![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @ Jazeker
En ik zou inhakken op Marij Van den Bogaard!?! Nou moe! Zet eens een andere bril op zou ik zo zeggen... Het zal je misschien ontgaan zijn, maar dit is een discussieforum. Dat impliceert dat mensen hun mening geven over een bepaald onderwerp. En deze thread gaat over het vermeende onterecht ontslag van iemand, waarover ik me niet eens heb uitgesproken. Integendeel. Ik laat dat over aan de arbeidsrechtbank. Die is daar dan ook bevoegd voor... Waar je uit afleidt dat ik Janssens zou verdedigen, is me al evenzeer een compleet raadsel. Ik heb daar nergens iets over gezegd. De politieke implicaties van deze zaak kunnen en zullen aan bod komen van zodra de arbeidsrechtbank zich over dit ontslag heeft uitgesproken. Deze thread gaat dus niet over wat Marij van den Bogaard vertelt over het oprukkende islamisme. Daar zijn al ontelbare andere threads elders over geweest ondertussen en mijn reactie op wat ze daarover te vertellen heeft moet je daar maar lezen. Ik heb nog nooit ontkend dat islamisme een probleem is. Integendeel. Ik heb al oneindig veel keer hier op het forum herhaald dat fundamentalisme uit welke hoek het ook komt even gevaarlijk is. Maar ik weiger mee te hollen in het simplisme van velen om alle problemen aan daaraan te wijten. Want dat leidt echt tot niets. Je beschuldigingen aan mijn adres en vooral ook de beschrijving van mijn persoon zijn dan ook ronduit belachelijk en op niets gebaseerd. Steek de hand eens in eigen boezem misschien. Laatst gewijzigd door Edina : 21 maart 2007 om 09:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() De klassieke progressieve dooddoener. En natuurlijk kan Edina niet één quote leveren waarin de beschuldiging staat dat "alle problemen aan het islamisme te wijten zijn." Niemand heeft die beschuldiging immers ooit geuit. Opmerkelijk genoeg komt deze gedachtegang keer op keer uit de mind van gefrustreerde poco's ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wil je persé weten of de Stasi wel correct gehandeld heeft: werd de juiste ontslagpremie uitbetaald? Werden alle wettelijke stasiregeltjes gevolgd? Zo ja: dan moet mevrouw Uijt den Bogaard haar mond houden volgens Edina. U kan de beoordelingsverslagen van de vorige jaren zo gewoon gaan opvragen bij diezelfde Stasi: U zal zien (u kan het ook navragen bij collega's ) dat deze mevrouw steeds als een ZEER GOEDE WERKNEMER werd beschouwd, altijd alle lof voor haar inzicht en werkkracht. Maar ineens ging dat allemaal niet meer op en moest ze op staande voet buiten! En Edina wil dan toch wel eerst even weten of de juiste ontslagpremie werd uitbetaald? (want daar gaat de arbeidsrechtbank over).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() @Circe: informeer je eens over arbeidsrecht ofzo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Die stelling van Marij is voor 100 % correct. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ex-straathoekwerker wens ik hier mijn steun te betuigen voor Mevr. Uijt den Bogaard. straathoekwerk en stadsbestuur gaat niet samen.
Politiekers willen brave foto's en lintjes knippen en alles moet goed gaan. Straathoekwerkers werken in de realiteit (de echte kansarme en arme realiteit) en wat je van daaruit soms probeert aan te duiden stuit op het ongeloof van de eigen goednieuwsshow. Goed straathoekwerk dient onafhankelijk van een stadsbestuur te gebeuren, het echte uitschot (dat op een stadhuis) kan namelijk niet om met de realiteit van de straat.
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus als straathoekwerker signaleren dat er een verontrustende islamisering aan de gang is (een beetje zoals Hind Fraihi in haar boek undercover in Klein-Marokko) naar je oversten toe (het gaat om INTERNE rapporten) is hetzelfde als extreem-rechts zijn? *zucht*
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Raf! gij zijt zo ne stoere. Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 maart 2007 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat u duidelijk altijd kant kiest voor dezelfden ongeacht ze fout zijn of niet wijst er toch op dat u ook eens in eigen boezem zou moeten zien,iedereen zal wel eens fouten maken,u valt daar niet buiten. IPV steeds de kloof tussen burgers groter te maken zou men beter eens tot een dialoog komen waarin beide partijen deels genoegdoening zouden verkrijgen zonder steeds de kracht en de macht van de vunzige partijpolitiek te hanteren.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik heb kunnen volgen ging het hem zelfs niet zozeer over een MENING, maar over het rapporteren van vastgestelde FEITEN!
Het ging hem evenmin over het verspreiden van die FEITEN maar gewoon de rapportage aan de dienstoversten. Hoe kan je nu ontslagen worden omdat je FEITEN rapporteert die men blijkbaar liever niét ziet? ---------------------------- @ Edina betreffende de arbeidsrechtbank. Ofwel beslist deze dat het ontslag terecht was, ofwel dat het niet terecht was. In het laatste geval wordt een SCHADEVERGOEDING vooropgesteld, géén her-aanwerving ----> GELD dus, zoals ik zei. Deze schadevergoeding zal nooit de loonderving benaderen die Mevrouw Uijt den Bogaard zal hebben tot aan haar pensioen, en zelfs later vermits haar pensioen berekend wordt op haar ganse loopbaan! Of denk jij nu wérkelijk dat Janssens Mevrouw Uijt den Bogaard haar job terug zal geven als de rechtbank beslist dat ze onterecht ontslagen werd? ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 maart 2007 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt U nu zeggen dat een welzijnsmedewerker DOELBEWUST de FEITEN moet negeren, verdoezelen, of zelfs vervalsen om hun job te mogen blijven behouden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de hele discussie hier geeft goed het eigenlijke probleem weer.
Wie mij rechts noemt, is zelf kabouter plop, ik heb me niet zes jaar ingezet voor een betere multiculturele samenleving vanwege rechtse sympatie he? Maar de beeldvorming die via politiek en media wordt opgehangen klopt langs geen kanten met de realiteit. Ik maakte rapporten over hoe het is, niet over hoe we willen! De gesloten wereld van Marokkaanse en Turkse subgroepen is onbekend bij beleid of media, en daar bewegen zich ontwikkelingen die onzichtbaar zijn maar wel impact hebben, en geen klein beetje op de samenleving. Wat bijvoorbeeld echt niet klopt, is de passieve invulling, sommige subgroepen hebben een actief aandeel in sociale en economische achterstand en die groepen groeien snel. Niet het moslim zijn, maar de interpretatie van wat een moslim is, verpaald maatschappelijk succes, daar moeten we het dringend eens over hebben, gezien de maatschappelijke prijskaart die daar aan hangt. Wie belemmert dit het meest? Het middenveld! Dat richt zich in werkelijkheid niet op integratie maar op etnische en levensbeschouwelijke origine. Mag dit niet? Jawel, mensen mogen trots zijn op waar ze vandaan komen maar moeten ook ertoe komen een identiteit hier te ontwikkelen, daaraan draagt het middenveld erg weinig bij. Wij subsidieren soms gewoon segregatie maar niemand merkt dit. Waarom? Niemand ziet wat er werkelijk in verenigingen gebeurt, en woordvoerders zeggen zelden waar het echt over gaat, zij houden vooral zichzelf in stand. Zij horen de achterban te behagen! Vind ik een middenveld niet nodig? Zeker wel, maar op gebied van integratie dragen ze veel te weinig bij. Zeker in verhouding tot hun subsidies.... Natuurlijk schiet een organisatie als Kif Kif me af. Uit hun reactie leerde ik, dat zij bijvoorbeeld helemaal niet het traditionele Turkse milieu kennen, en zwijgen over traditionele Marokkaanse moskees... Ik heb respect voor iedere moslim die het evenwicht tussen persoonlijke levensovertuiging en omringende samenleving vindt, en daarbij wil ik helpen. Ik heb geen respect voor die moslims die mij hun overtuiging opdringen, verwachten dat de samenleving zich moet aanpassen aan hen! Ik ben geschrokken van de bekeringsdrang bij moslims die de samenleving willen aanpassen aan islam. Islam moet zich net als iedere andere overtuiging aanpassen aan de samenleving, en dat gebeurt op veel plaatsen gewoonweg voor geen meter! Oh ja, Edina? Je gaat er wel erg makkelijk aan voorbij dat ik al gelijk heb gekregen na officieel onderzoek, bij de dienst voor ongewenst gedrag op het werk. Dat betekent onderzoek, getuigen, ondervragingen, onderzoekscommissie en besluitvorming! In mijn voordeel Edina, dus nee, het gaat niet meer over mijn mening..of die van anderen. Wel over de vraag dat de hele politiek wat een schepen college toch is, de beslissing weigerde te bekijken! Omdat ze in mijn voordeel was. Dat kan niet en is nog nooit gebeurt! Het gaat om een officiele Stedelijke procedure, waarvan het college perfect op de hoogte was. Waarom negeren zij dan de beslissing? Laatst gewijzigd door alice : 22 maart 2007 om 01:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |