![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb evenmin iets tegen een broedervolk. Maar waarom zou een België+ wel werken, als een belgië gewoon al niet werkt?
Laatst gewijzigd door Pelgrim : 2 januari 2007 om 16:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Andere structuren zijn nodig, en nieuwe machthebbers. Dat gaat zelfs op voor een onafhankelijk Vlaanderen, nietwaar ![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Ik heb ook niets tegen de Walen! Ik vind hun politici de beste van het "Belgische halfrond"! Zij slagen er steeds in van met de beste brokken te gaan lopen en de "Vlaamse" politiekertjes met een kluitje en zonder "dank U" in het riet te sturen. Het probleem ligt niet bij de Walen die pakken wat ze krijgen kunnen (Zouden wij dat ook niet doen?) maar bij "onze" verkozenen die omwille van eigen machtsposities en voordeeltjes steeds maar geven en toegeven!
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om het met een BUB slogan te zeggen: al de rest is zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
Zo, zo en zo. Al de rest is zever ![]() Wat heeft het feit dat de Europese unie antivlaams genoemd kan worden te maken met dit alles? Die garanties kan je wel bedenken. Natuurlijk zie je ze nu niet, er is geen verbond vastgelegd ![]() Waarom zou enkel een onafhankelijke en soevereine Vlaamse republiek voldoen? Faalt de zwitserse staat dan in haar vertegenwoordiging van de meerdere volkeren?
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ligt eraan hoe die onafhankelijkheid tot stand komt. Indien dit met een referendum is, zal het wellicht kans van slagen hebben. Maar een fusie met een Vlaamse staat die tot stand is gekomen door het Vlaams Belang of wat voor racisme dan ook is voor de Nederlanders uit den boze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou pas nieuw zijn.
Een fusie die tot stand komt door racisme. Neen, dan kies ik ook liever voor de wijze waarop Belgique tot stand kwam: revolutie en gewapende bendes.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las dat jij als spreekbuis van het Nederlandse volk fungeerde en dat dit niks met een Vlaamse staat te maken wil hebben die er gekomen is door het VB of door welk racisme dan ook.
En een referendum is ook uitgesloten daar noch de Belgische, noch de Nederlandse grondwet directe democratie voor het plebs toelaat. Er zal dus niet veel anders overschieten dan de methode van 1830, zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 januari 2007 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De SP veel progressiever, je kunt die twee niet vergelijken. De SP staat wél voor abortus, homohuwelijk, euthanasie, en wil enkel dat mensen kansen krijgen en ze pakken. Ik ben zelf niet zo links als de SP, een D66'er, maar ik geloof niet dat die partijen goed vergelijkbaar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kan dit binnen een confederatie.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Voor de rest niet zoveel maar het gaat er om dat het Vlaams Belang bij ons (en ook gemakshalve door de Nederlanders) als racistisch wordt versleten omwille van zijn migrantenstandpunten. Veel van die standpunten zijn al overgenomen door de correcte partijen en in Nederland gaat men zelfs nog veel verder! Wie beter geïnformeerd is weet dat de echte reden is dat zij een onafhankelijk vlaanderen nastreven.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
|
![]() En waarom hebben wij zo'n grote angst tegen de onafhankelijk of is dit gewoon een truc van de partijen om meer macht te hebben! Maar in een onafhankelijk Vlaanderen zou men toch echt veel meer macht hebben, dus dat begrijp ik niet!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2. De aanhangers van de linkse partijen begaan meer "heetkraaimes" dan de aanhangers van "die" partij, en in het franstalige gedeelte is het nog het ergst! 3. Moest dat miezerig ventje in de media dezelfde favoriete behandeling krijgen als de linkse politiekertjes (Zoals: Filip met de kindjes, Filip aan het joggen, Filip die op de handen van zijn militanten wordt gedragen, Filip die een babietje kust, Filip die in een liefelijke show mag optreden, Filip die men geen delikate vragen stelt, Filip die de vragen opnieuw mag beantwoorden als het wat verkeerd uitdraait...) dan zou je een heel ander beeld krijgen. Maar ja, wat baten kaars en bril als den Hollander niet zien en wil!
![]() |