![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() u amuseert zich zo geweldig en haalt zo natuurlijk de bovenhand in discussies dat u om de haverklap calimero-gewijs aan de rokken van de moderatie gaat janken
![]() ![]() ![]() Ik ga u nu laten want anders gaat u misschien tenonder aan een overdosis amusement. Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2007 om 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is niet eens een discussie, je komt hier gewoon binnengevallen om wat te liggen provoceren. Ik heb je in de voorbije draden enkel gemeld nadat je niet stopte met je beledigingen, naamsverdraaiingen en je gestalk ondanks het feit dat ik je herhaaldelijk gevraagd heb ermee op te houden. Blijkbaar was de moderatie het met mij eens, dat jij daar niet mee kan leven is jouw zaak.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 maart 2007 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() enfin, 't "amusement". doei! Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2007 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Europees Commissaris
|
![]() Dag, tot de volgende topic waar je mij in moet komen stalken. ![]()
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie op een plek woont waar openbare vervoer een gemakkelijke optie is, die ziet pas hoe goedkoop dat is en hoe duur de auto. Jammer genoeg heeft niet iedereen die mogelijkheid, zodat de meeste mensen nu eenmaal niet buiten de wagen kunnen. Hoe graag ze dat ook zouden willen (en ik reken me daartoe). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou een statement zijn, maar ja, zij staan boven de CO2 vervuiling hé... Zie maar naar wentelwiekende Flahaut. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plezanter als met den auto en vooral vlugger, maar geen haar op mijne kop dat er aan denkt van den bus te nemen, ... den tijd die ik verspil met erop te staan wachten ben ik al bijna op mijn bestemming, dan op zo'n onvervol ding gaan staan, dat meer stil staat dan rijdt, nee dank u... Ik zou trouwens wel eens willen zien hoeveel CO2 en stof zo'n bus produceert om overvol een uur aan een stuk door de stad rond te kruipen... Ik denk dat de resultaten wel eens halicunant zouden kunnen zijn, ik heb er in elk geval nog nooit studies over gezien, maar wetende dat vele van die bussen 10 tot 20 jaar oud zijn, denk ik dat het beeld niet zo positief is, eerlijk gezegd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() Wat is het volgende? Belasting op ingeademde lucht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Da's misschien ook nog iets om over na te denken: een verbod op auto's die minder dan 2 personen vervoeren. Zit je toevallig alléén in je auto, dan ben je VERPLICHT om iemand te vinden die je kan mee vervoeren. Moet toch makkelijk te regelen vallen, want er zijn genoeg mensen te vinden die willen meerijden - tegen vergoeding uiteraard. Een soort verplicht carpoolen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Vreemdeling
|
![]() Verkeer en ecologie ... de 2 grootste gouden kalveren van Paars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk, herhaaldelijke beledigingen en naamsverdraaiingen bestraffen.Hoe durven ze? Dat staat in het forumreglement dat het niet mag, als mensen zich daar niet aan kunnen houden moeten ze de gevolgen maar dragen.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 maart 2007 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De fabrikanten lekker rijk worden en mogen milieu onvriendelijke wagens blijven bouwen voor u dan maar wij mogen dan wel nog wat meer gaan betalen? Zeg mij als ik verkeerd ben e ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
fair enough Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 maart 2007 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Jaja,daarmee dat ik ook eens hetzelfde heb gedaan,zelfs de voorbeelden meteen heb bijgezet en oeps,tis ne linksen en de modje die partij trekte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Europees Commissaris
|
![]() In plaats van mij te beschuldigen, haal mij dan maar eens aan waar ik je ooit beledig heb.
![]() |
#139 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb jij de desbetreffende draad misschien gelezen waar het over gaat?
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Het enige wat ik weet is dat je zowaar tegen iedereen(die niet links is) bezig zit,je ziet dat niet,je leest dit niet,je bewijst dit niet blablabla terwijl je godverdomme zelf in de top 5 staat van steeds erop los te leuteren.
|
![]() |
![]() |