![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De staat is de grote illusie dat iedereen op kosten van iemand anders kan leven, om Bastiat 'n beetje te parafraseren.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In die core business kan ik me vinden. Natuurlijk heeft rechts vele onderdelen, ook ik ben meer voor het solidaire aspect maar dan louter voor het eigen volk ipv neo liberale maatregelen voor eigen volk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() overigens, na VW-Vorst zal het jou onmogelijk zijn om nog de liberale mythe hoog te houden van een contract dat vrijwillig wordt afgesloten.
![]() |
#124 |
|
![]() illusie die ik absoluut niet koester. Moet duidelijk ,iets van de liberalen zijn, die gezwoon zijn van iemand anders zijn insppanningen te leven.
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dan wel volledig geldig in de ondertussen ten ziele gegane communistische systemen. Maar is in een neo-communistisch land als Belgie, toch ook van toepassing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
VB is trouwens ook nog de enige partij die houdt aan de traditionele waarden van het leven, iets die de andere partijen volledig aan het vernietigen zijn. Als ze zo verder gaan, verliezen we onze entiteit en dat is zeker niet de bedoeling. Verder ben ik het ermee eens dat de immigratie aan banden moet worden gelegd.
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het Vlaams Belang krijgt mijn stem en dat al verscheidene verkiezingen die achter ons liggen.
Waarom ben ik zo’n trouwe kiezer? Wel ik heb verschillende redenen om dit te doen! Het Cordon Sanitaire is uiterst ondemocratisch en gooit de krachtverhoudingen totaal overhoop, dus mijn stem erbij en niet te vergeten de nieuwe stemmers erbij zal er ongetwijfeld toe bijdragen dat coalities vormen steeds moeilijker zal worden! En op den duur dit particratisch onding zal uitschakelen! Onze huidige politiekers aan de macht, moet eens duidelijk gemaakt worden dat tolerantie niet hetzelfde is als buigen voor de vijfde colonne van de moslims die hier dagelijks komen binnengewaaid, uiteraard als werkloze hier ronddolen en op kosten van het OCMW, van de belastingbetaler, komen profiteren van onze welvaart. Dus die allochtonen krijgen het recht van OCMW steun zomaar toegeworpen wat een autochtoon niet krijgt, want die moeten daadwerkelijk kunnen bewijzen dat ze steun nodig hebben en worden meestal zonder steun doorgestuurd! Het is een feit dat vele vreemdelingen (meestal moslims) zich niet willen integreren in onze samenleving en waar de politiekers de ogen voor sluiten en niet willen ingrijpen in deze situatie, hetgeen uiteindelijk moet leiden tot méér agressiviteit, criminaliteit en oplopende racisme uitingen. Vreemdelingen moeten zich aanpassen of moeten het land worden uitgezet, een andere oplossing is er niet, willen we Vlaanderen behouden voor de autochtonen. And last but not least, de criminaliteit aanpak in ons land en de gerechtelijke uitspraken zijn véél en véél te zwak. Met deze aanpak verergert alleen maar de situatie en geeft men de criminelen de indruk dat ze beschermd worden en dat ze dus rustig verder kunnen doorgaan met hun crimineel gedrag. Aldus creeert men geen afschrikkingbeleid tegen criminele bendes die ons landje dag in dag uit hier rondzwerven op zoek naar… En hier heeft Debie goed werk geleverd in Antwerpen, door z’n kordate aanpak van de criminelen die er rondzworven op het Falcon Plein bv en sommige wijken terug meer veiligheid gaf Om bovenstaande redenen en nog méér redenen die ik kan aanhalen, stem ik resoluut voor het Vlaams Belang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Kapitalisme stinkt, maar wat een heerlijke geur.
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Verhofstadthater & another brick;ik ben met geen enkele partij 100% akkoord.Fdw is net zoals mij bv voor de doodstraf maar het vb is er tegen.
Maar dan kijk ik:welke partij ligt het dichtste bij mijn ding en dan kies ik resoluut voor vlaams belang. Ik ben tegen het homohuwelijk en nog veel meer tegen adoptie. Ik ben evenzeer voor een harde aanpak van de criminaliteit,de andere partijen doen daar nauwelijks iets aan,veel zeggen tot na de verkiezingen,dan helemaal niets.Het is zover gekomen dat vele mensen zelfs geen aangifte meer doen als bv hun autoradio is gestolen of vooral hun fiets ect.... Ook mensen die hier niet thuis horen terug sturen naar land van herkomst. Vlaanderen onafhankelijk natuurlijk. We zijn idd ook de enige partij die tegen de ps is en die echt tegen de walen durft ingaan. Het vb is de enige echte vlaams gezinde partij.Nv-a zijn een bendeke meelopers en moeten het gat lekken van cd&v en mooi luisteren. |
![]() |
![]() |