Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2004, 20:18   #121
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Awel Bobke. Da's een eenvoudig antwoord.
Als we er van uitgaan dat er een equivalent van het Hymen aanwezig is bij een man, dan is de ontmaagding gebeurt bij de eerst stevige stoelgang.Pedo homo scatofilie dus.

Geestelijk gebeurt het dus bij de eerste penetratie.
Wat fijn! Ik ben dan toch tenminste nog een "geestelijke" maagd
verstand ook nog niet gebruikt
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2004, 20:25   #122
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Mij lijkt dat rekening houden met feiten.
Gaan we sommige dronken chauffeurs laten rijden omdat hun rijgedrag zo is dat ze geen risico lopen.
Dronkenschap en rijgedrag is intrinsiek met elkaar verbonden.
Homoseksualiteit en HIV niét.

In de geest van jouw verkozen maatregelen, gaan we alle mannen verbieden om met de auto rijden, omdat blijkt dat er meer mannen dan vrouwen zat achter hun stuur zitten.
Ik zou enkel de zatte mannen verbieden achter het stuur te kruipen.
het enige dat hier klopt is het laatste zinnetje...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 27 januari 2004, 20:51   #123
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Statistiek geeft vaak slechts een beperkt maar diep zicht op een bepaald aspect, maar het grote plaatje wordt vaak buiten beschouwing gelaten.
wat voor non-uitspraak is dit nu weer?! Statistiek is een analysemethode, een hulpmiddel bij methodologisch correct onderzoek.
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2004, 21:34   #124
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz
Citaat:

In de geest van jouw verkozen maatregelen, gaan we alle mannen verbieden om met de auto rijden, omdat blijkt dat er meer mannen dan vrouwen zat achter hun stuur zitten.
wel, laat ons eens de determinantiecoëfficiënt tussen seksueel gedrag (homo/hetero) bereken tov van HIV-besmetting

kent u eigenlijk überhaupt iets van statistiek of methodologie?
grappig dat je het zegt! Ik werk al jaren in het gebied van de data-analyse.
Ik ben er net als jij van overtuigd dat er een hogere correlatie bestaat tussen homoseksueel gedrag en HIV/AIDS dan tussen heteroseksueel gedrag en HIV/AIDS.
Ik durf echter een stapke verder denken en stellen dat wanneer men controleert voor risicovol seksueel gedrag (jaja vriend, you're entering the world of part(ial) correlations and mediators!), deze correlaties beiden gereduceerd worden tot non-significant niveau (p<.01)
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2004, 21:35   #125
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:

het enige dat hier klopt is het laatste zinnetje...
Goed geargumenteerd, overigens .
Nynorsk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 00:03   #126
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Wat fijn! Ik ben dan toch tenminste nog een "geestelijke" maagd
verstand ook nog niet gebruikt
GIJ moogt dat zeggen
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 00:29   #127
grossfaz
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grossfaz

wel, laat ons eens de determinantiecoëfficiënt tussen seksueel gedrag (homo/hetero) bereken tov van HIV-besmetting

kent u eigenlijk überhaupt iets van statistiek of methodologie?
grappig dat je het zegt! Ik werk al jaren in het gebied van de data-analyse.
Ik ben er net als jij van overtuigd dat er een hogere correlatie bestaat tussen homoseksueel gedrag en HIV/AIDS dan tussen heteroseksueel gedrag en HIV/AIDS.
Ik durf echter een stapke verder denken en stellen dat wanneer men controleert voor risicovol seksueel gedrag (jaja vriend, you're entering the world of part(ial) correlations and mediators!), deze correlaties beiden gereduceerd worden tot non-significant niveau (p<.01)
een positieve correlatie tussen homoseksualiteit en HIV-besmetting? Ik denk dat we eerder het veld van o.a. de determinantiecoëfficiënt betreden, maar dit ter zijde.
grossfaz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 januari 2004, 07:28   #128
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Importhuwelijken: kassa, kassa

Drie op vier Turken en Marokkanen in Nederland halen hun huwelijkspartner in het land van herkomst. Dat is nefast voor de integratie en bovendien gaat het vaak om gedwongen huwelijken. De Nederlandse regering wil daarom paal en perk stellen aan de praktijk en stelt steeds meer strikte voorwaarden. Zo werd de minimumleeftijd van de niet-Nederlandse partner opgetrokken van 18 naar 21 jaar. VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali stelde zelfs 27 jaar voor. De nieuwkomers moeten straks ook in eigen land een inburgeringscursus volgen. Kostprijs - zélf te betalen: 6000 euro.

Maar één van de belangrijkste eisen is toch dat iemand die een partner in het buitenland gaat halen, minstens 120 procent van het minimumloon moet verdienen. Die regel wordt op grote schaal omzeild, schrijft de Volkskrant. Zo is er sprake van een carrousel van schijncontracten waarbij schijnwerknemers de sociale premies betalen aan hun schijnwerkgever. Soms wordt het loon zelfs gewoon 'rondgepompt'. De 'werknemer' geeft dan geld aan zijn 'baas', dat hij dan als 'loon' terug krijgt. Zodra de naturalisatiedienst, op basis van het valse contract, een verblijfsvergunning toekent, wordt het contract opgezegd.

Een enkel-richtingticket richting Nederland is een gegeerd object. Met de handel is dan ook grof geld te verdienen. Voor de geïnteresseerden werd een speciale website (mixed-couples.nl) ontworpen, waar bezoekers terecht kunnen voor juridische bijstand. "De constructie met valse arbeidsovereenkomsten geniet grote bekendheid onder brede lagen van de bevolking", aldus de Volkskrant. Voorzichtige schattingen spreken van honderden tot enkele duizenden fraudegevallen per jaar.
Oud 28 januari 2004, 07:42   #129
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Nu Ancapa, je kan zeggen wat je wil, maar de kans dat er Holebi partners uit jouw in gedachte zijnde streek ingevoerd worden is wel walgelijk klein.

Voor mij niet gelaten, zolang het niet verplicht word of er belasting voor betaald moet worden.([size=2]niet op, maar een soort van solarideitsbijdrage of rampenfonds[/size]) kan het me niet veel schelen.

Maar iets minder mediagevoelig borstgeklop zou me niet onwelwillig zijn.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be