Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2007, 20:06   #121
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
ik heb nooit gezegd dat VB'ers over het algemeen verzuurd zijn noch heb ik iets tegen VB'ers over het algemeen.
U moet mij geen woorden in de mond leggen.
Dat ik u woorden in de mond leg verzint u er zelf bij, maar je zou er in alle geval eens kunnen over nadenken.
Oud 23 maart 2007, 20:07   #122
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Het word steeds erger,stop eens met liegen aub,je maakt je onsterfelijk belachelijk.

Ik ga het nog 1 keertje zeggen;dag in dag uit zie ik je steeds op het vb zeiken samen met een aantal vriendjes van je hier.Ik zie zeer zelden iets over een andere partij of politieker terwijl daar zelfs nog 100keer meer over te vertellen valt waarvan zeer veel negatieve zaken.
Hokjesdenken, dus
Oud 23 maart 2007, 20:07   #123
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Marlboro;2551372]
Citaat:

Tuurlijk vind jij het niet grappig omdat het steken waren over je persoontje en dat vind je helemaal niet leuk.
Tuurlijk, Michael Jackson en kleine jongetjes in een politieke discussie dat gaat over mij als persoon ja.

Citaat:
Welnu,stel je dus maar eens in mijn plaats maar vooral de top van het vb voor hoe wij ons moeten voelen als we steeds belachelijk en vernederd worden.
U moet zich vooral niets aan trekken van klojo's als blokwatch

Citaat:
Of zoals gisterne in dat debat in gent waar gerolf annemans zo goed als niets mogen zeggen heeft en vooral op het einde waar een persoon uit het publiek een vraag stelde;de moderator er iedereen laat op antwoorden behalve...........YEP,gerolf annemans.
De man wou uiteraard proberen tussen komen en werd bruusk afgesnauwd door de moderator.Het was weer leuk om zien gisteren maar dat doet mij evenzeer als vb'er om dit steeds opnieuw te moeten meemaken.

Zulke zaken overkomen elke politicus, ga maar eens naar wat meer debatten kijken. Maar die andere politici zoeken daar geen complot achter

Citaat:
Ik moet ook geen moer weten van sommige partijen en politiekers maar ik ben wel van mening dat je iedereen z'n gedacht/mening dus moet laten zeggen ook al is het iemand die je niet afkan.Het publiek moet een eerlijk en correct debat te zien en te horen krijgen en vergeet dat dus maar.
Meestal is het gewoon het VB dat zich als slachtoffer voordoet.
Gisteren nog heb ik FDW zijn mening zien verkondigen in het journaal, hij werd meer aan het woord gelaten dan Leterme.

Citaat:
Alsje zelf ziet hoever ze al op scholen gaan om mensen tegen het vb op te zetten en om voor sp-a te stemmen
Tuurlijk. *kuch*
Oud 23 maart 2007, 20:08   #124
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Dat ik u woorden in de mond leg verzint u er zelf bij, maar je zou er in alle geval eens kunnen over nadenken.

Ik zal mijn mening over "VB'ers" of rechtsen zeker niet veranderen omdat u mij een bepalde mening toeschrijft.
Oud 23 maart 2007, 20:09   #125
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het word steeds erger,stop eens met liegen aub,je maakt je onsterfelijk belachelijk.

Ik ga het nog 1 keertje zeggen;dag in dag uit zie ik je steeds op het vb zeiken samen met een aantal vriendjes van je hier.Ik zie zeer zelden iets over een andere partij of politieker terwijl daar zelfs nog 100keer meer over te vertellen valt waarvan zeer veel negatieve zaken.

Ik zal mijn mening vertellen als ik ergens niet mee akkoord gaan, en er zijn nu eenmaal mensen die er nogal een extreme mening op nahouden.
Oud 23 maart 2007, 20:14   #126
Marlboro
Banneling

Standaard

[quote=kay-gell;2551392]
Citaat:

Tuurlijk, Michael Jackson en kleine jongetjes in een politieke discussie dat gaat over mij als persoon ja.

U moet zich vooral niets aan trekken van klojo's als blokwatch

Zulke zaken overkomen elke politicus, ga maar eens naar wat meer debatten kijken. Maar die andere politici zoeken daar geen complot achter

Meestal is het gewoon het VB dat zich als slachtoffer voordoet.
Gisteren nog heb ik FDW zijn mening zien verkondigen in het journaal, hij werd meer aan het woord gelaten dan Leterme.

