![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 21 januari 2007 om 20:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Dergelijke a posteriori redeneringen zijn waardeloos. Als je toevallig in Saoedie Arabië was geboren dan verkondigde je nu de stelling dat het maar logisch is dat de islam zich explosief heeft verspreid aangezien het de openbaring van de waarheid is.
Uiteraard. Want diegene die het daar niet doet, die wordt een kopje kleiner gemaakt zoals zijn religie van liefde en tolerantie voorschrijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Probleem is natuurlijk dat vroom moslim potentieel inhoudt dat je je dochter voor haar 10de aan een man moet geven die haar dient te ******.
Naast dat dit als dusdanig in de heilige boeken van de islam staat, is dit ook de mening van verschillende prominente figuren uit de islam, waaronder ayatollah khomeini, iemand die toch niet zomaar kan ontkent worden. Dit probleem is uiteraard niet aanvaardbaar. Wat doe je ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Cijfers zijn er niet. Dat is racistisch om die te verzamelen. Er kan wel vastgesteld worden dat het aantal alvast niet 0 is. Daarvoor zijn er teveel gevallen bekend, ondermeer bij de politie.
Dus dat het niet gebeurd is alvast niet waar. En een absolute ondergrens van zeg 50 gevallen per jaar in Belgie kan zeker hard gemaakt worden. En het is natuurlijk zo dat deze pedofilie de normale gang van zaken is in landen als Saudi Arabie bijvoorbeeld. Nog vragen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Er is ook meer dan genoeg data over moslims die homosexuelen opknopen trouwens. Ondermeer dit prentje :
![]() DAT is islam. Letterlijk. Holebi's vermoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Noteer ook dat deze mensen minderjarig waren toen ze geexecuteerd werden. Hun veroordeling is door een moslim priester gedaan, volgens de koran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister
|
![]() Citaat:
je plaat blijft hangen, begrijp je wat ik bedoel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar snappen sommige mensen dit nog steeds niet.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Circe, btw... hebben zaterdagavond een heel tof onderonsje gehad met een collega van mij en haar Boeddhistische (weet niet of ik het goed schrijf maar je begrijpt me wel) man... een moslim die met een Boeddhist zit te lachen, zeveren en handjesschudden! De moslimwereld is bijna om zeep ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Er staat dat dat verboden is in de Belgische wet. Het is niet toegestaan om dit soort statistieken te verzamelen. Dat mag gewoon niet. Het is bijvoorbeeld ook niet toegestaan om misdaadcijfers op te splitsen tussen vlaams en franssprekenden in Brussel.
Waarom niet ? Omdat er nog geen 50 jaar geleden aanslagen geweest zijn toen ze dat wel deden. Communotair Belgie enzo. http://www.emro.who.int/Publications/EMHJ/0101/03.htm "Most married women (n = 1 506) were between 16 and 45 years of age (82%) with a majority between 26 and 35 (31%). About 75% were illiterate and less than 2% worked outside the house. Of the 1 506 responding women around 40% were less than 14 years at marriage and about 40% between 15 and 17 years; 16.3% married between 18 and 20 years and less than 4% were over 20 years at marriage. About 50% were grand multiparae." 40% were less than 14 years at marriage ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nu nog de cijfers waaruit blijkt dat die huwelijken ook daadwerkelijk geconsummeerd werden voor het bruidje een aanvaardbare leeftijd (wat is eigenlijk een aanvaardbare leeftijd) bereikten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() @Laya
Wij kakken dan ook op mannen die dat doen. Moslims hebben als plicht om dat niet te doen. Er kan een moslim man niet kwalijk genomen worden dat hij zijn vrouw slaat : Abu Dawd, 709:2142 "A man shall not be asked as to why he beat his wife" Het is dus duidelijk haram om een man echtelijk geweld kwalijk te nemen. Als de vrouw zich verdedigd, en de man dient klacht in, staat daar de doodstraf op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee Raf, die consummeren niet, ze trouwen alleen maar om haar de afwas te laten doen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() @Raf
Die man verkrijgt het recht om die vrouw te slaan en te verkrachten door dat huwelijk he. Denk je nu echt dat die dat niet gaan doen ? Er zijn meer dan genoeg verhalen over de politie van Saudi Arabie (de "muttawa") die minderjarige meisjes die bij de politie hulp gingen vragen afgeslagen terug bij hun man brachten. Nog vragen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gearrangeerde huwelijken hebben vaak in de eerste plaats te maken met economische belangen en niets met de perverse voorstellingen waar jij blijkbaar door geplaagd wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard! die mannen zijn verkapte homo's, laten hun kindbruid thuis bij het aanrecht en gaan gewoon naar de homobar natuurlijk. Net of ik dat niet zou weten.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ja: voor wanneer de bewijzen voor al je loze beweringen?
||
![]() |
![]() |