![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien woonde hij nog thuis. Als ouder zou ik in dergelijke extreme gevallen niet willen dat mijn kind daar bleef werken, er moeten andere oplossingen bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Hier komt de kat op de koord !
Bijna geen werknemers denken er nog maar aan om iets "zelfstandig" te beginnen ! En waarom ? Zeer simpel : a. In België heeft de 'werknemer' een ongelooflijk goed beschermd statuut. Té goed als ge het mij vraagt, maar ik gun het hen. b. In België heeft de "zelfstandige" een zeer slecht statuut (dat nu mogelijk lichtjes verbeterd na 45 jaar CVP-dictatuur). En hij draait altijd op voor de grilletjes van de werknemers die hij werk gunt. c. De risico's zijn hoog. De staat onmeedogenloos (BTW, fiscus, ...). De vakbonden aasgieren. Ken uw plichten. Vergeet uw rechten, daar komt het op neer voor de werkgevers. d. Wat de conjunctuur ook weze, je bent op jezelf aangewezen als het misgaat. Ga failliet, verlies alles en je bent zelfs niet stempelgerechtigd. Integendeel : je wordt benaderd als een crimineel. Veel geluk jongelui, stem maar verder Groen!, SPa, VB, Spirit, CD&V. Maar steek vooral uw nek niet uit om zelfstandig te worden en anderen werk te verschaffen. Lik het potje van je werkgever ! (voor zover er over 20 jaar nog een paar overblijven ;( ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En als gij morgen als frituuruitbater uw curryworsten aan 8 BEF inkoopt en verkoopt aan 40 BEF(en 1/3 in het zwart) dan zult ge gauw uwen bek houden over dat "slecht zelfstandig statuut". Ik bedoel maar: die lijn tussen werknemer, zelfstandige, werkgever, ... kunt ge zomaar niet trekken.
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sorry , hier de grote komen uithangen en niet eens weten waarover het gaat ... Fuck off en kruip in uw kot vol curryworsten. Ik weet nu tenminste welk (kanonnen)vlees ik met jou in de kuip heb. Typisch VB-niveau. Ze vallen altijd door de mand. Ik had het moeten weten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een goede zaak. Pesten is géén onschuldig tijdverdrijf maar een misdaad. Deze zaak heeft dat nogmaals bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Scroll eens terug en herlees uw eigen schrijfsels... Niet alleen bent u redelijk beledigend , ook kan u het niet verdragen dat anderen er een andere opinie op na houden... dan word u venijnig... Draai even uw hand om en wijs eens met uw wijsvinger naar uzelf... mischien krenkt u wel iemand ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Doe het NU of erken je leugenachtige insinuaties ! PS : misschien ben ik soms beledigend. Maar dan enkel in reactie aan het adres van hen die zich onbeschaamd beledigend uitlieten aan het adres van sociaal zwakkeren voor wie ik het opneem. Men moet zijn publiek immers aanspreken in hun eigen taal. Voor Flodder Manta heeft het mij wat moeite gekost. Maar het begint te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu weer flodder ???
![]() Bent u mij nu aan het pesten ? ![]() Kan u dan echt niet inzien dat u zichzelf nodeloos opwind . Zoals u met namen strooit en mensen bekritiseerd ... kijk zelf terug naar uw quote. Ik heb geen zin om mij bezig te houden met schelden... 8) En toch was het vonnis een fout !!! 5 gezinnen zitten nu in grote moeilijkheden omdat 1 persoon een foute beslissing nam. Had u al eens aan die mensen gedacht ? Wie zal er verantwoordelijk gesteld worden als er daar een zelfmoord wordt gepleegd ?? zijn die familieleden nu ook geen sociale zwakkeren ?? En zo ja ..... gaat u hen helpen en steunen ?? Denk eraan , overal waar ze komen zijn ze ongewenst want iedereen heeft naar het nieuws gekeken... En de veroordeelden ?? Waar gaan die werken?? Geen werk , geen geld , geen geld, geen eten... Wie creeert er hier "sociale zwakkeren" ( zoals u ze graag noemt.) ![]()
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet niet, jij bent aanleggende partij. Jij moet de bewijzen aanleveren. Of je verontschuldigen ... Wat een oneer voor een VB-heethoofdige, hé ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Desalniettemin zou ik het uw eigen kinderen niet toewensen. U zit best wel op uw plaats in het VB ! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() OK, Herr Fritz, ondergetekende zal op uw vriendelijk verzoek
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Deze straf was zeer terecht. Laat het een voorbeeld zijn voor allen die denken een ander te kunnen blijven koeioneren terwijl zelf buiten schot te blijven.
![]() |
![]() |
#136 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Had hij dan geen vrienden? Familie die hem kon opvangen? Moeten er daar niet meer staan, voor U? Alleen die 5 die het laatst met hem hebben gewerkt! Want die postbode was reeds op 4 andere plaatsen buitengezet. Omdat hij niet paste binnen het kader? Dus, zou er hier iets niets anders spelen. Zelf een gepeste geweest, Heb leren boksen, en aikido. Gedaan met pesten. En de hoofdzaak waarom ik, volgens mij gepest werd, (te dik) was ook weg! Wanneer men het mikpunt is van pesterijen, neemt men best psychologische hulp! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Pesten is een onmenselijke daad, de enige die zulke hulp nodig heeft zijn de pesters. Zij zijn diegenen die hun kracht willen doen gelden op de meest beestige manier.
Vrienden en familie zijn er niet altijd. Zou u uw dagen in een concentratiekamp willen slijten als u elk weekend naar huis mocht?
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer wordt men gepest. Mijn dochter heeft het syndroom van down. Ze is tot haat 7 jaar naar een gewone school geweest. En ze werd niet gepest. Ik werd gepest omdat ik te dik was. NEEN, ik was zelf niet tevreden met mijn dik zijn. En daardoor ervaarde ik elke verwijzing naar dik , als PESTEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mij lijkt het toch logisch dat men bij de aanwerving van postbodes toch een zekere lichaamsgewicht-quota hanteert. Ik kan men moeilijk voorstellen dat men met zwaarlijvigheid tot een goed rendement komt.
Afin, ik kan me best voorstellen dat men te weinig kandidaten heeft voor deze job om een betere selectieprocedure toe te passen. Uiteindelijk hadden zijn ouders hem maar consequent moeten bijsturen en hem eerder een job als buschauffeur laten ambiëren
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is uiteraard athletisch gebouwd, met blond bekkend haar, spreekt zuiver arisch Duits en rijdt met een BMW X3 4x4-asfalt. Spijtig van die 2 gram vlaamse mayonnaise op zijn Beierse schnitsel ![]() Di-eten mijnheer Frits, di-eten ! Denk aan al degenen die het u in Auschwitz voordeden ! Zij déden het ! |
|
![]() |
![]() |