Tuurlijk. *kuch*
1)Heb al gezegd dat het fun was,meer moet je er echt niet achter zoeken.Mijn fun is altijd beetje zoals raf coppens,grof,hard maar er net niet over

2)Ik geef je net een voorbeeldje van gisteren hoe in een debat en ik zeg debat het of een vb'er weer eens het minst aan het woord mag en zelfs uitgesloten en gestoten word om als enigeste niet te mogen antwoorden op een vraag van iemand uit het publiek.Waar ben je in godsnaam mee bezig?

3)Filip dewinter is nu eenmaal een harde en annemans en vanhecke zijn iets minder hard en dat zorgt ervoor dat fdw dan daardoor tenminste z'n ding kan doen en niet steeds uitgesloten of onderbroken word.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 20:17   #127
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Marlboro;2551424]
Citaat:

1)Heb al gezegd dat het fun was,meer moet je er echt niet achter zoeken.Mijn fun is altijd beetje zoals raf coppens,grof,hard maar er net niet over

2)Ik geef je net een voorbeeldje van gisteren hoe in een debat en ik zeg debat het of een vb'er weer eens het minst aan het woord mag en zelfs uitgesloten en gestoten word om als enigeste niet te mogen antwoorden op een vraag van iemand uit het publiek.Waar ben je in godsnaam mee bezig?

3)Filip dewinter is nu eenmaal een harde en annemans en vanhecke zijn iets minder hard en dat zorgt ervoor dat fdw dan daardoor tenminste z'n ding kan doen en niet steeds uitgesloten of onderbroken word.
1) zo kwam het niet over, mijn excuses

2) Ik vind het zeer overroepen over het algemeen maar als Annemans bewust erbuiten gehouden werd is het belachelijk natuurlijk.
Maar de debatten waar ik heen ga, daar zie ik geen problemen

3) ik had het over stukjes vanuit het Vlaams Parlement die gebruikt werden, hij kon er zich dus niet 'inknokken' maar de keuze lag bij de redactie.
Oud 23 maart 2007, 20:24   #128
Marlboro
Banneling

Standaard

[quote=kay-gell;2551434]
Citaat:

1) zo kwam het niet over, mijn excuses

2) Ik vind het zeer overroepen over het algemeen maar als Annemans bewust erbuiten gehouden werd is het belachelijk natuurlijk.
Maar de debatten waar ik heen ga, daar zie ik geen problemen

3) ik had het over stukjes vanuit het Vlaams Parlement die gebruikt werden, hij kon er zich dus niet 'inknokken' maar de keuze lag bij de redactie.
Of daar heb je je rooie bril op en doe je mee met de vele linksen die er meestal zitten en wil je dus niet zien dat een vb'er weer eens nauwelijks iets mag zeggen en/of dus zoals gisteren zelfs niet eens z'n mening mocht zeggen terwijl alle anderen dat wel mochten?
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 20:33   #129
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees misschien wat het VB zelf zegt, het staat in het vet aangeduid zodat je het niet kan missen.

"We hebben bewust de auteurswet overtreden"

Komt van het VB, niet van mij.
Het interesseert mij niet van wie het komt. Zoals ik al schreef maar u niet begreep : het is niet omdat zij denken een wet overtreden te hebben dat ze dit ook gedaan hebben. Parodie is toegelaten en dus is er in tegenstelling tot wat het VB meent geen overtreding. Ik kan er niet aan doen als zij de wet niet kennen.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2007, 21:20   #130
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En tegen de wet.
geef mij is de naam van de partij die geen enkele wet overtreedt, er zijn partijen die zelfs die grondwet aan hun laars lappen, maar ja ze hadden de campagne beter anders aangepakt
Oud 23 maart 2007, 21:59   #131
SeanMorely
Burger

SeanMorely's schermafbeelding

Standaard

Ik zie het probleem niet meteen. Ze doen inderdaad iets fout, maar zijn zich bewust van het misdrijf en zullen er hoe dan ook voor aangeklaagd en bestraft voor worden. Lijkt mij dat ze liever het geld via de rechtbank moeten schenken dan dat ze auteursrechten rechtstreeks aan de centrumpartijen moeten geven.

Volgens mij is dit gewoon een publiciteitsstunt van het VB uit, en ik ga dan ook hier niet al te veel aandacht aan schenken.
SeanMorely is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 maart 2007, 07:07   #132
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Daar gaan we nu echt onze slaap over verliezen.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be