![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verdoezel niets.
Jij gebruikt het disrespect van het VB voor homosexuelen om het naäpen van Hitler's namengeverij aan de Joden door een VLD-kopstuk te relativeren. Homohaters vindt je niet alleen bij het VB maar enkel die mensen krijgen insectennamen. Nochtans zie ik het VB nog altijd niet pleiten om homosexuelen hier van de kerktorens te gooien terwijl ze in eigen land zelfs opgehangen worden als ze betrapt worden. Het VB is tegen het homohuwelijk. Akkoord, dat is niet leuk voor jou omdat ik geloof dat ook homo's oprecht van hun partner kunnen houden. Maar om het met je eigen woorden te zeggen die je hier onlangs neerpootte: Als het je niet aanstaat dat iedereen niet hetzelfde als jij denkt, ga dan naar elders. Kies er vooral een land uit dat door dezelfde mensen ontvlucht werd die in ons land een voorkeursbehandeling krijgen van het CGKR, en die De Gucht zouden aanklagen indien hij hén die namen had durven geven.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 12 februari 2007 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Och zolang het VB hier niet aan de macht komt, ga ik niet naar elders.
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog dit, Bartje.
Ik stem ook VB. Nochtans gun ik je je homohuwelijk van harte. Ik ga evenmin akkoord met andere ethische standpunten van het VB zoals die over abortus en euthanasie. Maar dat moet je dan evengoed de 'heilige' Boudewijn verwijten. Niettemin had hij voor de ongelukjes van zijn neefje veel meer begrip dan voor de iets minder gelijke Belgen. Zoveel zelfs dat hij er zijn diep-christelijke overtuiging wel even het zwijgen voor oplegde en een even katholieke bisschop de mond voor openbrak. 'Hij vond 'het' dus goed'. Samen hebben ze een dokter onder druk laten zetten om zijn dochter een abortus te doen ondergaan. Wedden dat Boudewijn ook niet blij zou geweest zijn met het homo-huwelijk? Je ziet dat ik het VB niet goedpraat, maar probeer zelf ook eens de hypocrisie en de huichelachtigheid te zien die ik zie. Het zal je goed doen.
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent een Vlaamse homo, maar je ziet slechts twee partijen: het homo-hatende VB en de Vlaams-hatende PVV. Als je een PVV-stemmer uitleg vraagt voor zijn stommiteit, krijg je steeds één van deze drie antwoorden? "Voor wie moeten we stemmen? Voor de SP.a??" "Voor wie moeten we stemmen? Voor de CD&V??" "Voor wie moeten we stemmen? Voor het VB??" Maar nooit zal je een PVV'er vinden die kan uitleggen waarom je wél voor die bende moet stemmen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() Mijn punt was dat de VLD vreselijk arrogant is. Zij vinden duidelijk dat ze het beter weten dan de gewone burgers. Precies alsof de burgers zélf niet kunnen beslissen. Precies alsof we het zonder de bevelen van de dictators van de VLD niet zouden redden. Ik zal wel voor mezelf uitmaken of ik optimist of pessimist ben. Daar beslis ik liever zelf over. D�*�*r ging het mij om. Heb de bevelen van de VLD helemaal niet nodig. En ik kan het zeker niet verdragen als de VLD in de media komen vertellen hoe dom en stom de burgers wel niet zijn, want daar komt het op neer. Laat de mensen vrij en vooral: laat de mensen zijn wie ze zijn. De manier waarop de VLD neerkijkt op de Vlamingen en de Vlamingen altijd maar weer als dom en minderwaardig beschouwt is walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op een reactie waarin vijf keer de VLD genoemd wordt en niet één keer het VB, antwoord jij door drie keer het VB te vermelden en geen enkele keer de VLD....
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je was een VLD-er met een uitgesproken sympathie voor de N-VA en eennog meer uitgesproken afkeer voor het homohatende VB.
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Vreemdeling
|
![]() woehaha, Open Vld, te zot voor woorden : de echte liberalen zitten bij vlott,
die bezig is aan de uitbouw in de verschillende provinvie's zoals bvb in west-vlaanderen : http://www.vlott-west.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Mja kijk eens naar andere topics, héél wat anderen zijn daar ook goed in hoor, maar oh wee als ik het doe...
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Ibndd maar die N-Va sympathie is tot een dieptepunt gezakt na dat ganse gedoe en vooral hun samengaan met de CD&V... en op die uitgesproken afkeer tegenover het homohatende VB... mja... maar ze doen dan ook niets om hun homohatendheid weg te laten hé.
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op een posting waarin het enkel over de VLD ging reageer jij door uitsluitend over het VB te jammeren.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals. Er zijn veel gevaarlijker homohaters dan VB-ers en die zitten allang tussen ons. Ook zij doen evenmin moeite om hun 'homohatendheid' weg te laten, alleen fixeren de media zich daar veel minder op. Volgens mij vergis je je van vijand. Er is nog een groot verschil tussen tegenstander zijn van het homohuwelijk en voostander zijn van de strop voor homo's. Het lot dat betrapte lesbienes te wachten staat is wellicht nog erger. Heb je al eens stilgestaan bij het volgende dat moslims willen en zullen loskrijgen van onze VB-hatende politici na het subsidiëren van de islam, het toelaten van rituele slachtingen, het ter beschikking stellen van speciale begraafplaatsen voor moslims, het apart houden van moslimmeisjes in de zwemles, de toegevingen inzake lessen in het Arabisch, het overschakelen op halal-vlees voor ALLE kinderen die in ONZE scholen blijven eten? Hoelang zullen we nog moeten wachten op de invoering van de sharia als je weet hoeveel moslims er nu al in de Brusselse regering zitten, en wat behelst de sharia?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 februari 2007 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |