![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de feiten zuur zijn, zijn de reacties ook zuur...
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementslid
|
![]() Aandacht aan het milieu
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan zou dit forum niet bestaan. Van 80% vb-ers over 50 nu, naar niets. Kan er nog een andere rede zijn om hier te posten? Dat beetje Europa is nogal de moeite.
Laatst gewijzigd door DannyS : 3 maart 2007 om 01:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tof geprobeerd, maar ik heb de indruk dat de pH waarde zuur is. ![]() (rollins rocks!)
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() Laat het ons omdraaien: wat zou jij beginnen zonder de vier procent bruinen in dit land? Terug met de Joden beginnen? Of de gehandicapten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. De technische vooruitgang m.b.t. koelkasten. Zeer betrouwbaar. 3. Liegen tot ultiemste kunstvorm verheffen.
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
2) Dat politici daar globaal aan meegewerkt hebben. 3) Dat we zelf telkens dezelfde zakkenvullers aan de macht houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1.- Freedom of speach 2.- De hereniging van de twee Korea’s 3.- Politieke vernieuwing |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Van onder hoeveel kg stof hebt ge dit draadje gehad?! ![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ok, ik doe er ook aan mee soms ![]() 1. Wat vinden jullie goed aan deze tijden, politiek gezien (nationaal en/of internationaal)? * Francken had niet, zoals zijn liberale voorganger Vincent Van Quickenborne (Open Vld), een Kafka-meter aan zijn kabinet hangen die zijn realisaties aanprees, maar hij zette wel wat stapjes vooruit. Die leverden – volgens zijn kabinet – sinds 2014 al een besparing op van 706.604.503 miljoen euro. 2. Wat is de grootste politieke verwezenlijking van het afgelopen decenium (nationaal en/of internationaal) De grootste politieke verwezenlijking, waren die er dan? 3. Waar ligt de grootste politieke uitdaging? * De vreemdelingeninvasie een HALT/STOP toeroepen. (nog steeds niet gelukt omdat het kassa*kassa is voor politici en mensensmokkelaars)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 december 2018 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |