![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En meer woorden ga ik hier nu niet meer aan vuilmaken.
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft dus geen antwoord op de vragen die gesteld worden. Logisch ook, je kan geen kant uit om een logische verklaring te geven voor de discriminatie die je hier goedkeurt (laat staan dat je een goede reden zou kunnen geven waarom de vakbond plots als rechter zou kunnen optreden). Bij deze keur je het dus ook goed dat vakbondslui of leden van linkse partijtjes onslagen en/of achteropgesteld worden in het bedrijfsleven. Dat ligt immers perfect in de lijn van je standpunt. Laatst gewijzigd door Sfax : 2 juni 2007 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom?
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 2 juni 2007 om 19:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pas toen ze gedwongen onderdak zochten bij de partij van Charles Woeste werden ineens trouwen leden uit de partij gezet omdat ze samenwerking met het Vlaams Belang voorstonden om de gezamelijke eerste eis te verwezenlijken, nl. Vlaamse onafhankelijkheid. Robert t kan je daar een boekje over schrijven, ben ik zeker. Anyway... toen de N-VA onstond ben ik er lid van geworden. Heb hen vaak financieel gesteund omdat ze door de kiesdrempel ook geen cent meer kregen hoewel ze de opvolger van de VU waren. Bij hun aantreden bij de CD&V kregen ze van mij mijn partijkaart al snel terug. Ineens waren ze niet meer separatistisch maar "independistisch" en meer van dat soort tekenen aan de wand. Ik zit nu dankzij cordon en kiesdrempel in het VB kamp. Jullie ondemocratische regeltjes werken echt, maar in de verkeerde richting. Maar maak jij er vooral geen woorden meer aan vuil. Ik snap het aangezien je je met deze uitspraak compleet hebt klemgereden en een vakbonder weet wanneer hij moet verdwijnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien weet Marlboro meer nadelen van het ontvangen van werkloosheidsvergoedingen buiten de vakbond om. Maar het is wel een feit (en dat was laatst - paar weekjes terug - in het nieuws) dat de vakbonden mensen die via hen ontslagvergoedingen willen, worden gepest en zelfs gewoon droog gezet als ze geen lid zijn of hun lidgeld niet kunnen betalen. Het doel is duidelijk dat werklozen die op een hongeruitkering leven ook nog lid moeten zijn (altijd interessant eens ze weer werk hebben) en intussen bovenop hun hongerinkomen een flink lidgeld moeten betalen.
Bovendien heeft het Vlaams Belang kunnen aantonen dat de vakbonden die uitkeringen ook daarnaast nog ernstig afromen. Een klacht daarover is lopende voor de rechtbank. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de normale werkmens wel antoon.... voor het gerecht daarentegen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I'm not impressed, laat dat duidelijk zijn.
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier zit dus duidelijk iemand op zijn tandvlees.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 juni 2007 om 19:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het soort antwoord dat jij graag zou krijgen niet, nee.
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat ik me niet zomaar laat afschepen door wat inhoudsloos gebrul dat naast de kwestie gaat, is jouw probleem; Dat heeft weinig te maken met enkel antwoorden goedkeuren die in mijn kraam passen. Dat jij inconsistent en inconsequent bent, is eveneens jouw probleem. Laatst gewijzigd door Sfax : 2 juni 2007 om 19:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We wachten dus nog altijd op een deftig antwoord van jou. Verdwijnen zonder te antwoorden kan natuurlijk ook.
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
toch niet te moeilijk zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag anders gerust eender welk antwoord geven, hoor. We weten dan tenmiste hoe jij over dit soort discriminatie denkt.
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben zo politiek correct,dat ik ga antwoorden na 10 Juni
Maar daarna ga ik zekers antwoorden,zacht gaat dat niet zijn ![]() Je zal dan de vakbond leren kennen !!!! ![]()
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder dan mijn eerste zin heb je dus niet gelezen. Dat lijkt me duidelijk. En als je dat wel deed, dan hoor je niet thuis op een forum want je kan niet in discussie treden. En geef maar aan waar er een calimero-gehalte in mijn post zat. DOEN! Je wordt zieliger met de minuut, met alle respect, maar je valt gewoon door de mand als lid van een gehersenspoeld groepje dat gaat lopen als het serieus wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is jammer. Ik sta anders voor een goede vertegenwoordiging van werknemers, maar de vakbonden maken het me moeilijk met hun anti-democratische houding en hun gehersenspoelde leden. (en diegenen bij wie de hersenspoeling niet werkte, die worden eruit gegooid. Hallo sekte). En net als bij een sekte zijn hun topmensen zeeeeeer rijk ook. We hadden toch een ABVV topman die met een Rolls reed? Geen arbeider die daar een punt van maakte. ![]() Vakbonden hadden in de VS ook het verschil kunnen maken maar ze verkozen met de maffia in zee te gaan. Hier gaan ze met de PS in zee. Geen verschil.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 juni 2007 om 19:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij gaat er geen woorden meer aan vuil maken... Het valt buiten zijn religie.
|
![]() |
![]() |