Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2007, 14:47   #121
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Er zijn wel wat meer opties dan dat hé. Hulp zoeken voor de vrouw bijvoorbeeld...
En wij hebben genoeg info om te besluiten dat hij daar geen vinger voor uitgestoken heeft?
Oud 2 maart 2007, 14:47   #122
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Simplistisch geval...
Heb je echt zo weinig verstand ofzo om tot zulke conclussies te komen?
dit vind ik erover eigenlijk Jurgen

als racisme ontoelaatbaar is omdat ras nu eenmaal geen keuzevrijheid is, dan is schimpen op een vermeend laag IQ even moreel verwerpelijk niet ?!
wat meer is, ik heb het een intelligent persoon nog nooit weten doen.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 14:48   #123
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
En wij hebben genoeg info om te besluiten dat hij daar geen vinger voor uitgestoken heeft?
ola, in het begin van de draad had jij nog genoeg info om mevrouw in de gevangenis te droppen ...
Oud 2 maart 2007, 14:48   #124
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
die kinderen zijn dood Baarle, daar helpt medeleven echt niet meer voor ...
Dat zal ik onthouden.

Citaat:
en tja, die vader, ik vind hem of medeplichtig of nalatig ...
Zoals ik zei: een vrouwenzot.

Bij mij zijn de vrouwen al van hun sokkel, alleen die van mij mag er blijven opstaan.

Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 14:49.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 14:49   #125
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat ik niet begrijp, maar dan ook helemaal niet, is dat in deze draad nog niemand ook maar een woord van medeleven met die kinderen heeft neergeschreven, noch met het verdriet dat de papa nu treft.
Oh, maar ik vind dat verschrikkelijk voor die vader (en andere nabestaanden) hoor! En die kinderen zijn nu niet echt veel meer geholpen met medeleven...
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 14:50   #126
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ola, in het begin van de draad had jij nog genoeg info om mevrouw in de gevangenis te droppen ...
Vijf koelbloedige en methodisch uitgevoerde moorden lijkt me daar idd genoeg voor, ja.

Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 14:50.
Oud 2 maart 2007, 14:51   #127
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met de informatie die we uit kranten krijgen ziet het er niet naar uit dat hij een "bezorgde echtgenoot en vader" was. Zo te zien was hij meer bezorgd over het puberende hoofdschaamhaar van zijn oudste dochter dan over het algemeen welzijn van gans zijn gezin.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 14:51.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2007, 14:52   #128
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, het is niet meer dan een indruk. Daarom ook dat ik eerder al zei dat ik er niet te veel over wou zeggen.
Oud 2 maart 2007, 14:53   #129
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vijf koelbloedige en methodisch uitgevoerde moorden lijkt me daar idd genoeg voor, ja.
Toch maar even de psychiatrische onderzoeken afwachten. Het is best mogelijk dat ze niet toerekeningsvatbaar is of was op dat moment.
Oud 2 maart 2007, 14:53   #130
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh, maar ik vind dat verschrikkelijk voor die vader (en andere nabestaanden) hoor! En die kinderen zijn nu niet echt veel meer geholpen met medeleven...
Kan je dit even verduidelijken? Op welke manier toonde (aan de hand van de gekende krantenberichten uiteraard, waar jij je ook op moet baseren) enige vorm van betrokkenheid bij zijn gezin?

Vooraleer een MOEDER tot zulke wanhoopsdaad overgaat is er wel een en andere niet kosher!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 14:54.
Oud 2 maart 2007, 14:55   #131
baarle
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Vooraleer een MOEDER tot zulke wanhoopsdaad overgaat is er wel een en andere niet kosher!
Citaat:
Met de informatie die we uit kranten krijgen ziet het er niet naar uit dat hij een "bezorgde echtgenoot en vader" was. Zo te zien was hij meer bezorgd over het puberende hoofdschaamhaar van zijn oudste dochter dan over het algemeen welzijn van gans zijn gezin.
De dader excuseren en van een slachtoffer de dader maken: je wordt wel erg poco in deze zaak, Circe.

Laatst gewijzigd door baarle : 2 maart 2007 om 14:57.
Oud 2 maart 2007, 14:55   #132
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en tja, die vader, ik vind hem of medeplichtig of nalatig ...
Medeplichtig is hij alleszins niet. En het is misschien ook wat te vroeg om erover te oordelen of hij nalatig was.
Oud 2 maart 2007, 14:55   #133
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Medeplichtig is hij alleszins niet. En het is misschien ook wat te vroeg om erover te oordelen of hij nalatig was.

Op welke nu gekende feiten baseert U zich?

Oud 2 maart 2007, 14:57   #134
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De dader excuseren en van een slachtoffer de dader maken: je wordt wel erg poco in deze zaak, Circe.
Zal nog een overschotje zijn van mijn vroegere brainwashing zeker?

Ik baseer me enkel op hetgeen ik lees in de krantenberichten.

Ik maak van de vader geen dader: ik beweer enkel dat hij mede-oorzaak kan zijn van de gebeurde feiten.

Oud 2 maart 2007, 14:58   #135
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kan je dit even verduidelijken? Op welke manier toonde (aan de hand van de gekende krantenberichten uiteraard, waar jij je ook op moet baseren) enige vorm van betrokkenheid bij zijn gezin?
Geloof je nu plots onmiddellijk alles wat er in de kranten staat, Circe? Toch maar even afwachten om te oordelen! Zelfs als hij weinig betrokken was bij zijn gezin, blijft het verschrikkelijk hoor...

Citaat:
Voor om het even wie over gaat tot zo'n daden, moet er heel wat gebeuren.
Oud 2 maart 2007, 15:00   #136
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Op welke nu gekende feiten baseert U zich?
Waarom wil jij persé oordelen op basis van een krantenartikel? Nogal pervers als je het mij vraagt. Vooral grappig omdat je in die andere thread alles in vraag stelt.
Oud 2 maart 2007, 15:23   #137
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom wil jij persé oordelen op basis van een krantenartikel? Nogal pervers als je het mij vraagt. Vooral grappig omdat je in die andere thread alles in vraag stelt.
Het is niet omdat ik me baseer op krantengegevens (zoals iedereen hier) dat ik daar zelf geen gevolgtrekkingen uit mag maken.

Net zoals ik dat hier doe, doe ik dat ook in het geval van de boeren-abortus-poging

Vermits U zich enkel baseert of wil baseren op gerechterlijke uitspraken (cfr. INCIDENT met Roger De moor) : onthoud U dan ook van enige commentaar hé! Het is uw volste recht de gerechterlijke uitspraken af te wachten en geen speculaties op voorhand te doen aan de hand van de krantenberichten.

Blijkbaar is "if it looks like a duck and it walks like a duck, it IS probably a duck" bij U enkel geldig in bepaalde omstandigheden? Al naargelang het jou uitkomt?

Wacht gewoon het proces af Edina, en dan kan je zien wat er gaande was. Wat zit je hier trouwens je tijd te verdoen als je geen "concrete" gegevens hebt?

Te beweren dat:
- de marokkanen op de bus onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is?
- te beweren dat de moeder (belgisch) schuldig is tot het tegendeel bewezen is?
- te beweren dat de boeren(belgisch) schuldig zijn tot het tegendeel bewezen is?
- te beweren dat het marokkaanse slachtoffer onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
- te beweren dat de afwezige marokkaanse vader onschuldig is tot het tegendeel bewezen is?

Hewel wacht dan tot het tegndeel bewezen is. Van U verwacht ik noch enige vorm van logisch nadenken en veronderstellen, noch enige vorm van "verder dan uw neus lang is" kijken.
uw bijdragen zijn dan ook van nul en generlei waarde.

Laatst gewijzigd door circe : 2 maart 2007 om 15:26.
Oud 2 maart 2007, 15:27   #138
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Medeplichtig is hij alleszins niet.

?
Oud 2 maart 2007, 15:31   #139
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vermits U zich enkel baseert of wil baseren op gerechterlijke uitspraken (cfr. INCIDENT met Roger De moor) : onthoud U dan ook van enige commentaar hé! Het is uw volste recht de gerechterlijke uitspraken af te wachten en geen speculaties op voorhand te doen aan de hand van de krantenberichten.

Blijkbaar is "if it looks like a duck and it walks like a duck, it IS probably a duck" bij U enkel geldig in bepaalde omstandigheden? Al naargelang het jou uitkomt?

Wacht gewoon het proces af Edina, en dan kan je zien wat er gaande was. Wat zit je hier trouwens je tijd te verdoen als je geen "concrete" gegevens hebt?

Te beweren dat:
- de marokkanen op de bus onschuldig zijn tot het tegendeel bewezen is?
- te beweren dat de moeder (belgisch) schuldig is tot het tegendeel bewezen is?
- te beweren dat de boeren schuldig zijn tot het tegendeel bewezen is?
- te beweren dat het marokkaanse slachtoffer onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
- te beweren dat de afwezige vader onschuldig is tot het tegendeel bewezen is?

Hewel wacht dan tot het tegndeel bewezen is. Van U verwacht ik noch enige vorm van logisch nadenken en veronderstellen, noch enige vorm van "verder dan uw neus lang is" kijken.
uw bijdragen zijn dan ook van nul en generlei waarde.
Zo giftig, Circe! Heb ik weer op je zere teentjes getrapt?

Je haalt een aantal zaken door elkaar. Dat de moeder haar kinderen heeft gedood, staat buiten kijf. Daarvoor moeten we geen rechtzaak afwachten. Waar we wel op moeten wachten is het psychiatrisch verslag dat zal bepalen of ze toerekeningsvatbaar was. Is dat te moeilijk voor jou?

En voor die vader komt er geen proces hoor, aangezien niet hij zijn kinderen heeft gedood. Dat jij van dit drama gebruik maakt om een proces van de vader te maken, is dan ook wansmakelijk.

En probeer voor één keer is bij het topic te blijven ofzo. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
Oud 2 maart 2007, 15:33   #140
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
?
Tenzij hij samen met zijn vrouw plannen zou hebben beraamd om de kinderen te doden - en daar ga ik van uit dat dat niet zo is - kan hij onmogelijk medeplichtig zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be