![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Haha ik wist dat ik door mijn tekst op een paar teentjes ging trappen, vooral diegene met het gedachtegoed: zuiver bloed.... bodem - eer - trouw... Met mijn tekst laat ik inzien dat een vlaming een bastaard is, een allemanswies... En met een bastaard bedoel ik niks verkeerd, want bastaard kinderen zijn mooie kinderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Meer waard dan de overige 5 miljard samen?
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() vlaanderen gehucht van onverdraagzaamheid
met op kop Dewever en Vanhecke ... dorpsgekken die uitgegroeid zijn naar "cu(l)tfiguren".... buigen zullen ze vor onze Waalse medemens lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Zeg me met welke argumenten je tegenstanders je bekampen, en ik zal zeggen wie je bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mij blijft het verbazen dat Brabanders en Limburgers hun eigenheid zo vlug opgeven om maar mee te spelen in het politiek vlaanderen.
![]() |
#134 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Ik heb er geen, maar als ik er een zou hebben is mijn antwoord: JA.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die hier willen komen wonen moeten zich aanpassen aan onze regels en leefgewoontes, inderdaad, zeker weten. Hoe zit het met de regio's van waar deze mensen afkomstig zijn? Passen die zich ook zo goed aan aan de vreemdelingen die bij hen terechtkomen? Of lossen ze het dikwijls op met hen een kopje kleiner te maken, van de torens te gooien (in sommigen van die landen zijn er geen homo's bvb... nadat ze van de toren zijn gegooid, of wat?) Neem jij jezelf serieus? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat het land dat er nu aan denkt hun overvloed aan bajesklanten op boten te zetten? Over het soort bajesklanten dat vooral in aanmerking komt, moeten we echt geen drie keer raden.. Hebben zich blijkbaar iets te veel gedragen "zoals ze zijn"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En met geite-, schape- en kameleneuker bedoel ik niks verkeerd, want geiten, schapen en kamelen zijn aanhankelijke dieren! Alleen te koop in Zandbakkije: Fatima, het opblaas-schaap: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() Juist, nonsens moet met nonsens beantwoord worden om aan te tonen dat nonsens nonsens is.
Laatst gewijzigd door luc broes : 30 september 2007 om 17:37. |
![]() |
![]() |