![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() the ethnic cleansing of palestine
Ilan Pappé allerminst een verhelderend boek Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dreigroschenroman van Bertolt Brecht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() De afgelopen drie weken in de Ardennen (Fraipont) doorgebracht en me op niet meer gefocust dan op het gezin, lange wandelingen en hier en daar wat gelezen ...
Ooit nog eens een reeks bij 'De Morgen' gekocht en daarvan las ik nu 'American Psycho' van Ellis, 'Slachthuis Vijf' van Vonnegut en 'Nana' van Zola. Verder 'Toespraken en Brieven' van Che Guevara en het grappige 'Het Communistisch Manifest' van Marx en Engels. Ook nog 'Tales from Shakespeare' door Charles en Mary Lamb en tot slot nog 'L'etranger' van Camus. Tussendoor zitten lezen in het lijvige naslagwerk 'Schilderkunst van A tot Z' dat ik ooit eens in De Standaard Boekhandel voor een prikje op de kop tikte. Nu ik met een frisse kop terug thuis ben, ga ik mezelf weer eens wat aan het schrijven zetten. Maar eerst nog wat van de beste jonge kaas ter wereld bikken ...Doolin uit Ierland. Een aanrader voor ieder die van kaas houdt.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Harry Potter and the Deathly Hallows.
En als zijlijntje, de oude, maar desalnietemin interessante " Der Flug" van Life Wunder der Wissenschaft
![]() |
#125 |
|
![]() Vuur en Beschaving - Johan Goudsblom
Min of meer een geschiedenis van de relatie tussen mens en vuur: toenemende beheersing van het vuur, toepassingen door de eeuwen heen, religieuze en mythische verwijzingen naar vuur, evolutie in de brandbestrijding, etc. Onderhoudende lectuur, maar niet wezenlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ayn Rand - Atlas Shrugged
Ben erin begonnen, maar het is nogal zwaar op de hand. Niet om 's avonds nog even in bed te lezen.
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "De strijd om Spanje, de Spaanse Burgeroorlog 1936-1939" van Antony Beevor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
"Yes, at first I was happy to be learning how to read. It seemed exciting and magical, but then I read this: Atlas Shrugged, by Ayn Rand. I read every last word of this garbage, and because of this piece of shit, I'm never reading again." - Officer Barbrady, South Park |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha, South Park.
Heerlijk kapitalistisch.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik lees De Bijbel, trouwens, er is niks anders hier.
En ook het artikel "Without Evidence or Argument: A Defense of Reformed Epistemology" van dr. Kelly J. Clark.
![]() |
![]() |
#131 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele afleveringen hebben een libertarisch tintje. Ik kan daar niet aan doen, het ligt aan de makers. Dat is allemaal al eens gezegd.
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Aan het lezen in De eenzaamheid van stervenden in onze tijd, een lang essay over de evolutie van de omgang van de mens met sterven en dood door Norbert Elias in het kader van zijn civilisatietheorie. Een tikkeltje rommelig voor zijn doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() Vreemdeling uit een vreemd land van Heinlein.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Het parfum van Patrick Süskind.
Alvast heel wat minder saai dan Bertolt Brecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Joost Ballegeer - De Vlamingen. Een volk zonder bovenlaag.
Uitgeverij Groeninghe, Kortrijk, 2005 204 blz. ISBN 90-77723-24-2 Het boek kan rechtstreeks besteld worden bij Uitgeverij Groeninghe, Belfaststraat 12 in 8500 Kortrijk of telefonisch via 056 22 40 77. Kostprijs: 22,00 euro (verzendingskosten inbegrepen) te storten op rekeningnummer 738-0125334-32 van Uitgeverij Groeninghe met vermelding “Boek Joost Ballegeer - geen bovenlaag”. bijzonder leuk om net nu te lezen ... ik lees 's middags een hoofdstuk ... en ik zie 's avonds in t journaal hoe dat allemaal ook echt gebeurt ... bijzonder leerrijk , en je moet er heus geen vlaams nationalist voor zijn (maar t helpt natuurlijk, dat helpt altijd trouwens ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 31 juli 2007 om 07:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |