![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Kom, Raf, je bent nu al zolang om de hete aardappel aan het draaien dat het gênant wordt:
Is het Rode Kruis een homofoob clubje dat homoseksuelen discrimineert omdat ze homoseksuelen haten? Of ga je de analyse en expertise van het Rode Kruis in twijfel trekken door hun stelling aan te vechten dat de homoseksuelen driemaal meer risico lopen op bloedbesmetting en daarom niet geschikt zijn als kandidaat-donors? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad, geen speld tussen te krijgen. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zucht, stel relnichten, blijkbaar een Cursusje Abou JahJah gehad.
Het rode kruis is niet aan het discrimineren, of alleen positief.([size=2]of HIV negatief, wat positief is[/size]) Wees blij dat je als je risicogedrag vertoond geen bloed mag geven. Da's zowat het laatse wat nog niet belast is hier in dit apenland.Zelfs lucht moeten we al voor betalen. De dag dat er een bloedtransfusie naar een risico gedrag vertonende persoon word geweigerd, dan is het discriminatie. Het Rode Kruis vraagt gewoon om niet hypocriet hun vragenlijstje in te vullen. Niet om je levenswandel uitbundig neer te pennen. Misschien kan de woordkeuze voor de vragenformulieren een beetje subtieler aangepakt worden.Maar botte eerlijkheid is geen discriminatie bij mijn weten. Wees eerlijk tegenover jezelf ,liefhebbers van mannen voor mannen , da's een goeie start en al moeilijk genoeg. Effe een stukje wetenschap en logica.Want ook hier waart het spook van desinformatie rond, en niet zo'n beetje, zeker niet omdat er een religieuze galachtige bijsmaak aanplakt. Citaat:
Het HIV virus is een heel stuk kleiner dan een spermacel, en daar zijn condooms niet op voorzien.Op dit vlak is het duidelijk Het virus kan door de latex heen. Citaat:
Zoals vermeld het HIV en andere virussen kunnen wel door de poriën van een condoom heen. Alleen zitten virussen in lichaamscellen, en maar heel zelden vrij in het lichaam tussen de cellen in. Dus een condoom laat geen besmette cellen door, en dan is wel een barriere die werkt. Dus wat die kardinalen ook uit hun botten slaan, gebaseerd op half juist geïnterpreteerde gegevens, Condooms helpen.mits. Citaat:
Citaat:
Zelfs met perfect condoomgebruik, en zaaddodende cremes([size=2]die ook een beetje helpen[/size])ten spijt, HIV kan ook met andere "sexuele" gedragingen overgebracht worden. En de huidige westerse "cultuur" rond sexualiteit moedigt die aan.([size=2]geen probleem, maar zorg wel dat je partner zeker kiemvrij is[/size])
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geen speld tussen te krijgen
![]() ![]() ![]() ![]() doorprikt ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
'k Denk dat jij me redelijk verkeerd gequote hebt... ![]() 't Is wel duidelijk dat je met die "geen speld..." doelt op Turkje's post. Citaat:
Inderdaad, geen speld tussen te krijgen. ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() "Ik denk wel niet dat deze maatregel een "bewuste discriminatie" is van de kant van het Rode Kruis. Waarschijnlijk betreft het een maatregel die historisch is gegroeid, en nu structureel is ingebakken zonder dat men zich daar vragen bij stelt. Misschien is dit wel een goede opportuniteit om de ganse procedure eens te herbekijken."
U gaat dus NU bewijzen dat het Rode Kruis ongelijk heeft, of niet? Ik wacht nu al een hele tijd op uw bewijs dat de stelling van het Rode Kruis, die ze pas nog herhaald hebben (het betreft dus géén achterhaalde en vergeten maatregel, het is er één waar ze nog altijd achterstaan) te ontkrachten. Ik ben het goed beu om hier dat rond-de-pot-gedraai van u te blijven lezen, want u durft de aardappel niet aanraken wegens te heet: a) Heeft het Rode Kruis ongelijk wat betreft het sterk verhoogde risico op bloedziekten bij homoseksuelen? Zo nee, bewijzen graag en anders uw muil. b) Indien ja, waarom wilt u dan met alle geweld dat het Rode Kruis deze maatregel, door wetenschappelijk resultaat onderbouwd, afschaft? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je dit allemaal leest
![]() ![]() wie niet met ons is... is tegen ons ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het rode kruis heeft een chronisch gebrek aan bloed, waarom zouden ze zonder reden donors uitsluiten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | ||