![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik praat de capriolen van onze jolige prins niet goed. Allesbehalve. Maar ik vind het niet de taak van de kranten om het beeld van een "typetje" in stand te houden en te versterken. Toch niet op het vlak van serieuze zakelijke teksten. Filip is niet het typetje. Het is grappig omdat het een karikatuur is, en die karikatuur wordt nu overal overgenomen als zijnde de waarheid. En dat mag ook, natuurlijk. Maar moet dat in kranten ook zo gebeuren ? Laatst gewijzigd door Ozymandias : 25 januari 2007 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() --
Laatst gewijzigd door baarle : 25 januari 2007 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan janken als die persoon aangepakt wordt. Zijn houding is onvolwassen, en dat is opmerkelijk voor een veertigjarige. Laatst gewijzigd door baarle : 25 januari 2007 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Burger
|
![]() Het wordt de hoogste tijd dat men nog een louter protocolaire functie toeschuift aan het koningshuis. Dit als tussenstap naar afschaffing van dit overjaars instituut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach, laat Hans maar doen, hij verdedigd hier enkel zijns gelijke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eens goed mee lachen, de schouders ophalen en overgaan tot de orde van de dag lijkt me nog een vriendelijke reactie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wees nu eens eerlijk: Hij zou toch een aardige man kunnen zijn ? Vind je het dan niet sneu voor die man dat hij nooit iets goed zal kunnen doen voor die krant ? Enkel en alleen omdat zij erop uitzijn om die karikatuur in stand te houden ? Nogmaals: het enige waar ik me hier tegen verzet is het persoonlijk naaien van de prins. (een beeld wat ik me niet te vaak voor de geest wil halen ![]() Niet tegen het aanklagen van zijn fouten. En ik ben zeker geen voorstander van de Mantel der Liefde. Maar ook niet van een Mantel der Haat. Laatst gewijzigd door Ozymandias : 25 januari 2007 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Denk bv aan Boudewijn??? Zo vlotjes was die toch ook niet, he, vooral niet in het begin van zijn koningschap... Maar als jonge kerel had de regering hem redelijk goed onder de knoet... Laatst gewijzigd door kenzo : 25 januari 2007 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hanteer je dezelfde milde normen voor - laat ik het even niet makkelijk voor je maken - Marie-Rose Morel of Freddy Van Gaever? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat ze hem spiekbriefjes geven, of beter nog: een OORTJE!
De verschillende personen van "de gestelde lichamen" of de handelsvertegenwoordigers krijgen dan een gekleurd stickertje opgeplakt en het OORTJE zegt dan: allez flup, die met zijn geel stickertje is Mr. X en nu zegt ge: "hallo mijnheer X, ik herinner me U nog van vorig maal daar xxxx, we hadden een zeer aangenaam gesprek over xxxx " etc. etc... Misschien een nieuw jobke voor dingeske ... allez, zeg het eens (van dat oortje). Als dat nog niet lukt, dan kan hij beter stand-up comedian worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 januari 2007 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() Calimero Filip heeft nog eens zijn stem laten horen wat uiteraard zijn volste recht in onze democratie. Het doet niet terzake wie hij de mantel wil uitvegen, of het nu journalisten of politici of gewone burgers zijn. Het zijn zijn woorden die tellen: hij eist ontzag en respect omdat hij misschien de volgende koning kan worden.
Bovendien meet hij zichzelf een missie toe. Als rasechte Vlaming eis ik geen ontzag op maar wel respect voor ons allen en gans Vlaanderen. Als rasechte Vlaming zal ik dus ook 'mijn missie' trachten te volbrengen en dat is meewerken om Vlaanderen te verlossen van een overbodig geldverslindend Franstalig koningshuis waarvan een deel gewoon profiteurs en leeglopers zijn. Vlaanderen heeft geen lessen te krijgen van een familie waarvan loyaliteit, respect, eerlijkheid of trouw zeker niet hun sterkste punten zijn. Mocht Filip niet op de juiste plaats geboren zijn wachtte hem, gezien zijn verstandelijke vermogens, waarschijnlijk een toekomst in een beschutte werkplaats en dit met alle respect voor de mensen die daar werken aangezien deze zulke domme uitspraken of handelingen niet zouden doen. Het spreekwoord zegt: wie de bal kaatst mag hem terug verwachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Respect krijg men niet, dat moet men verdienen. Maar voor een persoon die in zijn leven nog niets heeft verdiend maar wel alles gekregen is dat moeilijk te vatten. Door uit de broek te zijn geschut van een "bepaalde" familie denken deze dat ze zich verheven voelen boven jan en alleman.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer heb jij als gewone mens met een toastje kaviaar en een glas champagne in de handen nog de pers ter verantwoording geroepen omdat ze in jouw ogen negatief over je waren, Majesteit?
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Prins Filip had verdomme gelijk in wat hij zei alleen had hij het niet moeten zeggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() hij had gelijk, hij mocht het zeggen, maar hij had er niet bij moeten zeggen dat er gevolgen aan kunnen komen... Valt me wel op hoe de pers kritiek kan en mag geven aan iedereen, maar wel enorm verontwaardigd zijn als zij eens kritiek krijgen... Je merkt het bv ook in heel dat gedoe met Lefevre en co... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bullshit Patriot ! een beetje consequentie graag. Ofwel kies je voor monarchie en dan wordt het Filip ofwel kies je iemand anders, maar dan wordt die wel President(e) genoemd. Je kan NIET voor de monarchie zijn en tegelijk TEGEN de rechtmatige kroonprins. en wat mij betreft; Koning Filip is het beste wat deze staat kan overkomen ! ... Vive le Roi Philippe !!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |