![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementslid
|
![]() Dat ik u woorden in de mond leg verzint u er zelf bij, maar je zou er in alle geval eens kunnen over nadenken.
![]() |
![]() |
#122 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#123 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Marlboro;2551372]
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Zulke zaken overkomen elke politicus, ga maar eens naar wat meer debatten kijken. Maar die andere politici zoeken daar geen complot achter Citaat:
Gisteren nog heb ik FDW zijn mening zien verkondigen in het journaal, hij werd meer aan het woord gelaten dan Leterme. Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal mijn mening over "VB'ers" of rechtsen zeker niet veranderen omdat u mij een bepalde mening toeschrijft.
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik zal mijn mening vertellen als ik ergens niet mee akkoord gaan, en er zijn nu eenmaal mensen die er nogal een extreme mening op nahouden.
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() [quote=kay-gell;2551392]
Citaat:
![]() 2)Ik geef je net een voorbeeldje van gisteren hoe in een debat en ik zeg debat het of een vb'er weer eens het minst aan het woord mag en zelfs uitgesloten en gestoten word om als enigeste niet te mogen antwoorden op een vraag van iemand uit het publiek.Waar ben je in godsnaam mee bezig? 3)Filip dewinter is nu eenmaal een harde en annemans en vanhecke zijn iets minder hard en dat zorgt ervoor dat fdw dan daardoor tenminste z'n ding kan doen en niet steeds uitgesloten of onderbroken word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Marlboro;2551424]
Citaat:
2) Ik vind het zeer overroepen over het algemeen maar als Annemans bewust erbuiten gehouden werd is het belachelijk natuurlijk. Maar de debatten waar ik heen ga, daar zie ik geen problemen 3) ik had het over stukjes vanuit het Vlaams Parlement die gebruikt werden, hij kon er zich dus niet 'inknokken' maar de keuze lag bij de redactie.
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() [quote=kay-gell;2551434]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Het interesseert mij niet van wie het komt. Zoals ik al schreef maar u niet begreep : het is niet omdat zij denken een wet overtreden te hebben dat ze dit ook gedaan hebben. Parodie is toegelaten en dus is er in tegenstelling tot wat het VB meent geen overtreding. Ik kan er niet aan doen als zij de wet niet kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() geef mij is de naam van de partij die geen enkele wet overtreedt, er zijn partijen die zelfs die grondwet aan hun laars lappen, maar ja ze hadden de campagne beter anders aangepakt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Burger
|
![]() Ik zie het probleem niet meteen. Ze doen inderdaad iets fout, maar zijn zich bewust van het misdrijf en zullen er hoe dan ook voor aangeklaagd en bestraft voor worden. Lijkt mij dat ze liever het geld via de rechtbank moeten schenken dan dat ze auteursrechten rechtstreeks aan de centrumpartijen moeten geven.
Volgens mij is dit gewoon een publiciteitsstunt van het VB uit, en ik ga dan ook hier niet al te veel aandacht aan schenken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Daar gaan we nu echt onze slaap over verliezen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |