Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2006, 23:18   #121
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolle Bekijk bericht
Per definitie worden niet moslims direckt afgeschilderd als ongelovigen 'Hypocriete islamiet'
Alle niet moslims zijn ongelovig..
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:21   #122
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Dit is volkomen correct Samrah. Daarom is het ook noodzakelijk dat we onze Vlaamse (blonde) meisjes een andere opvoeding gaan geven.
Je weet het misschien niet, maar de laatste decennia werd het in onze strot geduwd dat we mensen zoals jij moesten AANVAARDEN in ons midden, dat we TOLERANT moesten zijn, dat we mensen zoals jij (en je broers uiteraard) moesten beschouwen als MEDEBELGEN, als gewone medeburgers van dit land. Onze meisjes werden dan ook aangemoedigd om NIET RACISTISCH te zijn en ook onder de bevolkingsgroep van JOUW SOORT hun vrienden te kiezen en eventuele huwelijkskandidaten te vinden. Het was zelfs strafbaar om jouw broers te weren uit onze vlaamse discotheken waar jongelui onder mekaar zich amuseren: we moesten hen VERPLICHT toelaten zodat ze zo onze Vlaamse meisjes ook eens leerden kennen.

Wij waren dus fout. Dankzij jouw duidelijke uitleg zie ik dat ook in. Nu hopen dat ook het CGKR dit begint in te zien.

Het is helemaal niet racistisch om als Vlaams meisje moslimjongens totaal te negeren, uit je vriendenkring te houden en er zeker niet mee om te gaan. Vlaamse meisjes moeten worden opgevoed met als doelstelling: eigen volk eerst, want die moslimjongens zijn voorbestemd om met een eigen volk maagd te huwen (al of niet geïmporteerd).

Maar ik heb in feite toch al een beetje de indruk dat vele (nog niet alle, spijtig genoeg) meisjes deze foute opvoeding beginnen door te krijgen. Misschien kan Samrah eens een oproep doen naar de scholen om haar standpunt daar duidelijk te maken aan de leerkrachten, zodat die de duidelijke boodschap ook kunnen doorgeven?

Het blijft nogal een heikele zaak om dit als dhimmie in dit land zonder ondersteuning van Uebermenschen zoals Samrah te promoten zie je.

Daarom ben ik ook zo blij met je verduidelijking.
kan je in het vervolg aub geen te lange teksten posten maar in stukken want vermits ik snel reageer omdat ik niet veel tijd op deze nutteloze site wil doorbrengen, lees ik teksten zoals hierboven niet..

Wel het eerste deel: meid toch, word wakker, wij hoeven door "jullie" niet geaccepteerd te worden, het intresseert ons niet of "jullie" racistisch zijn of niet..
En oproep doen: helemaal niet! Integendeel! Laat ze maar doen! Willen ze sexen, laat ze dan maar bij de blondjes gaan, die hebben zowizo geen respect voor hun lichaam dus daar kunnen en mogen ze op kruipen..
Oud 27 december 2006, 23:22   #123
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
Mag wel is afentoe hé sjoe
Dan mag het wel héé..
Oud 27 december 2006, 23:23   #124
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik vermoedde dat Imime je familienaam is. Waarom denk je dat dit belangrijk is? Ik verwees enkel naar je bijdragen op het DS forum, waar je blijkbaar iets "gematigder" overkomt - zuivere takyah dus. Dit gewoon om mensen die in gematigde moslims geloven de waarheid te laten zien.
Kom ik op DS gematigder over? Misschien omdat op DS ze andere reacties geven, niet zo beledigend als hier en gewoon normaal discutiëren?
Je ziet ook , als jij normaal praat met mij, ik ook normaal met jou ga praten en je zeker niet ga "aanvallen"...
Oud 27 december 2006, 23:24   #125
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
SAMRAH = discours van 15% van de moslimjongeren

Het is wel zo dat SAMRAH, wie dat ook weze, het discours vertolkt van zowat 15% van de moslimjongeren in Antwerpen en dat is heel erg verontrustend!

Als je in gesprek gaat met zo'n jongeren zijn ze lief zolang je mooi ja knikt en alles goed vindt, tot je iets zegt dat hen niet bevalt, dan verworden die 'lieverdjes' tot leeuwen, klaar om de strijdbijl aan te binden tegen 'ongelovigen', 'andersdenkenden', 'andersgelovigen'. Een andere mening wordt gewoon niet geduld, er is GEEN enkele openheid naar anderen toe of naar het andere, een soort fobie tegen alles wat anders (lees niet-islamitisch) is. Wat ik constateer is een enorme radicalisering en een stijging van de aanhang van een intolerante ideologie die de maatschappij verder polariseert en deze indeelt in twee: 'wij' en 'zij' en het lijkt erop dat deze jongeren steeds strijdlustiger worden, voorlopig blijft het nog bij woorden. Dit intolerante, compromisloze, redeloze, gedachteloze ideeëngoed (dat voor 'islam' moet doorgaan) dat altijd en overal zijn richtlijnen wil opleggen, wint hier steeds meer veld bij moslimjongeren en niet enkel onder invloed van sommige moskeeën, radicale literatuur, het internet, sommige vzw's en jongerenvereningen. Ook aan de universiteit begint dezelfde radicaliteit, redeloosheid en compromisloosheid de kop op te steken, onder meer bij de allochtone studentenvereniging 'focus'.

Wat 'Samrah' hier ten toon spreidt, is gewoon exemplarisch voor de (soms obscure), intolerante, compromisloze en redeloze ideologie die onder moslimjongeren in Antwerpen steeds meer en meer veld wint en steeds meer gemeengoed wordt. Het is echt wel vijf na twaalf!
neen! Ik heb geen zin om zo lange teksten te lezen! Korter aub want anders lees ik ze niet!
Oud 27 december 2006, 23:24   #126
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Vanwaar is Samrah afkomstig uit marokko!?
Ik ben niet afkomstig van Marokko. Ik ben afkomstig van België
Oud 27 december 2006, 23:25   #127
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
ooit komt er een dag waarop iedereen gaat zeggen: "hadden we maar naar het vb geluisterd"
Haha tuurlijk.. Ooit gaat er een dag komen dat de ongelovigen in de hel zitten en gaan zeggen: hadden we maar naar de Islaam geluisterd, dan zaten wij hier nu niet!
Oud 27 december 2006, 23:26   #128
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
ohja wel hoor, ik heb zelfs met een groepje mensen een arabische koran verbrand haha
Jij duivel..

Haha, zot!
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:26   #129
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Vandaar mijn tekeningetje bij mijn post, die dat aantoont.
(http://forum.politics.be/showpost.php?p=2279032&postcount=85)
Verder blijf ik van mening dat samrah alleen maar olie op het vuur probeert te gooien. Zij/hij blijft reageren te veel reageren zoals men verwacht: extremistisch, fundamenteel islamiet.

ECHTER en dat is het ergste: als hij/zij inderdaad reeel is, dan is het pas echt erg: dat versterkt dan mijn mening.

Voor de rest ben ik van mening, dat de islam een bedrijging is voor onze Westerse vrijheden, en dat we ons moeten verdedigen - zonder geweld als het kan, met geweld als het moet.
Teneerste: een BEDREIGING bedoel je!
En tentweede: je hebt gewoon schrik van de Islaam, het is helemaal geen bedreiging maar omdat je ziet dat er meer en meer mensen Moslims worden en meer en meer Moslims sterker geloven, heb je angst..
Oud 27 december 2006, 23:27   #130
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Nee, ik was eerst fout.
Na mijn antwoord aan Lincoln daarnet ben ik ook tot die conclusie gekomen.

Voor de nederlandse justitie is Jezus = God, voor de moslims niet! Ergo: alle moslims doen aan godslastering!
Allemaal den bak in!
Kom me halen..
Oud 27 december 2006, 23:27   #131
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
niet dat het me echt interesseert :

Maar Mein Kampf kun je GRATIS downloaden van het internet

http://www.nazi-lauck-nsdapao.com/ne...htm#Nederlands
Naast nummer 12 en t'is het uwe.
Echt doen, een goede film!
Oud 27 december 2006, 23:29   #132
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morghodius Bekijk bericht
waarom hou jij gewoon niet je bek dicht en flikker je op naar je marokko land.
Varken, ik ben in mijn land, dit land, België! Marokko is een land waar ik mijn geld beleg en investeer en op reis ga. Hier blijf ik wonen en werken! En zal ik mijn familie overbrengen!
Oud 27 december 2006, 23:29   #133
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Kom ik op DS gematigder over? Misschien omdat op DS ze andere reacties geven, niet zo beledigend als hier en gewoon normaal discutiëren?
Je ziet ook , als jij normaal praat met mij, ik ook normaal met jou ga praten en je zeker niet ga "aanvallen"...
ik denk dat je je hier laat gaan, met je hart spreekt: je échte inborst toont.... Hum hum...Niet fraai...
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:29   #134
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Nee Bobke Samrah is geen klant... en was het nu wel zo wat dan?
BTW voor wie het interesseert... Samrah is gewoon wie ze zegt te zijn...
Klant??
Oud 27 december 2006, 23:30   #135
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MISS ik verdien 3000 EURO PER MAAND BIJ DE STAAT
kan je in het vervolg aub geen te lange teksten posten maar in stukken want vermits ik snel reageer omdat ik niet veel tijd op deze nutteloze site wil doorbrengen, lees ik teksten zoals hierboven niet..
SORRY lieverd.

ik zal rekening houden met je niveau in het vervolg.

Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2006 om 23:31.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:31   #136
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Dat is dan wel heel spijtig...
Dan toch eentje van het provocerende type dan.
Ik persoonlijk verkies er niet op in te gaan. Heb haar dat dan ook verteld en kreeg -zoals gewoonlijk- een heel ontwijkend, nietszeggend antwoord.

Anderen daarentegen laten zich dan ook gaan (ieder diertje zijn pleziertje nietwaar)

Typisch voor een provocateur: altijd hopen dat de tegenreactie zo hard wordt dat je met de vinger kan wijzen. Een analogie:
'Durf me eens op mijn bek slaan'
PAF (op je bek gekregen)
'Mamamamama hij heeft mij geslagen'

Grosso modo kan je haar antwoorden op voorhand inschatten:
Haal je moslim bronnen aan, krijg je een scheldtirade - vandaar dat ik nog steeds van mening ben, dat zij niet is wie ze is, gewoon omdat ze alleen maar scheldt. Het is ook niet zo moeilijk om twee personaliteiten of zelfs meer op het forum te hebben, om dan te bevestigen dat zij is wie ze is.
Hermanvek, wil je niet reageren op mijn posts dan moet je ook zwijgen over mij.
En bronnen hoef ik jou niet te geven, je kan lezen dus zoek zelf op. Liever lui als moe? Wel dan, blijf dan zitten met je vooroordelen!
Oud 27 december 2006, 23:32   #137
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Ik denk ook dat "ze" er verschillende heeft.

Wat normaal is voor een moslim(a) valsheid word in hun opvoeding/cultuur er in gestampt.
Kijk maar hoe hezbollah oorlog voert!!! in gewone burgerkledij en raketten afvuren van op de daken en in de gebouwen van scholen en ziekenhuizen! Richting steden!

Bommen in metro's doen ontploffen.....

Valse gevaarlijke individuen zijn het, als men dat weet is het al veel.
Oh ja, Hezbollah en ons Moslims in België.. Heel goed vergeleken jong! Komaan dom kind, je vergelijkt appelen met peren!
Oud 27 december 2006, 23:32   #138
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Alle niet moslims zijn ongelovig..
ofwel ben je vrome moslim ofwel ben je slechte performer.

niet-moslims zijn niet per definitie ongelovig: er zijn ook nog mensen van het boek volgens jouw profeet. en die mogen wel blijven leven.

sorry... is de tekst te lang?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:32   #139
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ik denk dat je je hier laat gaan, met je hart spreekt: je échte inborst toont.... Hum hum...Niet fraai...
Helemaal niet, ik zeg hier mijn mening. Als de mensen op DS ook zo gemeen en respectloos worden, zullen ze me daar ook horen hoor!
Oud 27 december 2006, 23:33   #140
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
SORRY lieverd.

ik zal rekening houden met je niveau in het vervolg.
Wat ik verdien, zijn jouw zaken niet. Als jij dat ook willen verdienen, had je maar harder moeten studeren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be