN, o.a. dankzij Oliver Stone maar Lee Harvey Oswald is nog steeds de officiële (en algemeen aanvaarde) verdachte.
U laat me lachen, NIET KRITIEKLOOS ZEI U?
Oud 27 december 2006, 00:53   #129
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ene keer zeg je dat men naar de main stream moet kijken en dat je dan wel snel zal zien dat het een groot complot is! Maar 5min later zeg je dat je niet naar de main stream moet kijken want die zeggen toch maar leugens! Tja dat is tegenstrijdig!
NAAST

Citaat:
informeer U eens naast de main stream televisiekanalen (= NIET de complot sites) en U zal onmiddellijk anders kraaien.
Oud 27 december 2006, 00:55   #130
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
NAAST
en welke zijn deze??? vt4, kanaal2, vitaya... Misschien vijf tv?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 december 2006 om 00:56.
Oud 27 december 2006, 01:00   #131
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en welke zijn deze??? vt4, kanaal2, vitaya... Misschien 5tv?
Internetgazetten aan 100 per uur ... en kom niet aandraven met verifieerbaarheid ... indien CNN iets debiteert neemt de ganse wereld dat over zonder 2-de verificatie ... een voorbeeldje hebben we een aantal weken geleden nog gezien toen NBC klakkeloos de fictieve reportage van de RTBF over de onafhankelijkheid van Vlaanderen in haar nieuwsberichten meldde.

Analyseer uw bronnen en vorm zelf een beeld van de feiten ... de main stream zit er dikwijls neffest ... Weapons of mass destruction vergeten? Het neerhalen van het standbeeld van Sadam in Bagdad vergeten? ...
Oud 27 december 2006, 01:03   #132
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
Internetgazetten aan 100 per uur ... en kom niet aandraven met verifieerbaarheid ... indien CNN iets debiteert neemt de ganse wereld dat over zonder 2-de verificatie ... een voorbeeldje hebben we een aantal weken geleden nog gezien toen NBC klakkeloos de fictieve reportage van de RTBF over de onafhankelijkheid van Vlaanderen in haar nieuwsberichten meldde.

Analyseer uw bronnen en vorm zelf een beeld van de feiten ... de main stream zit er dikwijls neffest ... Weapons of mass destruction vergeten? Het neerhalen van het standbeeld van Sadam in Bagdad vergeten? ...
En hoe zou je de 'internetgazetten' dan moeten geloven! Dat zijn meestal de gazettjes die het gewoon doen voor een zo ophefmakend artikel te schrijven! Van die groep geloof ik echt niets want hun verslaggeving is meestal ook niet echt up to date!

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 december 2006 om 01:03.
Oud 27 december 2006, 01:04   #133
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat een aantal geschiedkundige feiten mogen herzien worden kan wel zijn. cheops heeft ook niet de grote piramide gebouwd dat weten we ook ondertussen maar dat is niet meer relevant hier.

dat u wil geloven in geheime organisaties en plannen dat is uw zaak. maar u moet niet dingen gaan fantaseren om uw sprookje te doen gaan kloppen en om uw organisaties proberen reeël te maken want dat gaat niet. u verliest spijtig genoeg de realiteit uit het oog.
het is niet omdat u rook ziet dat er daarom ook brand moet zijn. en u moet leren om sommige feiten niet te negeren als die niet in uw theorie passen.
Rook en brand zegt U?

Is JFK dan wel door LHO vermoord?
Oud 27 december 2006, 01:05   #134
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hoe zou je de 'internetgazetten' dan moeten geloven! Dat zijn meestal de gazettjes die het gewoon doen voor een zo ophefmakend artikel te schrijven! Van die groep geloof ik echt niets want hun verslaggeving is meestal ook niet echt up to date!
I repeat

Citaat:
Oud 27 december 2006, 01:08   #135
baseballpolitieker

Standaard

Citaat:
I repeat
Ik versta u maar ik ga echt niets aannemen van die prutskrantjes die alles zouden doen om in het nieuws te komen en u bent één van de velen die mooi in hun verhaaltjes trapt! Ik zeg niet dat de main stream betrouwbaar is, maar toch een stuk meer want die hebben een reputatie te beschermen!

