![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Schepen
|
![]() Ooit zei er een marokkaans meisje over de dood van Pim Fortuyn het volgende tegen mij: "Ik kan niet alles goedkeuren wat hij deed in zijn leven maar alle respect voor de doden."
Als FDW 19 jaar geleden naar een militair kerkhof is geweest om bloemen neer te leggen voor Belgische soldaten die de Waffen SS hebben gediend, dan is dat een teken van respect. Niettemin begrijp ik de verontwaardiging van vele mensen maar om iemand die een oorlogskerkhof bezoekt gaan bestempelen als iemand zonder gezond verstand op dat moment kan beter zelf eens nadenken over zijn/haar redenering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar wat erger is dat je niet inziet dat er andere kerkhoven zijn (of massagraven) waar miljoenen liggen die PDW en zijn co-bandieten links laten liggen. Letterlijk en figuurlijk. Je viert niet de daders, je herdenkt de slachtoffers... Je vergelijkingen zijn derhalve min of meer gaga. |
|
![]() |
![]() |