![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Ziehier de link die je hebt doorgegeven.
Zodra ik erin slaag de voorwaarden voor huursubsidie te copy-pasten, doe ik dat in deze thread. Maar als jij het kan, doe maar... Oorspronkelijk geplaatst door fox ![]() http://www.bouwenenwonen.be/uploads/...nderen9757.pdf zo surrealistisch zijn ze niet echt. Allemaal redelijk verstaanbaar. Hier en daar mag er wel een aanpassing komen. Maar over het algemeen zit het systeem niet slecht in elkaar zodat de misbruiken kunnen beperkt worden tot een minimum. Edit: dit is voor West-Vlaanderen. Brochures zijn er ook te vinden voor de andere provincies. Maar als ik me niet vergis woont u in Ingelmunster dus dacht ik dat ik u dan maar de West-Vlaamse versie kon tonen. Indien je toch ergens anders woont of als u zich ergens anders wil vestigen kan je de andere brochures vinden op http://www.bouwenenwonen.be/front.cg...&lang=nl&id=14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammergenoeg heb ik enkel acrobat reader zodat ik een pdf file niet kan copy pasten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan wel al zeggen dat er zeven mogelijkheden zijn waardoor je in aanmerking kan komen voor huursubsidie. Het moet daarbij steeds om een verhuis gaan, naar een betere woning (die niet teveel mag kosten), tenzij je dakloos was. De mogelijkheid warop ik beroep deed, waren er slechts twee of drie, namelij k verhuizen vanuit 1 een te kleine woning 2 een onbewoonbare woning 3 een woning ongeschikt om te bewonen met meer dan 5O punten. Deze drie mogelijkheden moeten door de ROHM-dienst wonen gekeurd worden. Bij mij hebben ze alleen het oppervlak komen opmeten. De ambtenaar van deze dienst die de onbewoonbaarheid moest controleren, of de ongeschiktheid tot bewonen (waarbij hij zijn puntentabel moest ter plekke invullen), heeft zich nooit aangediend, niettegenstaande mijn herhaald aandringen. Maar zoals ik al zei, ik kon geen nieuwe woning vinden die onder de vereiste toenmalige huurprijs bleef van 4OO E Dus had het voor mij geen enkele zin daar een pro-deo-advocaat voor aan te spreken. Dat zou immers allemaal verloren tijd en nutteloze inspanning geweest zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 mei 2007 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voila:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 21 mei 2007 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Een (tekst-)pdf bestand, zoals in dit geval, is gemakkelijk te kopiëren...
Met gaat er gewoon met de cursor in het document staan en dan is het simpel <copy & paste>. Met een OCR programma is het nog eenvoudiger... |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Onderstaande tekst is Edina vergeten:
![]()
Laatst gewijzigd door Chipie : 21 mei 2007 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het had ook geen zin huur te betalen voor een uitdrijving uit een bouwvallige woning... Ik heb dus mijn eigen woning "gekraakt"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() @ ARMOEDE:
Luister Armoede, dank zij de nieuwe bepalingen sedert 1 mei 07 kan je direct huursubsidies krijgen als je een woning huurt onder de 485 E bij een sociaal verhuurkantoor -zoals dat in A'pen er zeker wel is en niet bij mij. Profiteer snel van het voordeel van je postcode... Laatst gewijzigd door eno2 : 22 mei 2007 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Het is ongehoord onrechtvaardig dat de ene van een huursubsidie kan profiteren en de andere niet, alleen maar aan de hand van een andere postcode...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Wetsvoorstel:
Wie twintig jaar onder de armoededrempel leeft, krijgt huursubsidie... Natuurlijk, het VB zal weer tegen zijn, net zoals al de rest (behalve de Groenen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling