![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#122 |
|
![]() Met of zonder Jihad straat?
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ne grote racist dus die vlaamse onafhankelijkheid moet worden opgeborgen... alle systeemsletten steke hun hand op.
|
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Tja ... Ga je nu beweren dat Dewinter geen racistisch discours promoot?
#125 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
in uw optiek is zonder haat straat ook racistisch, je zou er immers van uit kunnen gaan dat autochtonen per definitie racistisch zijn.. bron: hln.be Amerikaanse moslimjeugd veroordeelt zelfmoordaanslagen Een op de vier Amerikaanse moslims onder de 30 jaar vindt zelfmoordaanslagen onder bepaalde omstandigheden een acceptabele manier om hun geloof te beschermen. Dat blijkt uit onderzoek van het Amerikaanse onderzoeksbureau Pew, waarvoor tussen januari en april meer dan duizend moslims ondervraagd werden. Daarentegen beschouwt 80 procent van alle Amerikaanse moslims zelfmoordaanslagen als een volstrekt onacceptabel middel en 13 procent alleen in uitzonderlijke gevallen als toegestaan. Geïntegreerd Op alle vlakken zijn de ruim twee miljoen moslims in de Verenigde Staten net zo goed geïntegreerd als andere bevolkingsgroepen, zo blijkt uit het onderzoek. In vergelijking met andere landen valt de rechtvaardiging van zelfmoordaanslagen dan ook mee. In sommige islamitische landen beschouwt meer dan de helft van de bevolking het als een gerechtvaardigd middel. Onder moslims in Groot-Brittannië en Spanje is dat een kwart en in Frankrijk zelfs een derde, zo is gebleken uit vorig jaar door Pew verricht onderzoek. Laatst gewijzigd door deryz : 27 juni 2007 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() "Gun" stelde :
Citaat:
Spoedvolle Groeten.
![]() |
#127 |
|
![]() Ook jij loopt in de val beste predator, ook jij ... gisteren panorama op canvas gezien?
#128 |
Schepen
|
![]() Terug naar het onderwerp graag.
NV-A in de soep De staatshervorming was voor CD&V en NV-A een hefboom om voldoende kiezers te lokken om in de federale regering te geraken. Eens daar aangekomen, spreken ze al heel wat anders. Binnen de CD&V gaan zelfs stemmen op om de NV-A stilaan te ontbinden en op te lossen in de grote CD&V. Dat zou de CD&V goed uitkomen in de onderhandelingen met de CDH en de MR. |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#131 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 2 juli 2007 om 22:03. |
||||||||
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() lost for words. |
|
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op welke blog van een BUB-lid moet ik die info zoeken eigenlijk?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 3 juli 2007 om 00:16. |
||
![]() |
![]() |
#134 | ||
Parlementslid
|
![]() Gun vroeg :
Citaat:
Het antwoord is, die bron is : Citaat:
Beste Groeten. Naschrift. (off topic) Wat betreft de niet te ontkennen (!) Jihad, is het redelijk moeilijk me in de val te laten lopen. Reden ? Op het ogenblik van de aanslagen in Madrid, was ik in Damascus - Syrië. Commentaar overbodig ...
![]() |
#135 |
Schepen
|
![]() Fout, maar bijna juist: Wilfried Martens.
Het Belang van Limburg - online krant 30/06 Martens (CD&V): 'periode van het kartel is voorbij'. "Ik denk dat de periode van het kartel voorbij is". Dat zegt oud-premier Wilfried Martens (CD&V). ... www.hbvl.be/nieuws/politiek/ - 43k - In cache - Gelijkwaardige pagina's Het Belang van Limburg - online krant "Ik denk dat de periode van het kartel voorbij is". Dat zegt oud-premier Wilfried Martens (CD&V). www.hbvl.be/ - 73k - 1 juli 2007 - In cache - Gelijkwaardige pagina's [ Meer resultaten van www.hbvl.be Volgens Wilfried Martens is de periode van het kartel voorbij ... Politicsinfo.net :: Politieke Arena :: Politiek & actualiteit :: Volgens Wilfried Martens is de periode van het kartel voorbij. www.politicsinfo.net/forum/about42857.html - 42k - In cache - Gelijkwaardige pagina's DeMorgen.be: CD&V - Martens pleit voor integratie van N-VA in CD&V ... "Ik denk dat de periode van het kartel voorbij is", beweert oud-premier Wilfried Martens (CD&V). "CD&V en N-VA moeten elkaar proberen te vinden en de ... www.demorgen.be/dm/nl/nieuws/belgie/509436?wt.bron=homeArt6 - 28k - Belgian Rss Feeds > politicsinfo.net rss Onderwerp: Volgens Wilfried Martens is de periode van het kartel voorbij Geplaatst: Za 30 Jun 2007, 11:59 (GMT 1) De oude Belgisist en ACW-er pleit voor een ... www.webwatch.be/rss_feeds/View_Feed.cfm?Feed=664 - 81k - In cache - Gelijkwaardige pagina's Gazet van Antwerpen – online krant "Ik denk dat de periode van het kartel voorbij is". Dat zegt oud-premier Wilfried Martens (CD&V). Vuurwerk lokt 20.000 toeschouwers naar Antwerpen ... www.gazetvanantwerpen.be/ - 79k - 1 juli 2007 - In cache - Gelijkwaardige pagina's TERTIO 380 - Christendemocratie en communautarisme Volgens het programma waarmee het ‘Vlaamse kartel’ naar de federale verkiezingen van 10 ... De memoires van Wilfried Martens, het boegbeeld van dat verhaal, ... www.tertio.be/archief/2007/T380/T380-k1.htm - 24k - In cache - Gelijkwaardige pagina's Lees het laatste nieuws op MeerNieuws.be : De Morgen - meer artikels ..... de periode van het kartel voorbij is", beweert oud-premier Wilfried Martens ... www.meernieuws.be/meer.php?id=40 - 113k - 1 juli 2007 - In cache - Gelijkwaardige pagina's Lees het laatste nieuws op MeerNieuws.be : Het Laatste Nieuws ... Volgens media in de metropool kwam het tot opstootjes met de politie, ..... periode van het kartel voorbij is", beweert oud-premier Wilfried Martens (CD&V). ... www.meernieuws.be/meer.php?id=31 - 114k - In cache - Gelijkwaardige pagina's [ Meer resultaten van www.meernieuws.be ] Zelfs Tertio heeft het bericht overgenomen! Blijkbaar hebben enkel De Standaard en politics.be de uitspraak van De Heer Martens niet gehoord of niet willen horen. ![]() Laatst gewijzigd door Jo Creten : 3 juli 2007 om 10:11. |
![]() |
![]() |
#136 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is een kartel en als het kartel niet meer deugd of als de kartelafspraken niet nageleefd worden, dan zal er geen kartel meer zijn. Ook de regeringsdeelname zal door de leden goedgekeurd moeten worden. Dit is niet onbelangrijk voor wie goed kan tellen, een meerderheid zonder N-VA is namelijk zeer nipt, als er dan nog eens enkele opvolgers van de N-VA erbij komen, zou je wel eens zonder meerderheid kunnen zitten. Dus ja, N-VA is één van de grote overwinnaars van de verkiezingen. En zal z'n vel duur verkopen, daar ben ik alvast gerust in. Dat links België en extreem-rechts Vlaanderen nu een monsterverbond sluiten om te hopen dat dit niet het geval is, is niet verwonderlijk. Het slechtste wat hen kan overkomen is dat er daadwerkelijk stappen gezet zouden worden. |
|
![]() |
![]() |
#137 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wist dat je dit leuk zou vinden...
![]() Maar onthoud mijn woorden: populisme duurt het kortst en bereikt op lange termijn altijd het tegendeel van wat het beoogt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uh-hu. Daarom hoop ik dat Verhofstadt vroeg of laat een meteoriet op zijn donder krijgt en dat Freya moet bevallen van vaderloze achtling waarmee ze wel even zoet is.
|
![]() |
![]() |
#139 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanwaar toch al die haat? Moeilijke jeugd gehad?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtige jeugd in een prachtig Vlaanderen. Daarom valt het me zo moeilijk om het verloren te zien gaan door wat politiekers die niet verder kijken dan hun volgende jaar op dezelfde stoel en mensen die alles kapotrelativeren terwijl ze nog geen twee seconden hebben nagedacht over het steeds kleiner wordende publiekje dat de illusie nog betaalt.
Je kan daar natuurlijk populistisch over gaan doen en dingen roepen als "haat" en diepere argumentatie als "moeilijke jeugd gehad?", maar dat laat je niet stijgen in mijn achting. Integendeel. Je zit nu in het keldertje en ik kan je nooit nog serieus nemen. Ik zal je op soortgelijke argumentatie ontvangen de volgende keer dat we elkaar hier forumsgewijs tegenkomen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 juli 2007 om 00:38. |
|
![]() |