Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2007, 21:18   #121
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois Bekijk bericht
Waarom zou dit niet mogelijk zijn? Al was het maar om de islamieten dwars te zitten.
"de islamieten". Verklaar u nader.. gij wilt dus "de islam" op de wereld dwarszitten.. ik hoop dat je beseft over wat een mássa's mensen je spreekt. En zoals JVDB aanhaalde: wat een kinderachtige houding. Ga wat met de blokken spelen jongen.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 21:21   #122
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
De titel is al om te beginnen schandalig.
Valt in het niet bij deze titel: De triomf van President Bush.
Citaat:
Gewoon Kerk-bashing.
Sterker nog, de kerk kan niet diep genoeg de grond ingeboord worden.
Oud 16 juli 2007, 21:23   #123
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht

Sterker nog, de kerk kan niet diep genoeg de grond ingeboord worden.
Waarom? Waarom moeit u zich met de overtuigingen van twee miljard mensen? Wie denkt u eigenlijk wel dat u bent?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2007, 22:15   #124
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Waarom? Waarom moeit u zich met de overtuigingen van twee miljard mensen? Wie denkt u eigenlijk wel dat u bent?
Met een door een tsunami bevochtigde vinger zeker?
Ze tellen de gedoopten; dan horen Dutroux, Nihoul en
Hamers er ook bij... wat eigenlijk niet verwonderlijk is in dat vieze mannetjesclub in jurken die met een toverstaf in de hand latijnse toverspreuken brabbelen en allerlei allang weerlegde onzin en flauwekul blijven uitkramen.
Het is toch gewoon een psychiatrische inrichting, ze lopen er als zotten bij, leven volgens allerlei bizarre regeltjes en hebben nog nooit iets zinvols aan de mensheid bijgedragen maar hebben altijd alleen maar dwarsgelegen en willen de maatschappij het liefst zo snel mogelijk terugvoeren naar de middeleeuwen.
Wie neemt deze narren nu eigenlijk serieus?
Je luisterd toch niet serieus naar een ''man'' in een jurk en met een sinterklaas-mijter op zijn hoofd. Dat soort mensen hebben hulp nodig en stuur je naar het Riagg.

Wie dat ik ben zei U ? De heer Wayang Pop van het Vaticage.
Oud 16 juli 2007, 22:21   #125
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ze tellen de gedoopten; dan horen Dutroux, Nihoul en Hamers er ook bij... wat eigenlijk niet verwonderlijk is in dat vieze mannetjesclub in jurken die met een toverstaf in de hand latijnse toverspreuken brabbelen en allerlei allang weerlegde onzin en flauwekul blijven uitkramen.

Het is toch gewoon een psychiatrische inrichting, ze lopen er als zotten bij, leven volgens allerlei bizarre regeltjes en hebben nog nooit iets zinvols aan de mensheid bijgedragen maar hebben altijd alleen maar dwarsgelegen en willen de maatschappij het liefst zo snel mogelijk terugvoeren naar de middeleeuwen.

Je luisterd toch niet serieus naar een ''man'' in een jurk en met een sinterklaas-mijter op zijn hoofd. Dat soort mensen hebben hulp nodig en stuur je naar het Riagg.

Ik zou het persoonlijk niet zo (grof) stellen maar ben wel heel geamuseerd door uw schrijfsel gewandeld.
Oud 16 juli 2007, 22:21   #126
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Instituut van Maerlant, Het Instituut!
Oud 16 juli 2007, 22:36   #127
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Ik blijf me afvragen waarom jij hier op dit forum mag blijven rondhuppelen terwijl er anderen voor veel lichtere zaken een ban aan hun broek krijgen.

