![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Staatssecretaris
|
![]() Hij heeft het niet gelezen of het niet begrepen, duncan. Volgens mij bedoel je met "nederlandse taal" een Vlaams dialect in de buurt van Antwerpen. Ik geloof graag dat politiekers daar niets van kennen. Wie wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betekent bv 'foempigen' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Foempigen / foemp een modernere versie van dwaas/ gek gedrag als zijnde idioot . Vermoedenlijk indo-germaanse oorsrong zoals vele woorden ![]() En nee nee ge deed zekers't ni moeilijk vindt ik ...als ik ergerlijk overkom naar bepaalde groepen in onze maatschapij dan dool ik niet of doe ik dit niet uit frustratie maar gegrond wegens 12 jaar ervaring in onze sociale maatschapij . Als der iet ni duidenlijk is moogtge altij iets vragen hé ...kost je niets ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Abba Kovner : 4 augustus 2007 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Duncans!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Neen toch niet oma
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen dat zal Antwerps voor de armen zijn dermee dat men dat niet begrijpt ![]() SEG ge koste mij paar minuten van mijn leven ! Koopt is wa modernere woordenboeken en zoekt is goe op . Border Collies - Honden namenFoemp (Vlaams) [mf] Foepie Foetsche [f] Foggy Foghorn (Engels) [m] .... weet u de taal waaruit een naam afkomstig is of kent u de betekenis van een naam? ... http://www.bordercollies.nl/dnames.s...art=0&num=alle - 49k - DUS politiek kent nog steeds GEEN nederlands zegt het Dunciniaans van Duncan !!! Laatst gewijzigd door duncan : 19 augustus 2007 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hondachtigen ![]() Bende amateurs pffff moet ik nog men eigen woordjes gon vertalen pfff en ze hebben is 1 woordje gevonden WAAAW bravo zenne . KLAPT luid in de handen nu . It's a doggy dogg world ( by snoop dogg & his dogg poind ) Laatst gewijzigd door duncan : 19 augustus 2007 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Denktge ?! Gij zit wel graag op mijn kap hé ; ik zal nu ook eens u gaan nadoen sé . Waarom zo conform gedrag dat ostentatief is ingesteld ....om daarmee gelijk te willen hebben en mensen gelijk mij hun mond te snoeren of doetge het voor plezier op mensen hun woordjes letten...vindt dat wel ZIELIG en kinderlijk hoor en komt ook zo over . BETER in dialekt typen dan MISVORMD nederlands mee praten hier want luisteren en lezen EN luisteren naar mede bewoners van dit land kan men niet nee nee men moet zelfs hoog nodig gaan wijzen en verwijzen . Blijven doen ik amuseer mij rot ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |