![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() Niet dat ik dit allemaal niet amusant vind, maar zou het geen goed idee zijn om dergelijke discussies te bundelen in een "LSP versus PVDA-draad"?
![]() |
#124 |
Parlementslid
|
![]() Probleem is allicht dat er bijna geen PvdA ers deelnemen aan deze discussie. Ik heb wel veel vragen bij LSP maar geen behoefte om namens de PvdA te gaan discusssieren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister
|
![]() Daar kan ik inkomen.
![]() |
#126 |
Burger
|
![]() Tijdens de vergadering van zaterdag laatstleden van UAG lag een motie ter stemming voor die de banden tussen CAP en UAG behandelt.
Drie opvallende gegevens: 1. LSP heeft de deelnemerslijst van 28/10 gebruikt om franstalige aanwezigen op te bellen en hen aan te zetten een parallelle organisatie naast UAG op te bouwen. UAG beschuldigt LSP van misbruik. 2. Voorlopit geen officiële gesprekken meer tussen CAP en UAG omwille van de maneuvers van LSP 3. Binnen CAP is er veel ongenoegen over de houding van LSP tav UAG. http://uneautregauche.be/177.html Het is dus gevaarlijk om je gegevens achter te laten als je aan een algemene vergadering van CAP deelneemt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Er zijn bij mijn weten al lange tijd geen contacten meer tussen CAP en UAG. Op 3/2 heeft UAG reeds weken terug een andere meeting gepland dus vonden ze het toen al niet meer nodig om af te komen. Nogal lullig om contact dat er niet is te gaan verbreken. 3. Heb ik helemaal nog niets van gemerkt. De laatste vergadering in West-Vlaanderen is op een zeer constructieve manier verlopen en heb ik geen enkele negatieve opmerking over LSP gehoord. Er waren ook mensen uit Moeskroen aanwezig. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 23 januari 2007 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |