![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wij hebben genoeg info om te besluiten dat hij daar geen vinger voor uitgestoken heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als racisme ontoelaatbaar is omdat ras nu eenmaal geen keuzevrijheid is, dan is schimpen op een vermeend laag IQ even moreel verwerpelijk niet ?! wat meer is, ik heb het een intelligent persoon nog nooit weten doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij mij zijn de vrouwen al van hun sokkel, alleen die van mij mag er blijven opstaan. Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 14:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh, maar ik vind dat verschrikkelijk voor die vader (en andere nabestaanden) hoor! En die kinderen zijn nu niet echt veel meer geholpen met medeleven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vijf koelbloedige en methodisch uitgevoerde moorden lijkt me daar idd genoeg voor, ja.
Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de informatie die we uit kranten krijgen ziet het er niet naar uit dat hij een "bezorgde echtgenoot en vader" was. Zo te zien was hij meer bezorgd over het puberende hoofdschaamhaar van zijn oudste dochter dan over het algemeen welzijn van gans zijn gezin.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooraleer een MOEDER tot zulke wanhoopsdaad overgaat is er wel een en andere niet kosher!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 14:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke nu gekende feiten baseert U zich?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik baseer me enkel op hetgeen ik lees in de krantenberichten. Ik maak van de vader geen dader: ik beweer enkel dat hij mede-oorzaak kan zijn van de gebeurde feiten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals ik dat hier doe, doe ik dat ook in het geval van de boeren-abortus-poging Vermits U zich enkel baseert of wil baseren op gerechterlijke uitspraken (cfr. INCIDENT met Roger De moor) : onthoud U dan ook van enige commentaar hé! Het is uw volste recht de gerechterlijke uitspraken af te wachten en geen speculaties op voorhand te doen aan de hand van de krantenberichten. Blijkbaar is "if it looks like a duck and it walks like a duck, it IS probably a duck" bij U enkel geldig in bepaalde omstandigheden? Al naargelang het jou uitkomt? Wacht gewoon het proces af Edina, en dan kan je zien wat er gaande was. Wat zit je hier trouwens je tijd te verdoen als je geen "concrete" gegevens hebt? Te beweren dat: - de marokkanen op de bus onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is? - te beweren dat de moeder (belgisch) schuldig is tot het tegendeel bewezen is? - te beweren dat de boeren(belgisch) schuldig zijn tot het tegendeel bewezen is? - te beweren dat het marokkaanse slachtoffer onschuldig tot het tegendeel bewezen is? - te beweren dat de afwezige marokkaanse vader onschuldig is tot het tegendeel bewezen is? Hewel wacht dan tot het tegndeel bewezen is. Van U verwacht ik noch enige vorm van logisch nadenken en veronderstellen, noch enige vorm van "verder dan uw neus lang is" kijken. uw bijdragen zijn dan ook van nul en generlei waarde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
Je haalt een aantal zaken door elkaar. Dat de moeder haar kinderen heeft gedood, staat buiten kijf. Daarvoor moeten we geen rechtzaak afwachten. Waar we wel op moeten wachten is het psychiatrisch verslag dat zal bepalen of ze toerekeningsvatbaar was. Is dat te moeilijk voor jou? En voor die vader komt er geen proces hoor, aangezien niet hij zijn kinderen heeft gedood. Dat jij van dit drama gebruik maakt om een proces van de vader te maken, is dan ook wansmakelijk. En probeer voor één keer is bij het topic te blijven ofzo. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() |
![]() |
![]() |