![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoonlijk kan ik niet goed overweg met de dubbele tong van het veebee. Het paaien van de bazen en tegelijk de arbeiders zoet houden. Walgelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je gelooft ook nog in het 'Arische' euh sorry echte Vlaamse Ras zekers ? Ik moet Pallas wel gelijk geven want ook ik ben content met mijn landje, tuurlijk zijn er dingen voor verbetering vatbaar maar jah.. 'THE PERFECT WORLD' is een illusie. Laatst gewijzigd door el_duvel : 6 november 2007 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Misschien de angst dat deze de problemen in de samenleving te duidelijk vernoemen en ze niet proberen te verbloemen of af te zwakken. Dat ze erop wijzen dat leven als struisvogel geen zin heeft aangezien de problemen zich blijven voordoen en verergeren, dus dat men als struisvogel voorover gebogen meer kans loopt tegen uw kont gesjot te worden. Dus iemand die leeft met de realiteit gaat zich weinig storen aan het VB integendeel voelt dat er toch politici zich met de problemen bezighouden of willen bezighouden (maar dan weer niet de mogelijkheid krijgen van hen die leven in een fantasie wereld). Voor hen die in een 'fantasie 'wereld leven als de multicul, deze gaan zich storen aan het VB aangezien ze fantasie verkiezen boven realiteit.
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mag dat, moet dat? Ik ga ook geen voorbeelden aandragen van wat ik bedoel, U bent hier langer dan ik. Laatst gewijzigd door Ovidius : 6 november 2007 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat ik een stem hoor van iemand die begreep wat ik bedoel. Pallas Athena Laatst gewijzigd door Pallas Athena : 6 november 2007 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat kan het kwaad dat moslimvrouwen onderdrukt worden? Laatst gewijzigd door Marlboro : 6 november 2007 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mss alsook eerst eens aantonen waar ik gezegd heb dat we het hier slecht hebben?Heb ik nog nergens gezegd,ga gerust op zoek. Ik heb wel tal van zaken aangehaald die beter moeten en waar na al die jaren nog steeds niets aan gedaan is en ook niet zal gebeuren en zeker al niet door linkse partijen. Jij spreekt over armoede terwijl jullie linkse vrienden hier nog niet eens de belgen/vlamingen genoeg helpen,manman. En ik heb nu eenmaal het geluk hier geboren te zijn,kan ik daar wat aan doen mss wereldverbeteraarke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Idd, nu je 't zegt... Laatst gewijzigd door filosoof : 6 november 2007 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk zijn er zelfs heel weinig mensen anti-VB.
Maar het VB heeft de mensen een hele berg problemen binnen de maatschappij naar de kop gesmeten, maar nu de mensen achter echt werkbare en blijvende oplossingen voor die problemen vragen, verdwijnen de VB politici met de staart tussen de poten. En het is dat waar de mensen tegen zijn. Als je aan een VB-mandataris vraagt hoe hij het vreemdelingen probleem denkt op te lossen, krijg je voor antwoord dat ze allemaal maar terug naar huis moeten, of dat de vraagsteller ze in zijn tuinhuis mag onderdak geven. Als je vraagt wat hun voorstellen van meer politie en meer bewaking gaat kosten en wie dat gaat betalen krijg je te horen dat ze ruil toekomen om dat te betalen als er meer mensen zouden werken en minder vreemdelingen na hier zouden komen. En verder kan iedereen toch zelf wel bepalen hoeveel toezaicht en bewaking hij/zij wil betalen. En vergeet verder niet dat zij ooit in hun programma hadden staan, dat het betaald verlof en alle andere sociale voordelen voor de loontrekkenden moest afgevoerd worden. En het is dat wat de mensen tegen het VB hebben. Hun slogan is eigenvolk eerst, maar zij bedoelen dat dan ook letterlijk. Zij en de hunne eerst en de rest kan stikken. Zo heeft het VB de wapenwet goedgekeurd hoewel ze er tegen waren, zuiver uit eigenbelang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal buiten,u kunnen ze ook alles wijsmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij komt er mee af dus toon het. Ik weet dat ondanks filip deman zou gezegd hebben dit geen standpunt van het vb is om zomaar eventjes iedereen die allochtoon is buiten te gaan kegelen en trouwens;dat gaat helemaal ook niet de dag van vandaag,lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=139 Hier is de link naar zijn sessie. Veel moet je echt niet overlopen, want in de meeste gevallen heeft hij zelfs geen tweede antwoord gegeven op de replieken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal je echt geen kwaad doen om zijn sessie eens doelgericht na te lezen. Dan zullen je ogen mss eindelijk eens open gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef eens wat voorbeelden. En als filip deman echt wil dat hij liever alle vreemdelingen hier buiten wil;das dan zijn mening en daarmee uit. Ik zeg dat dat toch niet gaat en ook nooit zal kunnen en dit niet het standpunt is van het vb. Laatst gewijzigd door Marlboro : 7 november 2007 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ging ook uit van die veronderstelling.
|
![]() |
![]() |