![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe lang is uwe genotsknots? | |||
microtisch |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
<10 cm |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,38% |
12cm |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
14cm |
![]() ![]() ![]() |
4 | 9,52% |
16cm |
![]() ![]() ![]() |
9 | 21,43% |
18cm |
![]() ![]() ![]() |
10 | 23,81% |
20cm |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,76% |
22cm |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
24cm |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,29% |
ik lieg nogal gemakkelijk |
![]() ![]() ![]() |
8 | 19,05% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat hier bijna gedaan met lullen
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Van waar moet je eigenlijk beginnen meten? Vraag ik me al af sinds ik in m'n prille puberteit lustig met meetlatjes in de weer was.
En PDR heeft de langste avatar EN DIE STOORT ME GEWELDIG.
![]() |
#125 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
weet ik veel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Paulus, gij als wetenschappelijk leider van deze thread had anders wel een objectieve meetreglementering mogen opstellen. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() ----Motie Van Wantrouwen Tegen Paulus De Boskabouter, hedentendage gekend onder "The Paulus expericience"----
Wij achten de wetenschappelijke leider van de thread "Allé dan : hoe lang is uwen.." niet meer capabel in deze functie actief te blijven. Wij vragen dan ook zijn ontslag áls leider en een beraden van het parlement over de manier waarop dit onderwerp moreel gerund dient te worden. ----xxx--- Zo, de standaardbrief is opgesteld. Wie wil zet daar zijn poot tussen. In elk geval, Paulus, je hebt mijn steun.
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kweenie.. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verkies de Vlaamse leeuw, i.p.v.een partijlogo. Drie maal is scheepsrecht. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Een heel toepasselijk verhaal:
In één van de zuidelijke staten van de VS kwam een meiske uit een welgestelde familie thuis met nen andersgepigmenteerde vrijer. Haar ouders "zagen die relatie niet zo direct zitten" maar konden zich niet permitteren van hem aan de deur te zetten wegens de Amerikaanse versie van pater Leman. Daarom zegden zij tot hun dochterke: "Ge meugt er mee trouwen als hij jou ne chieke Cadillac cadeau doet!" Da meiske zegt dat tegen diene jongen en die zegt: "T'is aai luv joe, tis aai baai joe ne Cadillac!". En een week later kwam ze thuis met ne splinternieuwe Cadillac met alles erop en eraan! Dedju. Waarop de papa: "Ge meugt er mee trouwen als hij jou ne villa met 10 kamers schenkt!". Da meiske zegt dat tegen diene jongen en die zegt: "T'is aai luv joe, tis aai baai joe ne chieke villa met 10 kamers met tv en nog een zwembad in den hof!" Dedju. Waarop de papa ten einde raad: "Ge meugt er mee trouwen als "m er enen heeft van 30 centimeter!" Da meiske zegt dat tegen diene jongen en die zegt: "T'is aai luv joe, tis aai doe d'er 10 centimeter af!" ![]()
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke u kiest maakt mij geen bal uit |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Gouverneur
|
![]() Heb sinds mijn 17de niet meer gemeten eigenlijk. Heb 14 gekozen, maar de dikte is net boven het absolute gemiddelde. Dus zal dat wel goed zijn zeker eh. Heb het nooit als een zware issue beschouwt , maar toch is het zoals een splinter in uw achterhoofd. En ik betrap mij af en toe da'k in de kleedkamers wel eens durf vergelijken. Die 1 a 2 cm onder het absolute gemiddelde maken mij toch nog wa ongerust precies
![]() |
![]() |
![]() |