![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er net als jij van overtuigd dat er een hogere correlatie bestaat tussen homoseksueel gedrag en HIV/AIDS dan tussen heteroseksueel gedrag en HIV/AIDS. Ik durf echter een stapke verder denken en stellen dat wanneer men controleert voor risicovol seksueel gedrag (jaja vriend, you're entering the world of part(ial) correlations and mediators!), deze correlaties beiden gereduceerd worden tot non-significant niveau (p<.01) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Importhuwelijken: kassa, kassa
Drie op vier Turken en Marokkanen in Nederland halen hun huwelijkspartner in het land van herkomst. Dat is nefast voor de integratie en bovendien gaat het vaak om gedwongen huwelijken. De Nederlandse regering wil daarom paal en perk stellen aan de praktijk en stelt steeds meer strikte voorwaarden. Zo werd de minimumleeftijd van de niet-Nederlandse partner opgetrokken van 18 naar 21 jaar. VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali stelde zelfs 27 jaar voor. De nieuwkomers moeten straks ook in eigen land een inburgeringscursus volgen. Kostprijs - zélf te betalen: 6000 euro. Maar één van de belangrijkste eisen is toch dat iemand die een partner in het buitenland gaat halen, minstens 120 procent van het minimumloon moet verdienen. Die regel wordt op grote schaal omzeild, schrijft de Volkskrant. Zo is er sprake van een carrousel van schijncontracten waarbij schijnwerknemers de sociale premies betalen aan hun schijnwerkgever. Soms wordt het loon zelfs gewoon 'rondgepompt'. De 'werknemer' geeft dan geld aan zijn 'baas', dat hij dan als 'loon' terug krijgt. Zodra de naturalisatiedienst, op basis van het valse contract, een verblijfsvergunning toekent, wordt het contract opgezegd. Een enkel-richtingticket richting Nederland is een gegeerd object. Met de handel is dan ook grof geld te verdienen. Voor de geïnteresseerden werd een speciale website (mixed-couples.nl) ontworpen, waar bezoekers terecht kunnen voor juridische bijstand. "De constructie met valse arbeidsovereenkomsten geniet grote bekendheid onder brede lagen van de bevolking", aldus de Volkskrant. Voorzichtige schattingen spreken van honderden tot enkele duizenden fraudegevallen per jaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu Ancapa, je kan zeggen wat je wil, maar de kans dat er Holebi partners uit jouw in gedachte zijnde streek ingevoerd worden is wel walgelijk klein.
Voor mij niet gelaten, zolang het niet verplicht word of er belasting voor betaald moet worden.([size=2]niet op, maar een soort van solarideitsbijdrage of rampenfonds[/size]) kan het me niet veel schelen. Maar iets minder mediagevoelig borstgeklop zou me niet onwelwillig zijn.