Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2007, 21:09   #121
born2bewild
Banneling

Standaard calimero

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Goed, houden zo.
u amuseert zich zo geweldig en haalt zo natuurlijk de bovenhand in discussies dat u om de haverklap calimero-gewijs aan de rokken van de moderatie gaat janken

Ik ga u nu laten want anders gaat u misschien tenonder aan een overdosis amusement.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2007 om 21:10.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 21:12   #122
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
u amuseert zich zo geweldig en haalt zo natuurlijk de bovenhand in discussies dat u om de haverklap aan de rokken van de moderatie gaat janken

Ik ga u nu laten want anders gaat u misschien tenonder aan een overdosis amusement.

Dit is niet eens een discussie, je komt hier gewoon binnengevallen om wat te liggen provoceren.

Ik heb je in de voorbije draden enkel gemeld nadat je niet stopte met je beledigingen, naamsverdraaiingen en je gestalk ondanks het feit dat ik je herhaaldelijk gevraagd heb ermee op te houden.
Blijkbaar was de moderatie het met mij eens, dat jij daar niet mee kan leven is jouw zaak.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 maart 2007 om 21:13.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2007, 21:18   #123
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is niet eens een discussie, je komt hier gewoon binnengevallen om wat te liggen provoceren.
Toch niet. Ik moet u geregeld tot de orde roepen om het schelden te laten. Ik leg de lichtheid van uw redenering bloot, en dat steekt. Blijkbaar.

Citaat:
dat jij daar niet mee kan leven is jouw zaak.

enfin, 't "amusement".

doei!

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2007 om 21:22.
Oud 18 maart 2007, 21:21   #124
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

enfin, 't "amusement".

doei!

Dag, tot de volgende topic waar je mij in moet komen stalken.
Oud 19 maart 2007, 08:01   #125
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Relatief gezien zijn onze transportkosten spotgoedkoop, omdat de werkelijke kosten (milieu, volksgezondheid...) bijlange niet worden ingecalculeerd. Dat is precies mijn punt: mocht die werkelijke kost worden verrekend aan de consument, dan zou hij al lang voor alternatieven hebben geopteerd. En dat is precies wat moet gebeuren, maar dan wel geleidelijk, anders veroorzaak je sociale miserie.
Ik vind een wagen helemaal niet "spotgoedkoop", maar al vrij duur. En inderdaad, mochten we nog een aantal zaken doorrekenen werd het nog eens duurder.

Wie op een plek woont waar openbare vervoer een gemakkelijke optie is, die ziet pas hoe goedkoop dat is en hoe duur de auto. Jammer genoeg heeft niet iedereen die mogelijkheid, zodat de meeste mensen nu eenmaal niet buiten de wagen kunnen. Hoe graag ze dat ook zouden willen (en ik reken me daartoe).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 08:15   #126
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daphne Bekijk bericht
Als het de bedoeling zou zijn de bedrijfsleider aan te zetten tot de aanschaf van zuinige bedrijfswagens, zou ik Verhofstadt hier nog kunnen volgen.
Hij zou dan wel zelf een voorbeeld moeten stellen ( cfr. de brandstofverslinders waarmee hijzelf en zijn ministers rijden).
Inderdaad, als ze toch zo Pro Al Gore zijn, hadden ze die Audi's en BMW's al lang op de vuilhoop moeten gooien en nen Toyota Prius of ne Lexus hybride kunnen gebruiken.

Dat zou een statement zijn, maar ja, zij staan boven de CO2 vervuiling hé... Zie maar naar wentelwiekende Flahaut.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 08:20   #127
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ik vind een wagen helemaal niet "spotgoedkoop", maar al vrij duur. En inderdaad, mochten we nog een aantal zaken doorrekenen werd het nog eens duurder.

Wie op een plek woont waar openbare vervoer een gemakkelijke optie is, die ziet pas hoe goedkoop dat is en hoe duur de auto. Jammer genoeg heeft niet iedereen die mogelijkheid, zodat de meeste mensen nu eenmaal niet buiten de wagen kunnen. Hoe graag ze dat ook zouden willen (en ik reken me daartoe).
Ik rij elke dag met mijn fietske, (behalve als ik eens iets zwaars moet vervoeren of als 't echt hondeweer is. )

Plezanter als met den auto en vooral vlugger, maar geen haar op mijne kop dat er aan denkt van den bus te nemen, ... den tijd die ik verspil met erop te staan wachten ben ik al bijna op mijn bestemming, dan op zo'n onvervol ding gaan staan, dat meer stil staat dan rijdt, nee dank u...

Ik zou trouwens wel eens willen zien hoeveel CO2 en stof zo'n bus produceert om overvol een uur aan een stuk door de stad rond te kruipen... Ik denk dat de resultaten wel eens halicunant zouden kunnen zijn, ik heb er in elk geval nog nooit studies over gezien, maar wetende dat vele van die bussen 10 tot 20 jaar oud zijn, denk ik dat het beeld niet zo positief is, eerlijk gezegd...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 08:24   #128
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Wat is het volgende? Belasting op ingeademde lucht?
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 12:24   #129
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Enter Bekijk bericht
Wat is het volgende? Belasting op ingeademde lucht?
Wat er moet komen is vééél mééér belasting op het vervuilen van de lucht.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 12:30   #130
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ik zou trouwens wel eens willen zien hoeveel CO2 en stof zo'n bus produceert om overvol een uur aan een stuk door de stad rond te kruipen... Ik denk dat de resultaten wel eens halicunant zouden kunnen zijn, ik heb er in elk geval nog nooit studies over gezien, maar wetende dat vele van die bussen 10 tot 20 jaar oud zijn, denk ik dat het beeld niet zo positief is, eerlijk gezegd...
Als het de bedoeling is om te vergelijken met privé-autoverkeer, dan moet je die uitstoot natuurlijk telkens delen door het aantal passagiers dat die bus vervoert.

Da's misschien ook nog iets om over na te denken: een verbod op auto's die minder dan 2 personen vervoeren. Zit je toevallig alléén in je auto, dan ben je VERPLICHT om iemand te vinden die je kan mee vervoeren. Moet toch makkelijk te regelen vallen, want er zijn genoeg mensen te vinden die willen meerijden - tegen vergoeding uiteraard. Een soort verplicht carpoolen.
drosophila is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 14:46   #131
Ralex
Vreemdeling

Standaard

Verkeer en ecologie ... de 2 grootste gouden kalveren van Paars.
Ralex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 15:00   #132
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
dat is dus...ja op belasting voor uitgeademde lucht.
Oud 19 maart 2007, 15:02   #133
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:

Ik heb je in de voorbije draden enkel gemeld nadat je niet stopte met je beledigingen, naamsverdraaiingen en je gestalk ondanks het feit dat ik je herhaaldelijk gevraagd heb ermee op te houden.
Blijkbaar was de moderatie het met mij eens, dat jij daar niet mee kan leven is jouw zaak.
Toch wel zeer opvallend hoe de moderators hier pro links zijn.Tvalt echt niet op.Ze proberen het zo goed mogelijk weg te steken maar we hebben sommigen ondertussen wel al lang door.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 15:03   #134
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Toch wel zeer opvallend hoe de moderators hier pro links zijn.Tvalt echt niet op.Ze proberen het zo goed mogelijk weg te steken maar we hebben sommigen ondertussen wel al lang door.
Tuurlijk, herhaaldelijke beledigingen en naamsverdraaiingen bestraffen.Hoe durven ze? Dat staat in het forumreglement dat het niet mag, als mensen zich daar niet aan kunnen houden moeten ze de gevolgen maar dragen.

Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 maart 2007 om 15:03.
Kay_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2007, 15:03   #135
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat er moet komen zijn milieuvriendelijke wagens,dat moet er komen en niet de simpele hard werkende mens die er weer voor moet opdraaien.
De fabrikanten lekker rijk worden en mogen milieu onvriendelijke wagens blijven bouwen voor u dan maar wij mogen dan wel nog wat meer gaan betalen?
Zeg mij als ik verkeerd ben e .
Oud 19 maart 2007, 15:04   #136
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach zo ver wil ik het niet drijven. Ik kan begrijpen dat ze zich al eens vergissen of toegeven om af te zijn van het gejank van een calimero kleuter die in het rond scheldt maar gaat emmeren als hij de teruggekaatste bal niet kan vangen.

fair enough

Laatst gewijzigd door born2bewild : 19 maart 2007 om 15:05.
Oud 19 maart 2007, 15:04   #137
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Tuurlijk, herhaaldelijke beledigingen en naamsverdraaiingen bestraffen.Hoe durven ze? Dat staat in het forumreglement dat het niet mag, als mensen zich daar niet aan kunnen houden moeten ze de gevolgen maar dragen.
Jaja,daarmee dat ik ook eens hetzelfde heb gedaan,zelfs de voorbeelden meteen heb bijgezet en oeps,tis ne linksen en de modje die partij trekte.
Oud 19 maart 2007, 15:05   #138
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ach zo ver wil ik het niet drijven. Ik kan begrijpen dat ze zich al eens vergissen of toegeven aan het gejank van een kleuter die in het rond scheldt maar gaat emmeren als hij de teruggekaatste bal niet kan vangen.

fair enough
In plaats van mij te beschuldigen, haal mij dan maar eens aan waar ik je ooit beledig heb.
Oud 19 maart 2007, 15:05   #139
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jaja,daarmee dat ik ook eens hetzelfde heb gedaan,zelfs de voorbeelden meteen heb bijgezet en oeps,tis ne linksen en de modje die partij trekte.
Heb jij de desbetreffende draad misschien gelezen waar het over gaat?
Oud 19 maart 2007, 15:06   #140
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
In plaats van mij te beschuldigen, haal mij dan maar eens aan waar ik je ooit beledig heb.
Het enige wat ik weet is dat je zowaar tegen iedereen(die niet links is) bezig zit,je ziet dat niet,je leest dit niet,je bewijst dit niet blablabla terwijl je godverdomme zelf in de top 5 staat van steeds erop los te leuteren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be