![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht hij een beetje mis was, en naast de waarheid schreef ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U bent een leugenaar, en lasteraar; maar ondertussen weten ze hier al allemaal. U bent zo een simpele van geest, maar schrijven kunt ge wel. Goed controleprogram zeker? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Tijdens de jaren '80 was het Vlaams blok zélf een kleine partij. Was er toen een kiesdrempel van 5 % geweest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Jongens, waarom stemmen ze nu weer een kiesdrempel in Brussel-Halle-Vilvoorde? Ze weten toch dat het Arbitragehof die net ongrondwettelijk heeft verklaard. Wat een geknoei, zeg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De uitspraak was, dat er voor de meeste partijen geen problemen zouden zijn. Dat bijna iedereen toch die 5% halen. Daarom hebben ze de klacht afgewezen. Maar nu hebben we alle bewijzen in handen, zowel uit de verkiezingsresultaten van vorig jaar (meer dan 1 miljoen kiezers niet vertegenwoordigt) en de volledige academici sector dat die kiesdrempel een zeer groot gevaar is voor de democratie. Er is geen enkele prof die een goed woord heeft voor de nieuwe kieswet nu maken we een zeer grote kans om ons gelijk toch te halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als er trouwens één iets kent van dt-fouten op dit forum ben jij het wel!
![]() |
![]() |
#128 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Schepen
|
![]() Wacht maar tot je de berichten van Seba leest, die schrijft ch-fouten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar dat werd van in het begin geweigerd door de N-VA-top. Ten tweede over dat aanvallen: ik wil wel eens weten wie nu eigenlijk de eerste was om de andere aan te vallen? In mijn opinie is dat de N-VA geweest. Twee voorbeelden die mij tegen de borst stootten: het dubbelinterview met Frank Vanhecke en Geert Bourgeois in 'Punt' waarin FVH duidelijk de hand uitsteekt voor een concrete samenwerking, maar dat was 'niet het probleem' van GB. tweede voorbeeld: de komst van prins filip naar Leuven om zijn eredoctoraat op te halen. Ruwweg waren er twee groepen tegenbetogers: het Vlaams Blok enerzijds en de N-VA anderzijds. Als prins filip passeert en bijna aan de zaal is waar hij moest binnentreden, klinken uiteraard protestkreten van de Blokkers in de buurt, maar maken de N-VA'ers zich onsterfelijk belachelijk door te beginnen scanderen tegen die Blokkers 'geen fascisme in Vlaanderen! geen fascisme in Vlaanderen!' Politie en Staatsveiligheid lachten in hun vuistje. Ik ben Blokker maar daarom nog geen fascist! Ik open een apart onderwerp om duidelijk aan de hand van aantoonbare geschreven of gesproken bronnen eens te bekijken wie nu eigenlijk wie is beginnen aanvallen. Maar bewijzen hé! En dan heb ik het niet over Knut die Giserke beledigde of Véronique die ancapa aanviel (bij wijze van voorbeeld), maar over uitspraken, interviews van Partijbestuursleden of Parlementsleden. Het moddergevecht kan beginnen!
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Quote Akila:
"het dubbelinterview met Frank Vanhecke en Geert Bourgeois in 'Punt' waarin FVH duidelijk de hand uitsteekt voor een concrete samenwerking, maar dat was 'niet het probleem' van GB." Met zo'n antwoord kan je alle kanten uit, dit doet me balen... ![]() In een intervieuw wordt nooit de waarheid gezegd en politiekers zijn in se onbetrouwbaar. ALLEMAAL. FVH heeft al vele tientallen beloften gemaakt die allemaal lucht bleken te zijn, de recentste is die van de ondemocratische kiesdrempel... ![]() Kijk naar de reacties op dit forum van nogal wat Blok-personeelsleden, de N-VA moet (met de karwats) samenwerken... of ze moeten kapot ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het ene is van het Blok, en daardoor slecht! Het andere is van de "democraten" en dat is goed he! Ja jongen, U bent een ECHTE politieker ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
't Is en blijft subjectief uiteraard, maar ergens heb je wel gelijk Ancapa. Maar ook Peace heeft gelijk, vind ik. Tja... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liegen, liegen!
De Standaard meldt in een kort stukje dat het Vlaams Blok zich gisteren bij de stemmingen over de kieswetgeving onthield op amendementen die voorzagen in de splitsing van de kieskring Brussel-Halle-Vilvoorde. Dat is een pertinente leugen. Wie het verslag van de Kamerzitting van gisteren bekijkt (www.dekamer.be), zal merken dat het Vlaams Blok ALLE amendementen mee GOEDKEURDE, op eentje na (waar het Vlaams Blok zich onthield). Dat laatste was een vergissing, die ook door fractieleider Annemans mondeling werd rechtgezet. De Standaard maakte ook geen melding van het feit dat het Vlaams Blok zelf een hele reeks amendementen voor de splitsing had ingediend, meer dan elke andere Vlaamse partij. Het Vlaams Blok heeft de voorbije dagen trouwens de regering geïnterpelleerd over de actie van de burgemeesters van Halle-Vilvoorde. Zo klagen wij de houding aan van minister Dewael aan die de burgemeesters onder druk zet en zelfs dreigt met sancties. Ook daarvan was niets in de pers te lezen. Het opzet van De Standaard is duidelijk: de krant wil het Vlaams Blok met ordinaire leugens in zijn Vlaamse flank treffen. Wie echter naar de (verzwegen) feiten kijkt, weet wel beter!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |