![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() Natuurlijk, en toevallig is het ELKE keer de VB'er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit neemt echter niet weg dat INDIEN iemand van het VB wordt uitgenodigd (toch grootste partij van Vlaanderen), het tijd is om naar Buitenhof te zappen. Ik erger me blauw aan het onbeschofte gedrag van de moderatoren. Allemaal ziek in hetzelfde bedje: - ofwel herhalen ze eenzelfde vraag steeds opnieuw omdat het antwoord hen niet aanstaat, - ofwel onderbreken ze de VB politici midden in hun zin - ofwel (en dit vind ik het grappigste) krijgen anderen het woord in de tijdperiode dat de VB mensen aan het woord mogen komen (normaliter) die dan nog enkel ... "ik begon met..." mogen zeggen. Kortom, ik kijk er niet meer naar. Maar dankzij dié taktiek weet ik nu wel aan wie ik zal denken op 10/6. EIGEN SCHULD DIKKE BULT.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belg zijn... voor wie of wat ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() al de rest is niet van tel... programma's ? toch maar beloftes !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |