![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
|
On Sat, 6 Jan 2007 23:17:06 +0100, "vloerkleed" <[email protected]>
wrote: > >"Sjoerd Bakker" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> On Sat, 6 Jan 2007 16:01:08 +0100, "vloerkleed" <[email protected]> >> wrote: >> >>> >>>"Franneke" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected]... >>>> Sjoerd Bakker tikte: >>>>> Als je dat zo opvat; zelf bedoelde ik het kwetsend.... als ik had >>>>> gedacht dat ze katholiek was had ik haar in wijwater laten verdrinken. >>>> >>>> Als je *echt* antisemitisch had willen zijn, had je die dood juist aan >>>> Clairy toegewenst. >>> >> >>>Mevrouw Polak is geen groot licht is mijn indruk, maar probeert wel >>>degelijk >>>op objective wijze haar werk te doen. >> >> Hoe kan "geen groot licht" objectief zijn?! Clairy misleidt de boel >> inderdaad niet bewust, maar ze tuint overal in... dat is nu juist het >> probleem. Twintig jaar geleden was het *ondenkbaar* geweest dat een >> programma als NOVA zich achter de Amerikaanse invasie van Irak had >> gesteld omdat de journalisten toen veel kritischer waren. > >Laat haar nou maar lekker zitten. Dat vind ik helemaal niet. Een nationaal actualiteitenprogramma hoort door goede, objectieve mensen te worden gemaakt. Daar heeft de burger ook een stem in. -- ________________________________________ Sjoerd Bakker ________________________________________ |
|
|
#122 |
|
|
Franneke wrote:
... > niet binnen drie kwartier kon aanvallen. En ik beweerde dat het > demokratiseren van Irak een schier onmogelijke opgave zou blijken te zijn. > Vanwege de traditie; vanwege de cultuur; vanwege de geschiedenis. > Heb ik gelijk gekregen, of niet? Natuurlijk heb je gelijk Franneke! Zelfs als het wel lukt heb je gelijk (want je schreef "schier" onmogelijk! Je hebt gewoon altijd gelijk, beste Fran.) > En ben ik nou zo knap? Dat valt best mee. OK, maar binnen deze nieuwsgroep stelt het toch best nog wat voor! ... >> .Die is door alles ontkennen ook een karikatuur, dus, en jij bent >> hard op weg er eentje te worden is mijn inschatting. >> Desondanks even goede vrienden Fran hoor. >> Morgen weer? > > Nou, dat zien we dan wel weer hoor. > En ga jij nou maar eerst de balk uit je eigen oog peuteren. Dat ze je ondanks je knapheid niet serieus nemen geeft inderdaad geen pas, Franneke! (Maar heeft wel altijd erg veel succes als jennerij.) (J) |