![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
VANDAAG is vlott verwaarloosbaar , en ik denk na de verkiezingen ook nog maar over x aantal jaar zou die beweging - als ze dan nog bestaat - een nieuwe grote partij *kunnen* zijn.
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij bij mijn partij. Ik ga niet akkoord met alle standpunten, noch met het kartel, maar er heerst een fijne sfeer en vooral het weerzien met mijn voormalige VLD-collega Maes deed me in het begin goed. VLOTT is mijn enig alternatief. Je pogingen om iets ietwat in den belachelijke te trekken, waarnaast je concrete dingen gewoon naast je neerlegt, hebben te veel weg van een pure rant om ernstig te kunnen nemen. Je onkunde over zeer gewone en op het internet te consulteren zaken zoals verkozenen, afdelingen en de functie en woonplaats van de heer Boonen, spreekt eveneens boekdelen, dat ter ondersteunende. Ik heb geen flauw benul waarom je zo van wal steekt, er zit geen enkele logica achter dan die van iemand zonder al te veel politiek besef.
Laatst gewijzigd door lombas : 4 januari 2007 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn beste, dat is helemaal geen doelstelling, geloof me.
![]() |
![]() |
#124 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Pakt dat niet persoonlijk , studentjes hebben een stresserend leven in de examentijd
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wedden dat hij op zes maand meer kiezers heeft dan BUB op twintig jaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Over Boonen, leer Nederlands hé man: "omdat de lokale Hendrik Boonen uit Limburg zich met VLOTT van zijn zeventigste partij voorziet", wat wil ik daarmee dan zeggen? Dat Hendrik Boonen in Limburg woont? Wat bedoel ik met "lokale" denk je? "Hendrik Boonen" staat als het prototype en de metafoor voor de partijhopper die aan zijn -tigste partij bezig is en nu op het VLOTT-karretje springt. Als ik het heb over de "lokale Hendrik Boonen in Limburg" heb ik het dus over zo'n type dat momenteel de Limburgse poot van VLOTT vormt. Dat je zo'n dingen dan nog eens moet gaan uitleggen aan slechte of moedwillig slechte verstaanders ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had het vooral op jouw insinuaties dat wij (willen) pretenderen groot te zijn of te worden. Dat stelde je in vraag naar mij toe, omtrent die afdelingen, ik stelde dat niet als antwoord op een opmerking van je. Ik heb je van een antwoord gediend. Binnenkort komt de nieuwe website de oude op het vlott.be adres vervangen, en zal een schat aan informatie beschikbaar worden voor derden. Citaat:
Hendrik is mijn voorzitter en in Deurne heeft hij zich enorm hard ingezet voor de verkiezingen, waardoor twee, waarschijnlijk later drie, van onze mensen in de districtsraad zullen zetelen. Verder voert hij zijn taak prima uit, ik zou niet weten waar ik enige commentaar neer kan leggen. Hij staat altijd open voor de vragen en opmerkingen van de bestuursleden, en benadrukt onze onafhankelijke positie ten opzichte van het Vlaams Belang, een politiek die mij, een tegenstander van het kartel, vooral nauw aan het hart is. Persoonlijke kritiek lever je dan ook best aan hem zelf af.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar ze bouwen systematisch elke controle af. Lullig, nietwaar.
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier had ik graag toch wat bewijs voor gezien.
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een simpele vergelijking: 1900: 10% BBP 2006: tot 60% BBP
Laatst gewijzigd door lombas : 4 januari 2007 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat de overheidsuitgaven/BNP steeds een stijgend verloop kennen in de periode 1990-2006, wat misschien voor de slechte verstaander af te leiden is uit je repliek, is natuurlijk niet waar. In 1960 was dit percentage 30,3%, in 1980 58,6%, in 1990 54,8% en in 1998 49,4%. We zitten nu dus ongeveer op hetzelfde niveau als 1980. De dalende trend is dus onder het bewind van een liberale premier omgezet in een stijgende trend. Oh ironie.
Laatst gewijzigd door netslet : 4 januari 2007 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belasten, belasten en nog eens belasten. Jean-Luc Dehaene: Besparen, besparen en nog eens besparen. Guy Verhofstadt: Dat moet je aan Freya vragen. Oei.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1913 is het jaar waar ik voor het eerst cijfers voor de overheidsuitgaven/BNP over terugvind. Dat was toen 13,8% dus 10% in 1900 kan wel kloppen, maar ik heb geen weet van bronnen die dit bevestigen.
Laatst gewijzigd door netslet : 4 januari 2007 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |