![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik hoorde nog niemand daarover klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Dat is nog altijd geen racisme.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bepaalde uitspraken die ik hier gelezen heb van hem tegenover andere forummers waren dat zeer zeker wel.
Ik weet niet meer exact in welke thread, maar m'n viel redelijk vaak open van verontwaardiging...
![]() |
#124 |
|
![]() Dit zijn allemaal vage insinuaties he.
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dus wie zich niet wil laten manipuleren voor de politieke doeleinden en/of persoonlijke belangen van anderen, is asociaal...
Laat mij dan maar zo'n asociaal zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Geef eens voorbeelden, ipv in het wilde weg rond te schoppen.
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat racisme is verleden tijd. ik zal niet zeggen dat je in partijlokalen geen hardcore racisten zal tegenkomen, (maar geloof me die kom je in een volkshuis ook tegen (misschien wel meer)), maar zeker in het partijprogramma is er geen greintje racisme te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() hier volg ik Kim hoor ... hij heeft mij ook verbaasd met ranzige uitlatingen en ongemanierdheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
Laten we eerlijk zijn. Je kunt van poep best taartjes willen maken maar ze blijven natuurlijk stinken. Voor de duidelijkheid, het gaat niet over het Vlaams Belang maar over F. De Man. Eerdere forumsessies hebben laten zien dat zowel Dewinter als Annemans wél de moeite namen om overal zo goed, fatsoenlijk en degelijk mogelijk op te antwoorden. Maar met De Man hebben de VB-ers een slechte vertegenwoordiger van hun standpunten in deze forumsessies. Nu lopen deze forumsessies sowieso niet over van bevlogen politici. Het is bijna triest te moeten constateren dat Hans van de Cauter tot de betere bevraagde politici hoort in deze sessie. Dat zegt veel over de kwaliteit van de rest. Hopelijk laten Coveliers en Dedecker zich deze week van hun beste kant zien en ik hoop voor de VB-ers dat er nog een betere vertegenwoordiger voor hun zit aan te komen in deze sessies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarmee die man dan toch maar weer het imago bevestigt dat het vb liever kwijt dan rijk is.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mond dus... of hoe ik beter niet meer online kom na een lange dag...
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 30 januari 2007 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog zo van die dingen... het was een beschamende forumsessie, ik hoop echt dat men bij een volgende forumsessie met het Vlaams Belang iemand anders uitnodigt.
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() voor een VB volksvertegenwoordiger ligt de lat m.i. iets hoger dan voor een anoniem forumlid ... en volkomen terecht ... Deman is misschien goed om 50.000 radicalen aan je te binden ... maar bezorgt imho 950.000 een wrange nasmaak ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een Annemans of Laeremans zou een heel ander beeld opgeleverd hebben ... maar ja, het illustreert natuurlijk ook nog wel het feit dat zo'n Deman 'zijn ding op zijn manier' mag blijven doen ... wat mij betreft, spijtig genoeg ... |
|
![]() |
![]() |