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 december 2006 om 01:08.
Oud 27 december 2006, 01:23   #136
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb wel het lef jou kritiekloos te noemen want dat ben je Parcifal. Ik had in den beginne toen ik hier rond wandelde veel respect voor jou omwille van uw technische en wetenschappelijke kijk op de gebeurtenissen. Na een aantal maand is me echter duidelijk geworden dat jij niet wetenschappelijk objectief bent. Voor bepaalde zaken ga je correct en selectief te werk, andere zaken slik je als zoete koek.
Gun,
Je noemt me kritiekloos omdat ik -tot hiertoe- de officiële versie van een aantal zaken verkies (USS cole, 911, JFK, PH, Madrid, Londen, Casablanka, Isanbul, Bali etc. .... )
Ik vermoed dat ik het laatste jaar minstens even diepgaand een aantal van deze zaken gevolgd en bestudeerd heb als jij.

Ik heb tot hiertoe slechts 1 element gevonden waarbij ik dacht : hier is de 'complottheorie' blijkbaar gestoeld op realiteit en dat ging dan over de aanleiding tot de 2de Tsjetseense oorlog van Rusland.
De FSB speelde blijkbaar een vuile rol hierbij en daar zijn effectief bewijzen van. : http://en.wikipedia.org/wiki/Russian...SB_involvement

Omdat ik in andere zaken de kritiek richt op het meest gammele verhaal : namelijk dat van de 'believers', noem jij mij (en dus ook bvb. mensen als Firestone) kritiekloos?

Objectiviteit staat blijkbaar niet in uw woordenboek en jij overschat ruimschoots je eigen onfeilbaarheid.....
Spijtig.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 14:50   #137
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bwa, een vliegtuig op 30 000 km hoogte lijkt me toch ook maar een nauwe ruimte te zijn in een onleefbare omgeving?

Voor de rest raad ik de mensen aan om niet hun gewoontes te veranderen noch om hun reizen te annuleren omwille van een dreiging.

Want hoe erg een terroristische aanslag ook mag zijn het is wetenschappelijk bewezen dat u tien tot 100 keer meer kans heeft op een dodelijk verkeers ongeluk hier in belgië dan dat u het lot van de mensen van amerika,spanje en engeland moet ondergaan.

Hiervoor ga ik echt mijn plannen niet voor veranderen, natuurlijk ga ik evenwel niet het lot tarten door op vakantie te gaan naar onveilige moslim landen.
En voor de rest is het zo als het je lot is om te sterven in zo'n aanslag dan is het nu eenmaal zo.

Ik heb gisteren de film united 93 gezien over het enige vliegtuig dat op 11 september 2001 niet zijn doel heeft geraakt en ondanks mijn kritiek op het amerikaanse buitenlands beleid kan ik nu wel beter begrijpen hoe en waarom de amerikanen die beleid hebben gekozen.
Ik bepaal nog altijd niet zelf waar ik het niet zo op heb. Nogmaals, liever in een vliegtuig dan onder de grond onder de zee.

Ik geloof niet dat er mensen hier hun gewoontes veranderen. Zijn er cijfers die dit aantonen?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 14:52   #138
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En jij steunt een regime dat intussen 100.000-den doden op zijn geweten heeft door een fictieve aanslag door zogenaamde Moslims, als je het mij vraagt ...
Nee, ik steun helemaal de terroristen niet die elke dag opnieuw deze slachtoffers op hun geweten hebben staan. Ik denk er niet aan.
Oud 27 december 2006, 14:53   #139
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Bel eens naar het witte huis, daar kunnen ze U zeker verder helpen
Daar kunnen ze mij helpen met wat? Probeer eens duidelijk te zijn.
Oud 27 december 2006, 14:54   #140
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga jou niet schatten, geen zin om getallen met komma's te gebruiken.
Niemand heeft je gevraagt om mij te schatten. Je bent te dom om komma's te gebruiken.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be