De deur uit als U het mij vraagt!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
Ik ben conservatief -rechts iets anders als Extreem-rechts. Als je het verschil niet kent hou dan ff lekker je bek.
Citaat:
Ik ben het niet eens met FalWell's complottheoriëen maar sommigen hebben blijkbaar nog steeds heimwee naar de goede oude inquisitie waar protestantse Christenen werden vervolgd en vermoord. Nooit van gehoord zeker? Of kijken we ff naar Noord-Ierland, naar het uitschot van de IRA, honderden onschuldigen protestanten die op een laffe manier van het leven werden beroofd door deze katholieke moordenaars. De grootste aanhangers van het fundamentalistische katholicisme wonen toch niet toevallig in West- Vlaanderen, de meest achterlijke provincie van de lage landen...
Citaat:
Dat is eerder de specialiteit van de nepchristenen die inplaats van God en zijn zoon Jezus liever een ex-Waffen SS er uit Vaticaanstad eren. Protestanten zijn door de eeuwen heen vervolgd geweest en niet de katholieken.
Citaat:
Hazo, kritiek op het katholicisme zie jij als fascisme? Rot toch op joh...
Citaat:
Ik ben conservatief -rechts iets anders als Extreem-rechts. Als je het verschil niet kent hou dan ff lekker je bek.
5 opeenvolgende posts van jou in deze draad, heel erg christelijk
Oud 16 juli 2007, 22:46   #128
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik zou het persoonlijk niet zo (grof) stellen maar ben wel heel geamuseerd door uw schrijfsel gewandeld.
Ik hoop bij deze dat ik je dan nog lang mag/kan amuseren.
Oud 17 juli 2007, 04:21   #129
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een zionistische protestant... Wat krijgen we volgende keer te zien? Een Joodse neonazi?
Elke rechtgeaarde evangelische Christen is een vriend van Israël. David zegt in 1 Kronieken 17:21: "Israël is het enige volk ter aarde dat door U is vrijgekocht!" God zèlf zegt in Exodus 19:6: "Gij zult Mij een koninkrijk van priesters zijn en een heilig volk.". Er is geen ander volk op aarde tegen wie God dit ooit heeft gezegd! En heel belangrijk: Ook het Nieuwe Testament bevestigt de unieke plaats van Israël! In Romeinen 9:4-5 noemt Paulus een aantal feiten op die uitsluitend gelden voor Israël: God heeft hen als zijn volk geadopteerd; Gods glorie, zijn bovennatuurlijke aanwezigheid, was met Israël, zolang ze in gehoorzaamheid wandelden; God sloot met Israël alle verbonden (behalve de verbonden uit de tijd voordat Israël bestond) - met geen ander land!; God gaf aan Israël de wet (zijn leefregels voor de schepping); de priesterdienst aan God was voorbehouden aan Israël; Hij gaf hen machtige beloften; de aartsvaders komen uit Israël.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 04:24   #130
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik blijf me afvragen waarom jij hier op dit forum mag blijven rondhuppelen terwijl er anderen voor veel lichtere zaken een ban aan hun broek krijgen.
De deur uit als U het mij vraagt!
5 opeenvolgende posts van jou in deze draad, heel erg christelijk
Schelden is nog altijd niet hetzelfde als haat prediken, men beste..

Volgende keer beter,
Oud 17 juli 2007, 04:25   #131
Sinistra
Banneling

Standaard

Citaat:
Als Christen kan ik niet anders dan je daar volop gelijk in geven.
Oud 17 juli 2007, 10:13   #132
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Ze tellen de gedoopten; dan horen Dutroux, Nihoul en
Hamers er ook bij... wat eigenlijk niet verwonderlijk is in dat vieze mannetjesclub in jurken die met een toverstaf in de hand latijnse toverspreuken brabbelen en allerlei allang weerlegde onzin en flauwekul blijven uitkramen.

Man, jouw soort maakt mij gewoon ziek Als je niet kan geloven, is dat helemaal aan jou. Ik spreek me niet uit over atheïsten of zelfs over vrijzinnigen die respect tonen tov andersdenkenden. Voor mensen als jij heb ik echter de grootste minachting.

Enneuh, niks bijgedragen? Ooit gehoord van de Christelijke waarden, waarop de hele Europese en Amerikaanse samenleving is gebaseerd? Waarom denkt u dat we elkaar niet meer de kop inslaan voor een eenvoudige belediging?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 17 juli 2007, 10:14   #133
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Als Christen kan ik niet anders dan je daar volop gelijk in geven.
Verassing Ter uwer informatie, het was Christus zelf die de eerste Paus benoemde. Maar ja, fundamentalisten als u zie ik dat niet snel toegeven.

