![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ps: ik ben hier geboren ! en ik vertrek waaneer ik wil ! ![]()
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Ben je daar zeker van !
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een uitnodiging verplicht u tot niets, zelfs niet om te blijven. Ik neem aan dat uw ouders wel wisten dan België geen moslimland was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Jouw ouders waren niet verplicht om naar hier te komen. Ze hebben de lokroep van de luxe van een beter leven niet kunnen weerstaan. Mag ik je nu eens eerlijk vragen: heb je het beter? Vind je het zo leuk te leven in een land vol racisten waar je geen kansen krijgt? En nog iets: heb jij een diploma gehaald op school en indien niet, lag het dan aan je eigen houding, of aan de zogezegd racistische leerkrachten. Kom op, jij bent de beste bron om eens op al die dingen te antwoorden, lincoln. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() In die tijd speelt dat allemaal geen rol, alleen economische participatie telt !
![]() |
#126 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 februari 2007 om 14:01. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() u hebt gelijk! Verbieden die halal-zever! Enkel standaard vlees te koop bij ons, geslacht volgens de regels die opgelegd zijn door onze WETTEN! De priesters in hun tempel, en de slachters in het slachthuis, en wie niet kontent is kan nog altijd groenten en fruit eten, of opdonderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() het verbod hun godsdienst te promoten, nieuwe tempels te bouwen, oude te herstellen onderandere.Net zoals de moslims dat aan de dhimmis opleggen.En de invoering van een speciale belasting voor moslims, die ze moeten betalen om bij ons te mogen werken & wonen, en hun kroost naar onze scholen te sturen.Dit ter vervanging van de huidige uitkeringen en kindergelden allerhande die ze ontvangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jurgen79 : 15 februari 2007 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Bedankt voor eerlijk en oprecht te antwoorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Dat zal je van mij altijd horen, tenminste als ik niet verander !
![]()