![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben aan het inside 9-11 verhaal begonnen omdat ik voor een aantal vrienden wou bewijzen dat hun complot theorie niet klopte. Ik ben gaan graven en kwam steeds meer factoren tegen die de officiële theorie tegen spraken of zelfs volledig met de grond gelijk maakten. Ik ben ingenieur, heb enige wetenschappelijke basis en een aanzienlijke hoeveelheid logisch en gezond verstand. Ik neem het niemand kwalijk wanneer hij/zij niet gelooft in de complottheorie, maar iedereen die zich terdege informeert aangaande 9-11 en vervolgens komt aandraven dat AQ en OBL de aanslagen op eigen houtje hebben beraamd én uitgevoerd verklaar ik dom, koppig of angstig. Aan U de keuze natuurlijk
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je noemt mij dus dom en kritiekloos omdat ik bewijzen vraag alvorens ik suggestieve verhalen wens te aanvaarden als waarheid? In de NWO-threads zijn meer dan een jaarlang zowat ALLE suggesties, verdachtmakingen en leugens van jou, Exodus et. al. weerlegt, ontkracht en blootgelegt door kritische posters, aka de 'disbelievers', ook wel 'lemmingen' volgens sommige conspiracy theorists. Heb dus aub het lef niet om mij kritiekloos te noemen. U verwijt mij een splinter in het oog te hebben maar u merkt zelf de mamoettanker niet in uw eigen oog. Als je uit die threads echt niets geleerd hebt, wat was dan de zin van die threads? PH is meer genuanceerd dan jouw onnozele suggestie en je weet het. Ivm JFK zijn er veel THEORIEN, o.a. dankzij Oliver Stone maar Lee Harvey Oswald is nog steeds de officiële (en algemeen aanvaarde) verdachte. Ik heb trouwens niet echt zin in een discussie over dergelijke 'cold cases'. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 27 december 2006 om 00:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
U moet zich dringend wat bijschaven op het gebied van de Amerikaanse politieke situatie. Indien een persoon het in Amerika kan schoppen tot presidentskandidaat behoort diezelfde persoon tot een klein select kliekje. De politieke stempel is van ondergeschikt belang. Er wordt ons een rad voor het ogen gedraaid dat er zo iets als democratie bestaat maar niets is minder waar.
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() Honderduizenden! ![]() De doden in Irak en Afghanistan vergeten die ten gevolge van 9-11 zijn gevallen?
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() De ene keer zeg je dat men naar de main stream moet kijken en dat je dan wel snel zal zien dat het een groot complot is! Maar 5min later zeg je dat je niet naar de main stream moet kijken want die zeggen toch maar leugens! Tja dat is tegenstrijdig!
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En opnieuw bevestigd door! Citaat:
Jij bent spijtig genoeg kritiekloosHaal die splinter er dan maar snel uitU laat me lachen, NIET KRITIEKLOOS ZEI U?
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() en welke zijn deze??? vt4, kanaal2, vitaya... Misschien vijf tv?
![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 december 2006 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
Analyseer uw bronnen en vorm zelf een beeld van de feiten ... de main stream zit er dikwijls neffest ... Weapons of mass destruction vergeten? Het neerhalen van het standbeeld van Sadam in Bagdad vergeten? ...
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 december 2006 om 01:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Is JFK dan wel door LHO vermoord? ![]()
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Ik versta u maar ik ga echt niets aannemen van die prutskrantjes die alles zouden doen om in het nieuws te komen en u bent één van de velen die mooi in hun verhaaltjes trapt! Ik zeg niet dat de main stream betrouwbaar is, maar toch een stuk meer want die hebben een reputatie te beschermen!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 december 2006 om 01:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je noemt me kritiekloos omdat ik -tot hiertoe- de officiële versie van een aantal zaken verkies (USS cole, 911, JFK, PH, Madrid, Londen, Casablanka, Isanbul, Bali etc. .... ) Ik vermoed dat ik het laatste jaar minstens even diepgaand een aantal van deze zaken gevolgd en bestudeerd heb als jij. Ik heb tot hiertoe slechts 1 element gevonden waarbij ik dacht : hier is de 'complottheorie' blijkbaar gestoeld op realiteit en dat ging dan over de aanleiding tot de 2de Tsjetseense oorlog van Rusland. De FSB speelde blijkbaar een vuile rol hierbij en daar zijn effectief bewijzen van. : http://en.wikipedia.org/wiki/Russian...SB_involvement Omdat ik in andere zaken de kritiek richt op het meest gammele verhaal : namelijk dat van de 'believers', noem jij mij (en dus ook bvb. mensen als Firestone) kritiekloos? Objectiviteit staat blijkbaar niet in uw woordenboek en jij overschat ruimschoots je eigen onfeilbaarheid..... ![]() Spijtig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet dat er mensen hier hun gewoontes veranderen. Zijn er cijfers die dit aantonen?
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik steun helemaal de terroristen niet die elke dag opnieuw deze slachtoffers op hun geweten hebben staan. Ik denk er niet aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar kunnen ze mij helpen met wat? Probeer eens duidelijk te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand heeft je gevraagt om mij te schatten. Je bent te dom om komma's te gebruiken.
![]() |
![]() |