Oud 17 juli 2007, 10:15   #134
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Elke rechtgeaarde evangelische Christen is een vriend van Israël. David zegt in 1 Kronieken 17:21: "Israël is het enige volk ter aarde dat door U is vrijgekocht!" God zèlf zegt in Exodus 19:6: "Gij zult Mij een koninkrijk van priesters zijn en een heilig volk.". Er is geen ander volk op aarde tegen wie God dit ooit heeft gezegd! En heel belangrijk: Ook het Nieuwe Testament bevestigt de unieke plaats van Israël! In Romeinen 9:4-5 noemt Paulus een aantal feiten op die uitsluitend gelden voor Israël: God heeft hen als zijn volk geadopteerd; Gods glorie, zijn bovennatuurlijke aanwezigheid, was met Israël, zolang ze in gehoorzaamheid wandelden; God sloot met Israël alle verbonden (behalve de verbonden uit de tijd voordat Israël bestond) - met geen ander land!; God gaf aan Israël de wet (zijn leefregels voor de schepping); de priesterdienst aan God was voorbehouden aan Israël; Hij gaf hen machtige beloften; de aartsvaders komen uit Israël.
Lees eens wat geschiedenisboeken of artikels. Wat de zionisten doen met het Palestijnse volk getuigt ALLERMINST van Gods Boodschap.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 17 juli 2007 om 10:15.
Oud 17 juli 2007, 13:11   #135
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man, jouw soort maakt mij gewoon ziek
....een hoop gepruttel.
Mooi zo!
Citaat:
Enneuh, niks bijgedragen? Ooit gehoord van de Christelijke waarden, waarop de hele Europese en Amerikaanse samenleving is gebaseerd? Waarom denkt u dat we elkaar niet meer de kop inslaan voor een eenvoudige belediging?

De keerzijde van de medaille is zo verschrikkelijk dat er weinig reden is om naar die christelijke waarden te verwijzen als een erfgoed waarop we fier zouden mogen zijn.
Oud 17 juli 2007, 14:07   #136
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lees eens wat geschiedenisboeken of artikels. Wat de zionisten doen met het Palestijnse volk getuigt ALLERMINST van Gods Boodschap.
Van Maerlant wordt beter en beter!
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 14:15   #137
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat doen ze verkeerd?

* Ik zie de zionisten elkaar niet uitmoorden.

* Ze plegen geen bomaanslagen.

* Ze gebruiken geen menselijke schilden.

* Hun soldaten gaan niet door als burgers.

* Ze schieten niet bewust raketten af op burgers.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 14:27   #138
Volksstormer
Minister-President

Volksstormer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hellfigger Bekijk bericht
En wat doen ze verkeerd?

* Ik zie de zionisten elkaar niet uitmoorden.

* Ze plegen geen bomaanslagen.

* Ze gebruiken geen menselijke schilden.

* Hun soldaten gaan niet door als burgers.

* Ze schieten niet bewust raketten af op burgers.
Houd toch op met die gespeelde onschuld, hypocriet...
Volksstormer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 14:48   #139
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Volksstormer Bekijk bericht
Houd toch op met die gespeelde onschuld, hypocriet...
Waarheid kwetst en dat hypocriete mag je bij eigen zoeken.
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2007, 14:50   #140
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De keerzijde van de medaille is zo verschrikkelijk dat er weinig reden is om naar die christelijke waarden te verwijzen als een erfgoed waarop we fier zouden mogen zijn.
De keerzijde blinkt nog altijd zeer. En de voorzijde is nog altijd schitterend. Dank zij die voorzijde zit jij bijvoorbeeld hier bezig op het WWW, ook al lijkt dat maar een detail. Alle landen in de top-20 van de Human Development Index kennen een Christelijke traditie, op een uitzondering na: Japan.

Werk er aan mee, zou ik zo zeggen, tenzij je echt niet kunt leven zonder onheil en armoede, in welk geval ik migratie zou aanraden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be