![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet zo dat toen bleek dat vijf minuutjes helemaal geen vijf minuutjes waren men de kiezers suste door het woordje 'onverwijld' te laten opnemen in de tekst, die borg stond voor de splitsing? Men bovendien niet in een Vlaamse regering ging stappen, als de splitsing uitgesteld werd? Is het niet zo dat het woordje 'onverwijld' plots een andere betekenis kreeg, ook voor de NVA, toen bleek dat de franstaligen geen vragende partij waren. Is het niet zo dat de NVA openlijk verklaarde nooit akkoord te zullen gaan met de spltsing van BHV, als daar een prijs zou moeten voor betaald worden? En is het nu niet zo dat de prijs die nu blijkbaar toch weldegelijk betaald zal worden, weggemoffeld wordt in een totaalpakket bij de regeringsonderhandelingen, zodat de prijs verdoken blijft en de NVA doet alsof haar neus bloed? Tjah?!... ....en het echte regeringswerk moet nog beginnen.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De prijzen worden aan de meet uitgereikt, zo ook de prijs die we/men hier zullen/zal betalen, maar het startschot is nog niet gegeven.
Het ziet er naar uit dat we een Tour de Gouvernement krijgen en wie in het klassement opduikt na de laatste rit is nog niet gekend, er moeten nog wat cols genomen worden. Als Jean-Luc morgen niks aan de koning te melden heeft... |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst een introduktie, om uit te leggen wat ik bedoel:
ik begrijp de tsjeven (toch de ouderwetsen onder hen) niet die absoluut hun ideeën vb. over abortus en eutanasie, willen opdringen aan mensen met een ander gedacht. Dat zijzelf geen abortus plegen, dat zij hun dochters opvoeden om geen abortus te plegen, dat zij de paus volgen en geen kondooms of voorbehoedsmiddelen gebruiken, ok, maar waarom dit per sé willen opdringen aan anderen, die een ander gedacht hebben. Swat, ik begrijp de blokkers en de andere niet-nva'ers niet die absoluut willen beweren dat wel-nva-stemmers bedrogen zouden worden door de nva. Persoonlijk vind ik me politiek intelligent genoeg om volgende keer op een partij te stemmen waarvan ik vind dat ze me niet bedrogen heeft. Ik begrijp ook de blokker, die zou vinden dat hij voorstander is van "de stekker eruit", en die het spijtig vindt dat de nva, die dit voorlopig niet aankleeft, toch een behoorlijke politieke invloed verwerft. Maar de blokker dus die mij een gevoel probeert aan te praten dat ik niet heb, en dat ik niet wens, dat begrijp ik dus niet. Overeenkomst dus tussen de "politieke blokker" en de "fanantiek-godsdienstige-tsjeef" : een ekstremist verdraagt geen andere opinie; hij heeft een missie om andere hun minderwaardige gedachten te doen afzweren; zijn eigen gedachten zijn superieur ... Zo on-Vlaams, die ekstremistische houding. (en daar profiteren de Walen van: ze wijzen maar al te graag met de vinger naar de ekstremistische kantjes van een beperkt aantal mislopende Vlamingen, handig vergetend dat ze zelf in hetzelfde bedje ziek zijn voor eenzelfde minimale persentage van hun bevolking - de ps-diktatuur natuurlijk niet meegeteld - .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, de enige waaraan de NVA zich moet verantwoorden, is haar kiezers. Ge moogt nog zoveel problemen met hen hebben, ze moeten zich niet verantwoorden aan u. Als je ze graag ter verantwoording wilde roepen voor eventueel in de toekomst mogelijks te gebeuren scenario's, had je lid moeten worden en moeten stemmen op hen |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zei dat mensen die niet op NVA stemden, zich niet bedrogen konden voelen. En je vroeg wat het probleem daarmee was. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=115 Mijn reactie daarop is heel terecht, want men moet inderdaad niet bedrogen zijn om een probleem met bedriegers te kunnen hebben. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
We gaan hier nu niet liggen mierenneuken eh |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waar halen sommige mensen het vandaan om steeds maar te blijven geloven in Vlaanderen en Vlamingen, en dan steeds weer lik op stuk krijgen als er moet gekozen worden! Moet je die mensen nu idealisten noemen of idioten? Tegen beter weten in willen geloven in Vlaanderen en (veel) Vlamingen?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Weerom paniekzaaierij. Er is momenteel nog geen enkele oplossing voor BHV zodat nu al voorspellingen doen over de vorm van een eventueel "verraad" gewoon stemmingmakerij is.
|
![]() |
![]() |
#131 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#136 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Bljift dat nu voortduren, die naïviteit die jij blijft ten toon spreiden?
#138 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het heeft niets meer te maken met de situatie vandaag, en helemaal niets met de verkiezingen van 10 juni. Je kan (nog) niet zeggen dat de kiezer van 10 juni bedrogen is. Jullie halen alleen maar oude koeien uit de gracht die niets met de vorige verkiezingen te maken hebben. Je kan dus niet zeggen dat de kiezer is bedrogen. |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Over BHV, dat moet nog steeds door het parlement voor er ook maar een of andere oplossing voor zal zijn en van dat parlement heb ik nog niet veel gehoord.
Deze week zou er nochthans een bureau moeten komen en questoren moeten zijn... |
![]() |