![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neoliberaal rechts wint. Dat is allesbehalve een goede dag voor de gewone werkman.
![]() PvdA-CAP zullen aantal stemmen verdubbelen, dat is wel goed nieuws. ![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Schepen
|
![]() Blijven steken? Een groei van 2% is toch groei? Anyway, ik dacht ook dat VB 22% ging halen (ik baseerde me op de peilingen van 21.9%) en die is meestal te laag. Maar nu een serieus grote verassing met LDD... (ook in de peilingen nihil)
|
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Zal +- 60.000 stemmen zijn. Ik vind dit een mooi begin.
|
![]() |
![]() |
#125 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ik denk dat
1. de VB gebleven zijn waar ze waren... 2. Leterme heeft een aantal forse uitspraken gedaan voor de verkiezingen die in de lijn van het VB lagen, dus de twijfelaars hebben volgens mij besloten hem eens een kans te geven. 3. de rechtsten die net nog niet naar vb wouden, maar wel niet traditioneel wouden stemmen zijn naar LDD gegaan Vandaar dat ik ook denk dat voor die laatste 2 moeten uitkijken voor 2009 |
![]() |
![]() |
#126 |
Lokaal Raadslid
|
![]() wauw zie net Aalst...+13,7% voorlopig
|
![]() |
![]() |
#127 |
Schepen
|
![]() lol net in Aalst --> +13.7 voor VB & -16.5 VLD (dat moet pijn doen) (15/45 tellingen)
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niet de indruk dat hem dit vandaag door die saaie, bekrompen Vlamingen in dank wordt afgenomen.
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Ik herinner u aan mijn prognose van 8 juni en vroeger in de eerdere discussie over het onderwerp
Kans dat LDD de kiesdrempel haalt is reëel Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2007 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
#131 | ||
|
![]() Citaat:
Je ideeën zijn marginaal en het aantal kiezers is dat ook
![]() |
![]() |
#132 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementslid
|
![]() Effe een toch realist zijn de volgende regering zal veel moeten besparen en aanpassen om de vodden van paars recht te zetten. Dit zal ze niet populair maken
![]()
Links en Vlaams Laatst gewijzigd door De rechtvaardige rechter : 10 juni 2007 om 19:03. |
![]() |
![]() |
#134 |
Vreemdeling
|
![]() Dit kan misschien zeer off-topic zijn, maar ik moet ergens kwijt dat de VRT de voorbije weken het bloed vanonder mijn nagels heeft gehaald. Het uitvergroten van deze campagne tot een soort van presidentsverkiezingen tussen drie groten (die we wel kennen) heeft ervoor gezorgd dat de kleine partijen ongeveer 0 media-aandacht kregen. Belachelijk, dit is geen neutrale zender en dit bewijst maar weer eens hoe een invloed de media wel niet heeft op de geschiedenis.
Ik ben blij dat ik sebiet op Bracke zijn smoel niet meer zal moeten kijken (daarnet heeft hij dan toch enkele interviews met kleine partijen afgenomen - Na de verkiezingen, wat al absurd op zich is - en hij onderbreekt die mensen dan na een tiental seconden en zegt: sorry, we moeten weer over naar CD&V) Het is lang geleden dat ik nog eens zo heb gewalgd van onze 'democratie'. |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Kei plezanten dag ik zien overal soep mé veel balletjes ....nen echten warboel moh wel intressant en zeer zekerst prachtig
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet het. Het wordt een tripartite met twee verliezers.
![]() |
#137 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() waarom krijgen wij nooit één van de winnaars te zien op VRT. Ik kijk al een uur en heb nog geen Vlaams Belang gezien
![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |